Билетчето - в историята. От 2012 с ел карти в София

Общината тегли ?7 млн., за да пусне тикет системата
Обновена: 23 яну 2011 08:08 | 23 яну 2011 08:08, Златко Желев
62
Билетчето - в историята. От 2012  с ел карти в София
Снимка: Булфото

В градския транспорт в София ще се пътува само с електронна карта от пролетта на 2012 г.

"Дотогава и в автобусите ще бъде въведена тикет системата за таксуване на пътници", обяви зам.-кметът Любомир Христов.

Сега електронни валидатори и автомати за продажба на билети има монтирани само в тролеите и трамваите.

След като и автобусите бъдат оборудвани с такива устройства, сигнали от всички машини ще се предават до център на градския транспорт.

"Така ще се отчитат по-добре приходите от продажбите, пътуванията и натовареността на линиите", обясни Христов.

Тикет системата ще струва около 7 млн. евро, а средствата ще се осигурят чрез заем от Европейската банка за възстановяване и развитие.

Сега по линиите в столицата се движат около 650 автобуса. С въвеждане на електронната система за таксуване постепенно ще бъдат премахнати билетите и пътниците ще се возят само с електронни.


62
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
60
0
 
1
 
! Отговори
Не заслужават ли? преди 9 години
Ганьо ще измисли как да цакне и тази система. Запомнете ми думите! Ако не друго, постоянно ще са повредени и няма да могат да отчитат. И всеки пътник ще казва "Ами като не отчита, аз какво съм виновен!" Ако ни беше нормална държавата, щеше да е нередно да бъдеш гратисчия. Като се знае обаче какви далавери се въртят в сферата на обществения транспорт дето уж все е на загуба, не си ли заслужават да те возят гратис поне отвреме навреме?
59
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
A можеха тези 7 млн. лв да ги използват за заплати на кондуктори.
Предвид, че с кондуктор в превозното средство изчезват на 100% опитите за пътуване гратис и се осигурява на редовните пътници комфорт и спокойствие, защото сега ежедневно стават свидетели на грозни сцени с контрольори.
Освен това ще се ограничи пътуването на разни клошари и мръсни ***.
58
0
 
5
 
! Отговори
fantazor преди 9 години
Сменяме от билетна система минаваме на "тикет система"! Бреееейййй... т'ва изобретение от Европата ще да е дошло. Чакай да изтичам до речника да си го преведа, че да не оставам назад.
57
0
 
5
 
! Отговори
емигрант преди 9 години
ей големи европейци ще ставаме бе...в Германия билетите се купуват от шофьора като се качиш, а ние с карти ще се возим, нищо че през автобуса ще гледаме съборетините и мръсотията които покриват цяла България...
56
4
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Тази система действа от 15 години в Турция и перфектно измислена, ерата на безплатния градски транспорт е в края си :)
55
2
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
7 МИЛИОНА ЛЕВА

650 АВТОБУСА

ЗНАЧИ ПО 22 ХИЛЯДИ ЛЕВА НА АВТОБУС ЗА ВАЛИДАТОР




ТИЯ ГЕРБЕРАСТИ ОТ ОБЩИНАТА ЕПТЕН НИ ВЗЕХА ЗА КАЛИНКИ ВСИЧКИ
54
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
ОТКЪДЕ НАКЪДЕ ТИЯ КАПУТИ ЩЕ МИ ИСКАТ ЛИЧНА КАРТА ЗА ДА МИ ИЗДАДАТ КАРТА ЗА ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ


ОТКЪДЕ НАКЪДЕ ВСЕКИ ЧИНОВНИК В ОБЩИНАТА ИСКА ДА ЗНАЕ КОГА ДОКЪДЕ И ОТКЪДЕ СЪМ ПОЛЗВАЛ ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ


ТЕ ТОВА Е


МИЛИЦИОНЕРЩИНА ДО ДУПКА



ПОЛОВИНАТА ВАЛИДАТОРИ НЕ РАБОТЯТ КАТО ХОРАТА, ДОСТА ОТ ТЯХ ВИСЯТ НА БУУТ-ЕКРАНА СИ ВЪВ ЛИНУКС, ОБАЧЕ ПРАВЯТ ОПИТИ ДА ГЛОБЯВАТ ПЪТНИЦИТЕ....



ОТ ГЕРБЕРАШКАТА КОМИСИОНЕРЩИНА НИ ПИСНА
53
0
 
3
 
! Отговори
човек преди 9 години
следва от 2 300 г. минимална пенсия и заплата като в европата .
52
0
 
2
 
! Отговори
, преди 9 години
52 като ви дойде родата на гости от аФрика требе да ги водиш първо за карти .....
51
0
 
0
 
! Отговори
41 преди 9 години
така е защото им изискват на ден определени броики проверени билети,в метро всеки има и за един ден събира все едно е работил цяла седмица а от автобуса понеже никои нямат прибират глобите за себе си или вообще не работят,там се ловят или измамници или реститути с пари за трудов стаж
50
4
 
4
 
! Отговори
ssss преди 9 години
Пример
Отивам и питам шофьора за билет,но той не ме ебава щото говори по телефона..
Пример 2
Питам шофьора за билет,но на него не му се занимава и казва просто нямам.....
И ме принуждават да се возя без да плащам...
Прав в Бойко дето каза оня ден в парламента ,че реформите не са правени навреме и сега пораждат конфронтация.....Как може някой да защитава това дупчене на билети, то вече в Африка са с електронни карти.....На коя планета живеете??
49
0
 
1
 
! Отговори
dsada преди 9 години
Я пак, в Англия ли е така или в Лондон?
48
0
 
12
 
! Отговори
ТИКЕТ ТУ ДЪ МУУН преди 9 години
Тикет системата ще струва около 7 млн. евро, а средствата ще се осигурят чрез ЗАЕМ от Европейската банка за възстановяване и развитие..

Абе мен някой пита ли ме като взема заем - нали и аз ще връщам !!

Не ща ТИКЕТ - искам си билетчето....
47
3
 
1
 
! Отговори
70kg/183/21 преди 9 години
as kato ta vida 6te *** otzad
46
0
 
4
 
! Отговори
peци преди 9 години
аз хода пеш.по здравословно е.
45
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Кеф,само така трябва!
Да се направи тази точна система,а после за поддръжка всяка година да отива една хубава сума.
44
1
 
24
 
! Отговори
Imagine all the peop преди 9 години
Представете си следната картина: В рейса се качва контрольор. Вътре има само един българин, всички други са ***. Контрольра веднага отива при българина да го таксува.
43
0
 
9
 
! Отговори
Оня преди 9 години
На всеки в даден момент може да се наложи да се качи без билет (не говоря за *** и за хора, които никога не са виждали на живо такова нещо). Смятай колко пари могат да дойдат само от там, защото аз лично никога не съм виждал контрола да пише ФИШ както е по закон, никога не съм виждал контрола да дава билет за нередовен пътник, макар че съм си плащал глобите. И след като свалят някой загубен човек, който не си знае правата, започват да му искат пари на спирката..сещай се къде отиват парите
42
1
 
5
 
! Отговори
М? преди 9 години
Има нещо хубаво в тая новост, че няма да има нужда да клечиш до шофьора за билет , бъркайки в портфейла си за докато той минава през всички дупки ... аз не съм ги виждал тия машинки , но се надявам да не са долнопробни като всичко, което купуват от градския в тоя ред на мисли , защо в чужбина половината от рейсовете са взети с европейски пари 50/50 (пише го отзад) и не с европейски ЗАЕМИ и наистина ли машинките са им кусура на 50 годишните "Икарус"-и ? А да и кога билета ще важи час и половина!?
41
1
 
11
 
! Отговори
Българин преди 9 години
Оня - в огромната си част контрольорите са туфлеци, които само симулират дейност. Мене ми писна да ме проверяват в метрото, където има контрол още на входът и може в целият влак да не намериш нито един нередовен. Проверяват ти казвам на поразия - имах случай за един ден пътувах 6 пъти и 4 пъти ме провериха !! В същото време в тия автобуси и трамваи, които се знае, че са пълни с ***, контрола няма да видиш... и цял автобус *** пътува гратис - и белите спират да дупчат там.