От август спират три маршрутки в София

До февруари ще удължат лиценза за останалите 22 линии
Обновена: 13 юли 2011 19:50 | 13 юли 2011 19:50,
35
От август спират три маршрутки в София

От началото на август ще се спрат превозите по три маршрутни линии в София – 1, 2 и 34, съобщи зам.-кметът на София Любомир Христов.

До провеждането на конкурс за превозвачи по маршрутните линии ще се движат бусовете по останалите 22 маршрутни линии, които функционират в момента.

Маршрутките, които ще спрат да обслужват пътници от август, се движат в момента съответно от "Младост-2" до "Люлин-5", от "Дружба-2" до "Обеля-1" и от с. Мировяне през град София за кв. "Сеславци".

Удължаването на договорите за останалите 22 линии ще е максимум до февруари, тъй като законовата възможност е за шестмесечен срок, в който трябва да се проведе конкурс.

"Столичната община планира намаляване на броя на маршрутните линии", призна Христов.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


35
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
36
2
 
20
 
! Отговори
Grajdanin преди 12 години
Iskame da v1rnete marshrutka 34.. S1s neq ni e nai udobno da stigneme do kasetoo imame rabotaa. Sega kato zakrihte 34-kata Kremikovci ostana samo s1s edin mirizliv reis i p1len s *** govorim za avtobusa 117 Iskame si 34-kata varneteq nezabavno
35
2
 
20
 
! Отговори
Grazdanin преди 12 години
Zashto sprqhte marshrutka 34 ...? Kremikovci ostana samo s1s edin proklet reis. Iskame si marshrutka 34
34
0
 
25
 
! Отговори
Гражданин преди 12 години
Вместо да спирате маршрутки, погрижете се да обновите колите и да озаптите начина на каране и поведение на някои от шофьорите.
33
2
 
28
 
! Отговори
гражданин преди 12 години
Чия празна общинска кратуна реши да спре маршрутка 34 - един сравнително бърз и удобен начин за придвижване от Ботунец. Пътници никога не са липсвали по тази линия. не дублира и метрото, както твърдят общинарите. Може би някои *** преди да вземат решения, засягащи много хора, трябва да смъкнат дебелите си провинциални *** от служебните коли и да се повозят в градския транспорт. В България всички се грижат само как да ни усложняват и без това трудния живот.
32
0
 
18
 
! Отговори
AZALIQ преди 12 години
НЯКОЙ ЗНАЕ ЛИ ЗАЩТО МАРШРУТКА 21 ЗАЩТО Е СПРЯНА.
31
7
 
17
 
! Отговори
ves666 преди 12 години
stiga s taia sofia be , da e..a i bokludjiiskata kofa ,sofia sofia kato cheli samo taia skapan grad e balgaria ebati my i kenefa .
30
2
 
25
 
! Отговори
vlady преди 12 години
В 119 се возят много индийци гратисчии от Ботунец и пътуването се превръща в преживяване. Закриване на маршрутка 34 е необходимо - не вози индийците безплатно както си му е реда, в 119 контрольорите са изключително рядко явление може да се каже, че практически няма. Също 117 и 118 са рядко проверявани от контрольорите и се возят индийци гратисчии. Като компромис може превозвача по 34 да се задължи да вози индийците безплатно. При нарушение - счупено стъкло и/или пребит шофьор.
29
0
 
21
 
! Отговори
... преди 12 години
... Мисълта ми е, че ако имаше малко повече контрол: да се следят с GPS-и, възможност да се проверяват в интернет както градски транспорт, и се ограничи прибирането на оборота в джоба на шофьора маршрутките щяха да си останат пълни. Аз лично ги използвам и в някой случай са ми много удобни. Може би имат нужда и от съвсем леко измеменение в маршрута заради метрото или синхронизация с него за да продължат да бъдат удобни и всичко щеше да бъде наред!
28
0
 
15
 
! Отговори
... преди 12 години
Всъщност истината е, че много повече от тези три линии не работят вече. Давам за пример маршрутка 12, които сами се прецакаха. Те имаха много клиенти, когато бяха редовни. Шофьорите им ги мързи да гледат, и започнаха да стават все по нередовни. Не си довършват курсовете. Те просто си стояха тихо и кротко и си четяха вестници скрити в някоя пряка по маршрута им. Започнаха да се оплакват, че нямат пътници. Намалиха колите на 2-3 и това тотално отказа хората да я чакат и да се возат на нея...
27
0
 
15
 
! Отговори
Коста Босилков преди 12 години
Маршутките се субсидират от общината, т.е. получават сухо от общината за да поддържат линията. Ако се оставяъ на самоиздръжка няма да има нито една линия.С въвеждането на електронен билет навсякъде ще се реши и въпроса за заплащанепри прикачване. Билетът ще важи за 1 час и през това време може да се прикачва навсякъде и колкото пъти искаш.
26
0
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Жалко наистина.Особено 34-ката беше най-скапаната линия с най-раздрънканите бусове и вероятно с една от най-големите печалби.Да видя сега с какво ще пътувам от нашия район, след като спрат маршрутката.Оставаме с ЕДИН малък автобус, обслужващ един град и четири квартала.С интервал минимум 30-35 мин...
25
4
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
А защо тогава не затварят автобусни линии със смърдящи *** вътре?????????? А, драги ми управници? Май всички българи трябва да се изнесат от тая смърдяща държавица.
24
7
 
15
 
! Отговори
CIGANIN преди 12 години
Da gi sprat vsichkite marshrutki.Nie *** shte vi izvozvame s karucite.Na li vi haresva da sa butati i tapchite kato koparki v marshrutkite sha va natapcha v karucata.I kobilata mi Gergya da izgara niakoi lev.
23
3
 
22
 
! Отговори
до 9 преди 12 години
След като явно НЕ си софиянец - не се обаждай!В маршрутките освен ,че плаща 1.50 за разстояние за което иначе ако се прекачваш на три транспорта ще дадеш двойно , няма и *** и старци и пр.Движат се много бързо и по повечето техни линии няма дублиран градски транспорт , или ако има е за определено разстояние от две три спирки. Направо съм в паника ако ги закрият какво ще правя:(До 22 Да и аз мисля ,че става нещо за пари ,защото общината притиска печеливши линии!
22
4
 
21
 
! Отговори
vlady преди 12 години
Крайно време е да се въведе нормално таксуване по време или на разстояние стимулиращо прекачванията с цел икономия на време. Маршрутките трябва като минимум да минат на нормално самотаксуване с валидация на билетите и контрольори, шофьорите не бива да продават билети и качването трябва да е свободно. Също следва маршрутките да качват безплатно *** братя, служители на ЦГМ, МО, МВР, ГДИН, бивши пандизчии срещу представяне на документ за излежана ефективна присъда, клошари и т.н.
21
3
 
24
 
! Отговори
икономист преди 12 години
Ама чакайте бе, нали живеем в пазарна икономика. Цар, Бог и господар са търсенето и предлагането, а държавата и общината не се месят (защото ако се месеха, трябваше да се месят и за много други неща като образование, здравеопазване, чистота, борба с престъпността....). Ако няма достатъчно пътници по някоя маршрутна линия, въпросната маршрутна линия просто ще фалира. Ако линията не фалира, а общината насила я затваря, значи общината иска да уреди свои хора да поемат линията. Елементарно, Уотсън.
20
3
 
38
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Маршрутките са удобни! В моя квартал има метро, но за да стигна до там трябва да вървя 20 минути пеша, а зимата дори и повече. Ако пък взема автобуса до метрото трябва да дупча билет за 2 спирки. С маршрутката, която минава на 2 преки от блока ми ми е най-удобно да стигам до работа.
19
2
 
27
 
! Отговори
абв преди 12 години
а бе господине,къде минава метрото през ботунец ,че ние не знаем,как така линия 34 покрива маршрута на метрото,сигурно под кремиковци минава,ако не е 34 с какво да пътувам с 119 където мирише на градска тоалетна
18
3
 
40
 
! Отговори
do 13 преди 12 години
Маршрутките са бърз, удобен и ценово ефективен начин на предвижване. Това че обсулжващите фирми отказват да обновяват авто парка си и че някои шофьори не са за там е съвсем отделен въпрос.
17
7
 
19
 
! Отговори
до 16 преди 12 години
Абе пич, тролей 1 минава на всеки 10-15 минути през Левски Г, автобус 78 има горе-долу през 15-20 - толкова ли недостатъчно ли ти се видя?! Демек - 5-6 тролея и 4-5 автобуса на час през Левски Г! Къде ги видя тия по два пъти на час? Може ли да ни светнеш? Вярно, че е краен квартал, ама пък чак толкова... ;)