От август спират три маршрутки в София

До февруари ще удължат лиценза за останалите 22 линии
Обновена: 13 юли 2011 19:50 | 13 юли 2011 19:50, Златко Желев
35
От август спират три маршрутки в София

От началото на август ще се спрат превозите по три маршрутни линии в София – 1, 2 и 34, съобщи зам.-кметът на София Любомир Христов.

До провеждането на конкурс за превозвачи по маршрутните линии ще се движат бусовете по останалите 22 маршрутни линии, които функционират в момента.

Маршрутките, които ще спрат да обслужват пътници от август, се движат в момента съответно от "Младост-2" до "Люлин-5", от "Дружба-2" до "Обеля-1" и от с. Мировяне през град София за кв. "Сеславци".

Удължаването на договорите за останалите 22 линии ще е максимум до февруари, тъй като законовата възможност е за шестмесечен срок, в който трябва да се проведе конкурс.

"Столичната община планира намаляване на броя на маршрутните линии", призна Христов.
 


35
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
36
2
 
20
 
! Отговори
Grajdanin преди 7 години
Iskame da v1rnete marshrutka 34.. S1s neq ni e nai udobno da stigneme do kasetoo imame rabotaa. Sega kato zakrihte 34-kata Kremikovci ostana samo s1s edin mirizliv reis i p1len s *** govorim za avtobusa 117 Iskame si 34-kata varneteq nezabavno
35
2
 
20
 
! Отговори
Grazdanin преди 7 години
Zashto sprqhte marshrutka 34 ...? Kremikovci ostana samo s1s edin proklet reis. Iskame si marshrutka 34
34
0
 
25
 
! Отговори
Гражданин преди 7 години
Вместо да спирате маршрутки, погрижете се да обновите колите и да озаптите начина на каране и поведение на някои от шофьорите.
33
2
 
28
 
! Отговори
гражданин преди 7 години
Чия празна общинска кратуна реши да спре маршрутка № 34 - един сравнително бърз и удобен начин за придвижване от Ботунец. Пътници никога не са липсвали по тази линия. не дублира и метрото, както твърдят общинарите. Може би някои тъпаци преди да вземат решения, засягащи много хора, трябва да смъкнат дебелите си провинциални задници от служебните коли и да се повозят в градския транспорт. В България всички се грижат само как да ни усложняват и без това трудния живот.
32
0
 
18
 
! Отговори
AZALIQ преди 7 години
НЯКОЙ ЗНАЕ ЛИ ЗАЩТО МАРШРУТКА 21 ЗАЩТО Е СПРЯНА.
31
7
 
17
 
! Отговори
ves666 преди 7 години
stiga s taia sofia be , da e..a i bokludjiiskata kofa ,sofia sofia kato cheli samo taia skapan grad e balgaria ebati my i kenefa .
30
2
 
25
 
! Отговори
vlady преди 7 години
В 119 се возят много индийци гратисчии от Ботунец и пътуването се превръща в преживяване. Закриване на маршрутка 34 е необходимо - не вози индийците безплатно както си му е реда, в 119 контрольорите са изключително рядко явление може да се каже, че практически няма. Също 117 и 118 са рядко проверявани от контрольорите и се возят индийци гратисчии. Като компромис може превозвача по 34 да се задължи да вози индийците безплатно. При нарушение - счупено стъкло и/или пребит шофьор.
29
0
 
21
 
! Отговори
... преди 7 години
... Мисълта ми е, че ако имаше малко повече контрол: да се следят с GPS-и, възможност да се проверяват в интернет както градски транспорт, и се ограничи прибирането на оборота в джоба на шофьора маршрутките щяха да си останат пълни. Аз лично ги използвам и в някой случай са ми много удобни. Може би имат нужда и от съвсем леко измеменение в маршрута заради метрото или синхронизация с него за да продължат да бъдат удобни и всичко щеше да бъде наред!
28
0
 
15
 
! Отговори
... преди 7 години
Всъщност истината е, че много повече от тези три линии не работят вече. Давам за пример маршрутка №12, които сами се прецакаха. Те имаха много клиенти, когато бяха редовни. Шофьорите им ги мързи да гледат, и започнаха да стават все по нередовни. Не си довършват курсовете. Те просто си стояха тихо и кротко и си четяха вестници скрити в някоя пряка по маршрута им. Започнаха да се оплакват, че нямат пътници. Намалиха колите на 2-3 и това тотално отказа хората да я чакат и да се возат на нея...
27
0
 
15
 
! Отговори
Коста Босилков преди 7 години
Маршутките се субсидират от общината, т.е. получават сухо от общината за да поддържат линията. Ако се оставяъ на самоиздръжка няма да има нито една линия.
С въвеждането на електронен билет навсякъде ще се реши и въпроса за заплащане
при прикачване. Билетът ще важи за 1 час и през това време може да се прикачва навсякъде и колкото пъти искаш.
26
0
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Жалко наистина.Особено 34-ката беше най-скапаната линия с най-раздрънканите бусове и вероятно с една от най-големите печалби.Да видя сега с какво ще пътувам от нашия район, след като спрат маршрутката.Оставаме с ЕДИН малък автобус, обслужващ един град и четири квартала.С интервал минимум 30-35 мин...
25
4
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
А защо тогава не затварят автобусни линии със смърдящи *** вътре?????????? А, драги ми управници? Май всички българи трябва да се изнесат от тая смърдяща държавица.
24
7
 
15
 
! Отговори
CIGANIN преди 7 години
Da gi sprat vsichkite marshrutki.
Nie *** shte vi izvozvame s karucite.
Na li vi haresva da sa butati i tapchite kato koparki v marshrutkite sha va natapcha v karucata.
I kobilata mi Gergya da izgara niakoi lev.
23
3
 
22
 
! Отговори
до 9 преди 7 години
След като явно НЕ си софиянец - не се обаждай!
В маршрутките освен ,че плаща 1.50 за разстояние за което иначе ако се прекачваш на три транспорта ще дадеш двойно , няма и *** и старци и пр.
Движат се много бързо и по повечето техни линии няма дублиран градски транспорт , или ако има е за определено разстояние от две три спирки.
Направо съм в паника ако ги закрият какво ще правя:(
До 22
Да и аз мисля ,че става нещо за пари ,защото общината притиска печеливши линии!
22
4
 
21
 
! Отговори
vlady преди 7 години
Крайно време е да се въведе нормално таксуване по време или на разстояние стимулиращо прекачванията с цел икономия на време. Маршрутките трябва като минимум да минат на нормално самотаксуване с валидация на билетите и контрольори, шофьорите не бива да продават билети и качването трябва да е свободно. Също следва маршрутките да качват безплатно *** братя, служители на ЦГМ, МО, МВР, ГДИН, бивши пандизчии срещу представяне на документ за излежана ефективна присъда, клошари и т.н.
21
3
 
24
 
! Отговори
икономист преди 7 години
Ама чакайте бе, нали живеем в пазарна икономика. Цар, Бог и господар са търсенето и предлагането, а държавата и общината не се месят (защото ако се месеха, трябваше да се месят и за много други неща като образование, здравеопазване, чистота, борба с престъпността....). Ако няма достатъчно пътници по някоя маршрутна линия, въпросната маршрутна линия просто ще фалира. Ако линията не фалира, а общината насила я затваря, значи общината иска да уреди свои хора да поемат линията. Елементарно, Уотсън.
20
3
 
38
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Маршрутките са удобни! В моя квартал има метро, но за да стигна до там трябва да вървя 20 минути пеша, а зимата дори и повече. Ако пък взема автобуса до метрото трябва да дупча билет за 2 спирки. С маршрутката, която минава на 2 преки от блока ми ми е най-удобно да стигам до работа.
19
2
 
27
 
! Отговори
абв преди 7 години
а бе господине,къде минава метрото през ботунец ,че ние не знаем,как така линия 34 покрива маршрута на метрото,сигурно под кремиковци минава,ако не е 34 с какво да пътувам
с 119 където мирише на градска тоалетна
18
3
 
40
 
! Отговори
do 13 преди 7 години
Маршрутките са бърз, удобен и ценово ефективен начин на предвижване.

Това че обсулжващите фирми отказват да обновяват авто парка си и че някои шофьори не са за там е съвсем отделен въпрос.
17
7
 
19
 
! Отговори
до 16 преди 7 години
Абе пич, тролей 1 минава на всеки 10-15 минути през Левски Г, автобус 78 има горе-долу през 15-20 - толкова ли недостатъчно ли ти се видя?! Демек - 5-6 тролея и 4-5 автобуса на час през Левски Г! Къде ги видя тия по два пъти на час? Може ли да ни светнеш? Вярно, че е краен квартал, ама пък чак толкова... ;)