Причина за сблъсъка: Вторият трамвай не спазил дистанция*

Сред пострадалите има възрастни хора и бременна жена
Обновена: 9 ное 2015 12:27 | 9 ное 2015 11:22, Вера К. Александрова
73

Снимка: Булфото

Причина за катастрофата между двата трамвая тази сутрин е неспазана дистанция, обявиха от Центъра за градска мобилност в София.

Дистанцията не е била спазена от страна на втория трамвай.

Още по темата

Както Dnes.bg писа по-рано две мотриси се сблъската на кръстовището на булевардите "Сливница" и "Ботев" край Втора градска болница.

Сред пътниците е имало възрастни, както и жена в напреднала бременност, съобщи bTV.

Задната мотриса, български модел Т8-900М по линия 6, не е могла да спре и се е врязала в предната - един от новите трамваи Pesa Swing, които обслужват линия №7.

Българският трамвай е с тежки поражения, докато другият е само с пукнато задно стъкло.

Междувременно от "Пирогов" съобщиха, че седем от пострадалите в катастрофата са откарани при тях.

Пътниците на злополучните трамваи все още се преглеждат и затова не може да бъде дадена информация за състоянието им.

Движението по бул."Христо Ботев" в посока площад "Възраждане" поетапно се възстановява, съобщиха от пресцентъра на Столичната община.

Възстановено е движението на пътни превозни средства по бул."Христо Ботев", с изключение на трамвайното движение в посока площад "Възраждане". Трамваите по линии 1 ,6 и 7 са отклонени и движението се извършва по бул."Княгиня Мария Луиза".

*Информацията е актуална към 11.30 часа


73
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
54
0
 
9
 
! Отговори
Пешо преди 3 години
И транспорта ни като държавата - пълна авария!
53
3
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
СНИМКА 11 ДАВАТ ГО ОТ ДРУГАТА СТРАНА!

"БЪЛГАРСКИЯ" ПРАВЕН ПО РУСКИ ТЕРТИП СЕ Е РАЗПОРИЛ ЦЕЛИЯ!!! А ДРУГИЯ ДОРИ НЯМА ОЖУЛВАНЕ ИЛИ НАПУКАНО СТЪКЛО!!!!!

НЕ Е САМО ДО ЛАМАРИНАТА АМИ И ДО КОНСТРУНЦИЯТА!!!!!!!!!!!
52
4
 
10
 
! Отговори
Boss преди 3 години
До до 53
Подкрепям - мръсните комунисти изградиха една държава, а на "сините" другари 25 г. не им стигна да крадат и има още за крадене ... Точно така - комунистите са виновни, гадове !
51
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
много бързо направиха техническа експертиза на спирачната система на трамвая
50
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
До някой

И аз съм отдавна роден, и аз помня комунизма. Ама хайде да не ми втълпяваш, че съм си взимал каквото си искам и съм крал и съм изнасял като някоя мишка от разни места, разни работи! Мисля, че трябва да се засрамиш, че си постъпвал така! А не да се хвалиш!
49
2
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
До Обективен

Хахах! Виж сега, кво ще кажеш да сблъскаме моята Лада 5-ца и твоя Лексус? Да се хванем ли на бас, че от Лексуса почти нищо няма да остане? :))) Не е важно дали нещо е ново или старо, а колко е здраво. Пък здравото не означава винаги качествено. Както и да е...
48
2
 
3
 
! Отговори
Обективен преди 3 години
Ако ще сравняваме два трамвая, по-добре да сравним този смачкания, модел от Втората световна война, с някой трамвай модел от Първата световна война. Защо да го сравняваме с нови модели?
Аман от опити за политически манипулации.
47
1
 
5
 
! Отговори
Обективен преди 3 години
53 - виж какви са били средните заплати в България на сайта на НОИ.
1989 - 274.33 лева
1988 - 252.08
1987 - 234.33
1986 - 224.75
1985 - 213.67
1984 - 207.33
и т.н.
120-180 лева е била 1969-1979 години.
Имах познат инженер в завод, който с премиалните взимаше около 3000 лева в последните години преди 1989-та. Минималната заплата взимаха всички от сферата на услугите, които взимаха бакшиши или директно крадяха, като месари, продавачи в плод-зеленчук и в бакалии и т.н.
46
0
 
7
 
! Отговори
ПорЦелан преди 3 години
Аз работех в Кремиковци за 550лв заедни с нощни вредни и пр. като оператор 5 разряд. Студено валцуване. Баща ми беше главен инженер на уранов рудник и получваше 320лв. Много миньори отидоха да работят по първият тунел на магистралата, а там имаше период когато получаваха 2000лв месечно. Всичко при соца беше наопаки.
45
1
 
1
 
! Отговори
до 55 преди 3 години
Зависи какво си работил
44
4
 
8
 
! Отговори
до 53 преди 3 години
Какво" мухааааа"?. Повремето на соца съм стигал до 650 , 700 лева на месец с тежък физически труд. Родените след 1990 година нямат право да коментират какво е било преди това.
43
4
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
"при средна заплата за страната 250 лв" МУХАХХАХАХАХАХАХАХА Е това беше вица на деня в коментарите :D :D :D
42
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Та, като подменихме темата, колко депутати имаше по татово и к'ви порета з'имаа.
41
5
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
До 45
Алексей Петров Трактора. Само че Трактора си го е купил сам, с негови пари

Да вярно с негови пари изкарани с пот на челото :)
40
4
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
До 45

А що, по времето на соца Бай Тодор без охрана ли ходеше, в трамвая ли се возеше?
Да не сме били равни при камунизъма, Людмила Живкова се развяваше по света с държавни пари, докато простолюдието чакаше 15 години за Москвич и се редеш на опашки за банани
39
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
До Анонимен 43
Споко, резултата ще е същият и всеки ден да правим избори.
38
7
 
3
 
! Отговори
vlady преди 3 години
Преди 1 и 7 минаваха по Витоша и Ботев беше недостатъчно обслужен от редкия 3 и неособено редовния 12. Сега Ботев има редовния ТМ7 и се обслужва адекватно, Витоша стана пълноценна пешеходна зона, има място за разходки, за маси на заведения и т.н.
37
5
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Нали всичко беше ново в градския транспорт. Жълтият трамвай ми е набор. Не е ли време да искаме оставка на новия стар кмет и да направим нови и по-честни избори?
36
0
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Тези трамвай са наши, шасито е чешко.
35
10
 
2
 
! Отговори
vlady преди 3 години
До До vlady
Няма засичане с други трамваи. Единствено на Пиротска понякога се налага изчакване на 20 и 22. При 10-12 минути интервал и толеранс 2 минути няма никаква необходимост да минават по два трамвая на зелен светофар. Витоша е нужна като пълноценна пешеходна зона и не трябва да има
трамваи, трябва да има място за разходки, за маси на заведения и т.н.