Копаенето за метрото хвърля София в трафик транс

Вижте къде затварят улици заради строежа на подземната железница
1 фев 2016 08:07, Златко Желев
35
Копаенето за метрото хвърля София в трафик транс
Снимка: архив, Булфото

Задръствания очакват столичани днес заради изграждането на третия лъч на метрото.

От 1 февруари се забранява движението на превозни средства по западното платно на столичния булевард "Евлоги и Христо Георгиеви" - между улица "Силистра" и бул. "Янко Сакъзов". Автомобилите ще се извършва само в двупосочно само в едното платно на булеварда.

Още по темата

Строежът ще засегне и пътниците в градския транспорт. Автобусни линии 11, 213 и 404 ще са с променен маршрут в посока ж.к. "Гео Милев", "Младост" и "Дружба". Те ще се движат по маршрута си до кръстовище бул. "Ген. Данаил Николаев", а след това по източното платно на бул. "Евлоги и Христо Георгиеви".

Наказателният паркинг на Центъра за градска мобилност, който се намира в района ще бъде закрит.

Местата за почасово платено паркиране на източното пътно платно на бул. "Евлоги и Христо Георгиеви" между бул. "Янко Сакъзов" и ул. "Силистра" и по западното пътно платно на ул. "Проф. Милко Бичев" между бул. "Ген. Данаил Николаев" и ул. "Силистра" също ще бъдат закрити.

Промените в движението ще останат в сила до началото на 2018 година.

Първите 7 метростанции от "Малък градски театър зад канала" до "Красно село" ще са готови в средата на 2019 г. Проектът ще струва 410 милиона евро - европейско финансиране и 90 милиона евро - пари от бюджета.


 


35
Още от
Напиши коментар Коментари
22
3
 
4
 
! Отговори
До мрънкащите преди 2 години
И какво ще ви стане, ако известно време ползвате градския транспорт? Той вече почти напълно е подновен, по- редовен. Оплакваме се, че сме бедни, а никъде не може да се види такъв трафик с по един човек в автомобила! За някои хора личното МПС е необходимост: далечни разстояния, болни и т.н., но други пътуват всеки ден на 1-2 км разстояние до работата си! За замърсяването на въздуха и задръстванията няма да говорим!
21
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Не може да ви се угоди! Ще потърпим малко, но след това ще се радваме на удобен транспорт. Колкото до чистотата в метрото, не може да става сравнение с някои големи европейски градове. Нашето се почиства редовно, хората пазят, около коловозите е идеално чисто. Идете в Рим например и сравнете. Там направо е гнусно мръсно и по коловозите се търкалят празни пластмасови чашки и бутилки. По ескалаторите стъпалата и лентите за придържане направо лепнат от мръсотия. Навсякъде тежка миризма на мазнина.
20
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
С 500 милиона могат да се осигурят максимум 25000 работни места за период от 2 години. И то ако им се плаща минимална работна заплата. Не знам къде ги видяхте тези стотице хиляди.
И това естествено ако не трябва да се вземат материали, офиси или техника за да работят въпросните хора. И след две години хората няма да ги има и парите няма да ги има и нищо съществено няма да е свършено. По-добре 1500 души да изградят метрото и да има смислен резултат.
19
5
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Добре че се придвижвам из София само пеша или с колело, ако всеки ден трябваше да разчитам на градския транспорт или на автомобил отдавна да съм откачила.
18
0
 
7
 
! Отговори
Безакълников преди 2 години
Само *** може да постави заграждения след Попа и края им да свършва на пряка, от която е позволено движение напред и наляво. Абсолютна липса на видимост и за двете страни. Най-добре е да се постави поне едно огледало и да се въведе по-ниска скорост. Иначе трябва или да се изпраща 'помощник", който да следи кога по Патриарха няма движение, или всички да имаме предни странични камери. Ей това кмета по транспорта дали спи спокойно, след като няма понятие от транспорт?
17
0
 
33
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
А бе като пишете къде какво ще е блокирано, заради метрото, сложете една карта на града, маркирайте блокираните участъци.... то не може само с писане, трябва и акъл!!!
16
0
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
толкова ли не може една елементарна картинка, са трябва да да ровя мапс-а
15
4
 
22
 
! Отговори
Дядо Петър преди 2 години
"Проектът ще струва 410 милиона евро - европейско финансиране и 90 милиона евро - пари от бюджета."
А колко милиона ще влязат в джобовете на разбойниците от общината и в партийните им каси не се казва.
14
2
 
6
 
! Отговори
дрън дрън преди 2 години
Едно метро панаира не прави!
13
13
 
26
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
София става все по-готин град. Стига сте ревали, за 2 ст. работа не сте свършили!
Малко ще потраят и после ще им е лесно с новите линии на метрото.
Като нямаше метро по-добре ли беше?!
12
9
 
10
 
! Отговори
до 15 преди 2 години
ти нормален ли си да даваш точно берлин като пример за чист град??? в тяхното метро ме е гнус дори да стъпя, камо ли да оставя куфар на земята. тротоарите са целите в някакви гадни мазни петна в различни цветове - нещо като женския пазар при нас преди ремонта. пред райхстага пък няма абсолютно нищо, само една буренясала поляна. извинявай, ама да ми изкарваш софия по-*** и лоша от берлин, значи ти си поредния бг мрънкалник, който въобще не е стъпвал в берлин, но знае да плюе.
11
2
 
27
 
! Отговори
Картографа преди 2 години
Как пък на един сайт не пуснаха схемичка къде как ще е затворено.
10
7
 
2
 
! Отговори
Българин преди 2 години
Неграмотни сте!
9
3
 
16
 
! Отговори
драз махала преди 2 години
До Анонимен
каква европейска столица, бе Виж крайните квартали и стария център.
8
13
 
40
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
На всеки, който е дошъл от врачанските села София му се вижда като европейска столица?! Но има и такива, които виждат, че София е един мръсен,хаотичен и зле управляван град. Особено през зимата София е отвратителна. Лятото зеленината донякъде скрива част от грозотията на града. Сравненията с други европейски столици са жалки и трагикомични.
През ноември бях в Берлин. Насам-натам, музеи, забележителности. Обувките ми останаха чисти цяла седмица въпреки, че валя дъжд.

Вижте си днес обувките?!
7
4
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Още малко остана и ще се повтори случая с лилетките, ще се дигнат яко данъците и както каза талпата кат беше кмет ще направим софия най скъпия град.
6
0
 
33
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
В София метрото е единственото нещо, което е на действително високо ниво. И като такова, желателно е да се пази.
5
10
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Дълговете на София надхвърлят 2, 5 милиарда. Метрото, както и всичко друго по инфраструктурата не е без пари.Непркъснато се взимат заеми, най-вече от японски банки.
Финансовото състояние на София е около 250% задлъжнялост. Гърците с прословутите им дългове имат 160%!!!
В близко бъдеще билетчето ще стане 1 лев и 50 стотинки. Ще поскъпнат и картите. Софиянци яко ще плащат.
Учудващо е как някои пеят оди на радостта. Трябва да се строи, но не и така урбулешката и за сметка на огромна задлъжнялост.
4
7
 
10
 
! Отговори
vdch преди 2 години
6, като гледаш сметката си за парно ще видиш, че отдавна се европейска столица.
3
7
 
18
 
! Отговори
До 2 преди 2 години
Още много път има да се измине, докато заприлича на истинска Европейска столица София.... Амаааа много