Пускат метростанция "Витоша" на 31 юли

Кметът Фандъкова обясни, че 75% от работата е свършена
26
Пускат метростанция "Витоша" на 31 юли
Снимка: Булфото

Очаквам на 31 юли да бъде пуснато разширението на втората метро линия от спирка "Джеймс Баучер" до спирка "Витоша".

Това каза кметът на София Йорданка Фандъкова по време на инспекцията на строителството на разширението на втория метродиаметър при кръстовището на бул. "Черни връх" и ул. "Сребърна".

"Очаквам до края на месец юни строителството да бъде напълно завършено и прието. През юли да се направят изпитанията, изпитателните комисии и на 31 юли да бъде пуснат този участък от метрото", заяви тя, цитирана от "Фокус".

"Само след 5 месеца тук ще продължи метрото. Ще имаме нови 1,3 км подземен релсов път с още една метростанция", посочи тя и допълни, че с тази линия дължината на метрото ще надмине 40 км.

Още по темата

Фандъкова заяви, че се работи активно и над 75% от дейностите вече са завършени.

По думите й още над 20 хиляди души дневно ще използват метрото, което е най-екологичният и модерен градски транспорт.

"Ще бъде възстановено движението на трамвая до последната спирка, така че всъщност ще имаме връзка на последната спирка на трамвая с метрото и ще можем да продължим работата по третата линия на метрото", заяви кметът.

След 20 март започва цялостното затваряне на два участъка - бул. "Патриарх Евтимий", както и бул. "Гоце Делчев" и ул. "Житница" при бул. "Цар Борис III" в "Красно село".

Кметът на София призова за разбиране и търпение, като допълни, че движението в тези участъци ще бъде тежко, но ще има посочени обходни маршрути.

"По отношение на бул. "Патриарх Евтимий" ще бъде пуснато движението двупосочно по бул. "Васил Левски" и в тунела. От 5-те кьошета ще има отворен тунел до бул. "Черни връх", по който в момента се движи трамвай №6", уточни Йорданка Фандъкова.

"Максимумът за всички тези неудобства е между година и половина и две, докато се построят метростанциите", заяви тя.


26
Още по темата: метроспирка31 юли
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
25
1
 
2
 
! Отговори
Гради преди 5 години
Абе в Столична община кой е от град София!? А самата учителка по руски език и по случайност назначена за кмет на града е много далеч от класата и възпитанието на Борис Джонсън (кмет на Град Лондон). Апропо той не ходи на работа в Брониран Мерцедес. Той е сред хората, а фъдъкова счита избирателите се за ***, рая, касички......ГЕРБ са петата колона на БКП и россия
24
3
 
2
 
! Отговори
vlady преди 5 години
Абсолютно неоправдано е да се строи метро към Драгалевци - населението на квартала е твърде малко съответно няма как да бъде дори доближен минималния пътникопоток за метро 20 000 пътници на час в пик. Автобусите 64 и 98 следва да бъдат сгъстени до около 15 минути целодневно и 30 нощем.
23
3
 
2
 
! Отговори
Българин преди 5 години
Най-хубавите влакчета са руските и всичко най-хубаво е руското. запада трябва да служи на България и да ни носи пари. Европейските политици са нужни да ни служат. Съдбата на запада е да служи на България.
22
2
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
измамници ,ограбиха държавата
21
4
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Само дано не вали , и да компрометира рязането на лентата.Че то почти всички станции при дъжд са във вода.
20
6
 
6
 
! Отговори
ТАКА преди 5 години
ЗНАЧИ,ЧЕ ЩЕ БЪДЕ ГОТОВО НА 01.01.2016 И ОТ 02.01.2016 ЩЕ ЗАПОЧНЕ РЕМОНТЪТ МУ,Е,ДА ,ЗА СМЕТКА НА ИЗВЪРШИТЕЛЯ,КАКТО ВИНАГИ.
19
9
 
6
 
! Отговори
Дебел депутат преди 5 години
Нищо не разбирате бе, цъpвyли скъсани.Тази спирка е за нашата прислуга да идва по-бързо до богаташките южни квартали. Сега редовното оправдание на всички слуги и слугини е, че са станали в пет сутринта и после два часа били пътували с трамвай и автобус.Нищо не правят, а после искат пари, мързеливци.
18
2
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До koйВероятно логиката е, че сравнително близо е кв. Витоша, освен това метрото стига до една от първите спирки на автобусите за драгалевския лифт и за Алеко...При всички положения е по-добре от натегаческата изгъзица спирка "Европейски съюз"
17
3
 
15
 
! Отговори
Един Българин преди 5 години
Метростанция Витоша не бива да бъде последната по линията. Участъкът от тази метростанция до площада на Драгалевци е изключително тесен за автомобили и ще бъде прекрасно ако можем да ходим на планината с метро. Г-жа кметицата да мисли в тази посока.Също така караме и велосипеди. Т.е. добре ще е да се помисли и за транспорт на велосипеди и през деня.п.п. От северна София съм, а не от Драгалевци.
16
4
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Отново неудачно наименование на метростанция, което само ще обърква хората.
15
4
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До Анонимен 10Не знам защо изобщо сравняваш Истанбул със София?Все едно да сравниш Мюнхен със Сапарева Баня.Истанбул ако се отдели като отделна държава, ще бъде 15-а икономика в Европа по БВП и 10-та по население. Така че е напълно нормално там да се строи по-бързо и по-качествено.
14
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Какво метро бе в шопландия още карат каруци с една конска сила - и най вече това са служителите на *** Recycling Company.
13
1
 
9
 
! Отговори
ив преди 5 години
До Анонимен 8 Направи си справка. По целия свят метрополитените се доизграждат и разширяват без това да прекъсва десетки години. Градовете ,в които са изградени растат постоянно и е логично метрото да достига до новите градски райони.
12
3
 
18
 
! Отговори
koй преди 5 години
Как може спирка ВИТОША да е н хладилника....знаете ли колко народ ще се бърка с бул. ВИТОША???????? дори аз, кореняк софиянец, си помислих, че става дума за спирката на аптека по новата линия! *** ОБЩИНАРИ ***
11
4
 
13
 
! Отговори
Аз преди 5 години
И излиза в ремонт на 1.Август.
10
5
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
В Истанбул го почнаха и те някъде към 1984, но направиха само няколко отсечки и така до 1996 г. И оттогава като почнаха вече с бързи темпове и до 2019 г. ще са готови над 700 км. и ще е второто по дължина метро в света след Ню Йорк (над 1000 км.).Само за сравнение преди години за 6 месеца в Истанбул строяха 6 спирки. А тук за 5 г. ги строят тези 6 спирки. Т.е. тук се строи 10 пъти по-бавно.
9
1
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Най-екологични са каруците в центъра на софия. Конете дават естествена тор по асфалта. Тоя дето кара каруцата мирише толкова приятно, че хората му отсъпват да мине по бързо. И външният вид на каруците е много хубав. Те всички са едни боядисани, нови.
8
13
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Ако всички строяха с нашите комунистичекси темпове никога нямаше да имат метро. Тук се започна от 1984 г., сега сме 2016 г. и още не е завуршено. Някъде към 2049 г. евентуално, може би...Единственат страна в света в която метрото се строи 100 г.
7
2
 
30
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
метрото хубаво ама депутатите се срамуват да се возят в него било само за простосмъртни искат с джипове и лимузини да стигат до парламента
6
0
 
5
 
! Отговори
Джедай Мастър преди 5 години
До Анонименнай-екологичният "градски" транспорт ;)