Софиянци сами ще избират каква да е настилката по "Дондуков"

Ремонтът на булеварда ще започне през идната пролет
12 сеп 2016 21:00,
23
Софиянци сами ще избират каква да е настилката по "Дондуков"
Снимка: архив Reuters

Софиянци ще избират каква да бъде настилката по столичния булевард "Княз Александър Дондуков". Пред Дарик зам.-кметът по транспорт Евгени Крусев заяви, че се обсъждат три варианта за ремонт на булеварда. Те се различават по вида на настилката - дали тя да бъде павета, както досега, изцяло асфалт или комбинация от двете.

На сайта на Столична община гражданите могат да гласуват за предпочитаната от тях настилка. Ремонтът на булеварда ще започне през пролетта на 2017-а година.

"Има три проекта, които са изготвени от Столична община и те включват както запазване изцяло на паважната настилка, така и замяната на 100% с асфалтова настилка, както и комбинация между двата вида настилки, като асфалтът се предвижда да е по основните платна, където е автомобилното движение, а паважът да е по трамвайните линии", каза Крусев.

Към момента е пусната анкета на сайта на Столична община, където всички жители на столицата могат да дадат своя отговор. До обяд само са били близо 5000 отговора. След това ще бъдат организирани и няколко обществени обсъждания, на които да се чуят различните гледни точки и на цялата тази база ще се вземе окончателно решение.

"До момента са по равно и трите варианта в онлайн анкетата. Няма срок на анкетата. Въпросът е да се чуят максимално много мнения. И двете настилки имат плюсове и минуси. През пролетта на 2017 г. започва ремонтът", каза още зам.-кметът.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


23
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
17
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
При асфалт на Дондуков, там мотористите денонощно ще си изпробват моторите и живеещите там ще луднат от шума им.
16
0
 
3
 
! Отговори
До 7 преди 7 години
Принципно при асфалта прахоляка е повече, отколкото при паветата и има повече локви. За софийските улици паветата са най-подходящата настилка, но от тях се краде много по-малко и затова навсякъде ще ги сменят с асфалт.
15
0
 
4
 
! Отговори
Нагласена работа преди 7 години
Май-вероятно резултатите от анкетата ще бъдат нагласени в полза на асфалт навсякъде. Идеята е, че асфалта ще бъде ремонтиран или всяка година или най-много през една година и пак ще се присвояват едни пари. Знае се, че асфалта в България се слага изключително некачествено, особено при ГЕРБ.
14
0
 
1
 
! Отговори
??? преди 7 години
Не можах да намеря анкетата на сайта на столичната община. Някой ще подскаже ли къде е?
13
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
редакторката я домързя за линк :/
12
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
От трите варианта, защо само на асфалтирания вариант има дървета? И какви са тези малки снимки - нищо не се вижда. И защо няма вариант със зелени релси?
11
0
 
6
 
! Отговори
Dzivko преди 7 години
За спора кое е по здраво, павета или асфалт, задайте си въпроса защо Цар Борис 3 е на павета, по него преди трябваше да минат танковете от Горна Баня.., павето ако се реди както трябва е вечно, роден съм до Дондуков..
10
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
При кадърно подреждане, паветата са вечна настилка... Ключов е обаче изразът "кадърно подреждане"... И отделно, за живеещите на Дондуков и Борис , прахолякът си лети във въздуха и се наслоява по колите, щото улуците се мият само преди избори. За останалото време общинарите чакат на някой по-силен дъжд.
9
0
 
1
 
! Отговори
Централен преди 7 години
До Живущ на ДондуковПравилно !Същото е и на Борис, а шумът и прахта са НЕ ПО НО СИ МИ !!!
8
0
 
3
 
! Отговори
павета преди 7 години
Павето при регулярно преподреждане и обръщане (има шест страни) е на практика вечно. Проблем е, че няма майстори за такава настилка и времето и за поставяне е в пъти повече от разстилането на асфалт. Вероятно ще се избере смесен тип - наастилка асфалт за автомобилите с паваж на релсите за трамвая...и дано се направят качествени и трайни тротоари.Съмнително обаче. Всичко ще бъде претупано както винаги в гонене на срокове и у(при)свояване на пари.
7
1
 
5
 
! Отговори
Живущ на Дондуков преди 7 години
Асфалт от до . Просто не знаете с паветата какъв шум и прах се вдига. Само за ден има слой върху паркираните. И всичко това го дишат децата. И откъде накъде за моята улица ще се изказват хора които живеят някъде другаде? То е ясно защо властимащите подемат разни анкети - защото хич не им се иска асфалтиране което иска нови подложки на пътя. Искат павета щото джаста праста пренареждане ще отбият евтино номера. Забележете - никой не предлага асфалт на трасето а паветата на тротоара.
6
0
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Имаше обществено допитване за петоху*ника-там си е. Имаше такова и за "фонтана" на Витошка- и той си е там. Общината си пита и си прави каквото си поиска, после си купува изборите и усвоява.
5
9
 
3
 
! Отговори
Селянин преди 7 години
Те софиянци кмет не могат да си изберат почти две десетилетия, настилка за булевард-лице на София ще избират...То, народа е толкова изпростял, вече, че ако го питат настилката трябва да е от силикон, а от говорителите по спирките на градския транспорт трябва небрежно да църцори чалгийка...
4
4
 
19
 
! Отговори
Кръвожаден софиянец преди 7 години
Избрах! Кожа ще е настилката! Кожа от гербави!
3
1
 
12
 
! Отговори
иликтутатъ преди 7 години
Зареждане на магазини - само през нощта, ТОЧКА. Спиране - колкот да слезе пътник. Глоби за всички нарушители, и без тва е пълно със шапкари покрай партийния дом и министерски съвет. Стига са люпили семки гледайки късите поли на минаващите.
2
7
 
7
 
! Отговори
иликтутатъ преди 7 години
" Павета" естествено. Скоростта на автомобилите е по малка ( центъра е това, не магистрала). Ако се направи качествено - трае по 100 години. Друг е въпроса че се хлъзга много при мокро време. " Тамвая " с много добра подложка, с дебела арматура и излят бетон. Минете по Графа и ще видите как НЕ ТРЯБВА да се прави. С високи каменни бордюри ( както е в момента ). С повече дървета ( сега почти няма залесяване ). Ако трябва кабелите ги вкарайте под земята, трамвайните стълбове може и да са по средата
1
11
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Ако ми платиш окачването - може с павета.