Дупки, пукнатини - "Цариградско" вече се нуждае от ремонт

"Спаси София" изпрати снимки от състоянието му след снега и студа
Обновена: 21 яну 2017 21:54 | 21 яну 2017 19:30, Анисия Иванова
64

Снимка: Спаси София

Неправителствената организация "Спаси София" разпространи снимки от столичния булевард "Цариградско шосе", който, въпреки че беше изцяло преасфалтиран преди малко повече от година, вече се нуждае от спешен авариен ремонт.

Столичната община даде над 20 млн. лв. за ремонта в участъка между 4-ти и 7-ми километър, който вече е осеян с дълбоки пукнатини, дупки и пропаднали шахти.

“Безобразният и неприемлив ремонт е поредният пример за обект на Столичната община, който се разпада почти веднага, въпреки щедро раздадените средства за него”, пишат от организацията като посочват, че вече не се изненадват от ремонти на ремонтите, а твърденията на Столичната община, че държи на качеството не звучат сериозно на фона на резултатите.

Очевидно полагането на асфалта е некачествено щом вече стана традиционно да се появяват дълбоки пукнатини и дупки след студено и заснежено време.

От снимките се вижда, че са правени аварийни запълвания с цел разширението на част от пукнатините да спре, но този метод също не се е оказал успешен.

Булевардът в петък беше обявен за авариен ремонт в страницата на зам.-кмета по транспорт Евгени Крусев. От "Спаси София" напомнят обаче, че по време на ремонта, в многократни медийни изяви, кметът Йорданка Фандъкова декларира убеждението си, че на обекта се осъществява адекватен строителен надзор, който да гарантира качеството на ремонта.

“Вече многократно сме коментирали спешната необходимост общините и Народното събрание да осъзнаят колко важна е тежестта на качеството в обществените поръчки", пишат от "Спаси София".

От организацията настояват за черен списък за фирмите, доказали се като неспособни да осигурят необходимото качество на изпълняваните от тях обекти.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


64
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
8
0
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
До смЕх 7Да ти кажа само, че нито една от двете не диктува парада! Можеш сам да се досетиш кои са шефовете нали?
7
1
 
31
 
! Отговори
Надя Николова преди 7 години
До 7Бойко е шеф,а Фанди му е подчинена.Нищо те става без неговата 'благословия'.
6
2
 
40
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
През 1975 година правих с мойта бригада един участък на магистрала Тракия от Вакарел до Ихтиман. Които имат път натам да погледнат магистралата в какво състояние на тази отсечка след 41 години. Основата на тази отсечка е отлята от железобетон. В положеният асвал има специален втърдител който не позволява при висока температура асвалта да се размекне а при студ напука. За другите отсечки на магистралата незнам състоянието защото не съм участвал в строежа. Но за тази отсечка знам че е вечна.
5
12
 
11
 
! Отговори
Сиганин преди 7 години
Стига сте се оплаквали - на края на правителството Борисов 1 др,Борисов искаше да донесе от Албания албански асвал за да няма пукнатини. Но... не му разрешихте!
4
6
 
32
 
! Отговори
Надя Николова преди 7 години
Павлова,това ли ти е 'качественото' строителство,а?Некадърница!
3
1
 
35
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Във Варна е същото - дупка да дупка. Аспаруховият мост, магистралата, и т.н. всичко - цината на винетките и данъците обаче не се променя. От кражби не остават пари просто :(
2
2
 
41
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
До Цариградско шосе, от страната на София Прес по време на ремонта засадиха един участък с рози. Розите въобще не се прихванаха - там сега има само клечки, но съм сигурен, че на фирмата е платено.
1
2
 
30
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Пред избори, това е тънък намек че след пукнатините след седмица баце ще си навие и прибере магистралите и ще ви питам тогава къде ще прайте гонки!