БДЖ съобщи: Влаковете от София потеглят студени

Причината – откраднати кабели от Централна гара
19
БДЖ съобщи: Влаковете от София потеглят студени
Снимка: архив Булфото

Част от вагоните на влаковете, потеглящи от София, тръгват по маршрутите си от Централна гара неотоплени, събщиха Български държавни железници.

Причина за студените влаковете е кражба на кабели от вагоноотоплителни колонки на гарата. Това е затруднило дейността по предварително отопление на влаковите композиции преди тяхното заминаване.

Още по темата

От БДЖ се извиниха на пътниците за временния дискомфорт.

Вчера Централна гара в София стана място на изненадваща проверка от страна на служебния транспортен министър Христо Алексиев. При ненадейната инспекция той констатира сериозни слабости в хигиената на гарата.

Алексиев поиска пълна информация за почистващата фирма и предупреди, че ако ситуацията не се подобри, ще й бъдат наложени финансови санкции.
 


19
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
13
0
 
1
 
! Отговори
Ганчо преди 1 година
Ако ще един час преди тръгване да прикачиш локомотива не може да стоплиш влака при положение, че вагоните са гробници. На времето влаковете се подгряваха в Надежда и след това на Централна гара идваха топли и малко им трябваше да стават за пътуване. Но това беше когато в БДЖ работеха само инженери разбиращи от железници. Сага в БДЖ работят само счетоводители и за това БДЖ ще фалира. Спасението на БДЖ е връщане към старата структура, започване да се правят подемни и капитални ремонти в депата.
12
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Има в Надежда и кабели и майстор на заплата в оборудвана работилница ????
11
2
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Е защо да са студени? Работил съм 30 години като машинист и знам че 45 мин. преди тръгване на композицията локомотива трябва да е прикачен и да подгрее вагоните. Сега локомотива в последният момент ли го кампозирате? Е така е при демоникрацията пестене на гориво! Нали трябва да се окраде гориво за частната количка дизеларка а и мангизи за баш шефо трябват че заплатата от 5 бона не стигат за никъде. Ще мръзнете като кучета вашта макя селянжърска щото не ви харесваше социализма. Те ви мутрализма
10
0
 
7
 
! Отговори
Наблюдател преди 1 година
БДЖ 1-а организация от 19 век
9
0
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
До Анонимен 9
Няма как да стават при *** ценности - стой на студено, къпи се рядко, стой на тъмно - важно е кокошките да са щастливи и меркел да е доволна!
8
1
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Пукнах от студ в спалния вагон Варна - София. Спал съм с якето и напълно облечен. Парното духаше лекичко. Влаковете не стават за нищо зимата :(
7
2
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
До еврозона
Ми то петербурски - оня тъмничкия "министър" дето не беше виждал дрезина, какво направи за два мандата?
6
1
 
14
 
! Отговори
Пешо* преди 1 година
Изкупуването на части от влакове, влакови пътища, капаци на шахти и подобни Е забранено.
Ама, нали знаете. Файда.
5
3
 
9
 
! Отговори
еврозона преди 1 година
Алексиев, хигиената е последното нещо, което е трябвало да провериш. Защо не погледна локомотивите и вагоните, които са на 40-50 год. Защо не се поинтересува за сигурността неа подвижния състав. Или не знаеш, че всеки ден стават инциденти с българските влакове. Предполагам, че си виждал европейските влакове, да имат нещо общо с БДЖ.
4
1
 
23
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
На това не му се вика кражба, а саботаж и следва да се наказва като такъв! А има опасност да предизвика и жертви, не дай боже, при което се категоризира като терористичен акт!
3
5
 
23
 
! Отговори
явертъ преди 1 година
Аз дори незнам защо все още функционира това БДЖ. То остана ли нещо неоткраднато там?
2
2
 
33
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Въпросът е КОЙ пречи да се забрани изкупуването на метални отпадъци от частни лица? КОЙ има интерес това безобразие да продължава?
1
1
 
50
 
! Отговори
! преди 1 година
Защо веднъж завинаги не се реши проблемът с кражбата на металите. Забренете изкупуването и проблемът отпада!