Бетон се откърти от мост, стовари се върху кола

Инцидентът е станал до Околовръстния път към бул. "България"
17 фев 2017 09:20,
61
Бетон се откърти от мост, стовари се върху кола
Снимка: архив, Булфото

Бетонен блок се е откъртил от мост и е паднал върху предното стъкло на автомобил в София.

Инцидентът е станал на 15 февруари около 14:30 часа в близост до Околовръстния път към бул. "България".

За щастие няма пострадали – шофьорът е пътувал само с кучето си. В колата не е било малкото му бебе.

Колата му няма "Каско", няма и свидетели на удара, затова водачът продължил по пътя си.

По-късно през деня, след като се успокоил, подал сигнали в 4 РПУ и в Столичната община.

Инж. Васил Начевски от Столична община обяви пред Нова тв, че веднага ще започнат ремонтни работи на моста, той бил част от републиканската пътна мрежа, строен е преди около 30 години и през това време е правен ремонт само на настилката, но без основен ремонт на съоръженията.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


61
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
23
2
 
15
 
! Отговори
реалист преди 7 години
Присвоихте винетките от страната и пак околовръстното ви не става. Няма проблем, щом е е за столицата и 200 лв ще плащаме винетка.
22
3
 
19
 
! Отговори
до 25 преди 7 години
О, имам много повече от два лева и си купувам Туборг и Хайнекен. Но дори и те нямат онзи вкус на истинската бира с истински хмел.И още нещо: защо сега пускат бира от типа Ретро, която е правена по тогавашните рецепти в България. Но и тя се различава от бирата от 26ст.
21
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
До Анонименза колата: пропусна и усилено окачване...
20
5
 
31
 
! Отговори
ззз преди 7 години
До За СоциализмЯ:"Приятелю" ***, за една и съща държава ли говорим?Че проблеми е имало-безспорно, но точно Хляба и Пътищата моля те не засягай! Хляба беше само 5 вида бял, добруджа, ръчен, франзела и погача, но който и от тях да вземеш беше прекрасен, а днес има 33 пафюмеризирани отпaдъци, наречени "хляб" които ядем с отващение, но пък на 6-торна цена, а качествен просто няма на никаква цена.А за магистралите,хубаво че Тошо построи нещо, щото ако сега трябваше тези мостове и тунели да се...
19
1
 
23
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Търся да закупя кола, предимства:- подсилен таван- подсилено предно стъкло
18
1
 
24
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Разпадаме се... буквално!
17
6
 
30
 
! Отговори
до 22 преди 7 години
Но тогава децата ти можеха да играят по улиците и до полунощ, без да се притесняваш. А бирата нямаше срок на годност, защото се изпиваше до другата доставка. Но тогава беше бира, а не сегашната пикоч!
16
0
 
31
 
! Отговори
CEZAR преди 7 години
Причината за всички беди които ни се сипят на главите една след друга е, че през последните 27 години всички партии живеят и съществуват благодарение на търговете и обществените поръчки. Защото парите които получават от държавна субсидия и разни членски вноски не са им достатъчни. И тук започват кражбите. Между 60 и 70% от парите които се отпускат за строителство и ремонти се крадат под една или друга форма. Само 30% отиват реално за материали и труд. Тук е проблема, тук е заринато кучето.
15
3
 
31
 
! Отговори
до 9 преди 7 години
Никога бай Тошо не е изтъквал приноса си за даден строеж. Говореше за партията, народа, комунизма, но никога не парадираше за своето участие. За разлика от неговия масажор на ушите му, който се перчи като паун! Аз дадох, аз построих.....
14
10
 
10
 
! Отговори
За Социализма преди 7 години
Бирата също беше два типа. Дефицитният и качествен тип беше бира в бутилка с етикет на който е отбелязана дата на производство и посочена трайност. С такава бира зареждаха обектите на УБО и ресторантите. Масовият тип беше бира в бутилки без етикет и без никакви означения. Хората (народонаселението) подбираха първо зелените бутилки, защото се виждаше добре дали в тях има *** и буболечки, каквито се намираха често. Кафето пък търгашите връзкари често кръщаваха с хинин и веро.
13
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Бих отделил седмица в годината за обществено полезна дейност, включително строителство (разбира де като общовак, поради другата ми квалификация). А вие?
12
14
 
14
 
! Отговори
За Социализма преди 7 години
Бай Тошо добре се грижеше за енергетиката, че кварталите и селата ни мигаха като дискотеки, а всеки обект на ЦК и УБО предвидливо беше снабден с дизелгенератор, който се ползваше ежедневно. За 35 години не успя да направи изцяло магистралата от София до родното си село.
11
14
 
13
 
! Отговори
За социализма преди 7 години
Бай Тошо така добре се грижеше за язовирите, че през 1966 г. издави почти до крак населението на врачанското село Згориград (мир на праха им). Така грижливо опазваше здравето ни, че за да угоди на господарите си не позволи на хората от Гражданска Отбрана да си свършат работата и да ни предпазят от радиоактивното замърсяване след като гръмна бомбата за евтин ток в Чернобил. Така добре се грижеше за сигурността, че нарочно разяри турците и те започнаха да слагат бомби във влаковете и по гарите!
10
0
 
8
 
! Отговори
помали, Ма... преди 7 години
бетонен блок се откърти ...., стовари се ..... затова водачът продължил по пътя си.и пак - Имало едно време ....
9
2
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
БЕТОНЕН БЛОК, така е написано сякаш 200 кг метър на метър от бетон се е открътил и паднал върху предното стъкло, което ако беше истина, щеше да смачка цялото табло и да сгъне колата на две. Вероятно се е откъртило парче мазилка. И Днес.бг ли станаха жълта преса?
8
2
 
30
 
! Отговори
Smurf преди 7 години
След 10 години управление на Герб в София и похарчени милиарди за пътища и магистрали , мостовете и тунелите започват да се разпада прогресивно
7
0
 
39
 
! Отговори
zeus преди 7 години
До Анонимен 9Разбира се, че са го строили хората, въпроса е защо сега нищо не се строи или е калпаво? Ами просто е, силна държава става със силни лидери, родолюбци, а не с тикви, които могат само да крадат!
6
14
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
До zeus"Казваше ли ви дядо Тошо, че не можете и да го боядисате неговото..."A беги бе! Да не би лично той да го е строил, пак са го строили българите/народа. Стига с тея изтъркани лафове.
5
0
 
9
 
! Отговори
do 1 преди 7 години
Не е негово, а наше !!!
4
0
 
46
 
! Отговори
Bridge Building преди 7 години
Строежът и поддръжката на мостове е сложна работа. Не става със "саниране", подмяна на изгорели крушки и усвояване на средства. Явно не сме дорасли за такъв тип технологии и е по-безопасно обратно в каменната ера. Карай си по завоите през Витиня, и да ти е мирна главата.