В София: При евтино билетче може да се съкратят линии

Това е вариант за свиване на разходите, заяви Фандъкова
24 фев 2017 08:13, Александър Попов
83
В София: При евтино билетче може да се съкратят линии
Снимка: Dnes.bg

Връщането на старата цена на билета от левче може до доведе съкращаване на линии на градския транспорт в столицата, за да се свият разходите.

"Нека отново подчертая, че в мотивите на съда се казва, че за да могат да се намалят разходи, тъй като транспортът струва пари и модернизацията струва пари, за да се намалят разходите, се предлага намаляване и съкращаване на линии", обясни кметът на София Йорданка Фандъкова, цитирана от "Монитор".

Тя е категорична обаче, че общината не може да си позволи да се съкратят линии, защото "по всяка линия се возят хора и дори и да не е печеливша линията, ние сме длъжни да осигурим този транспорт".

Още по темата

Кметът обясни, че ще се направят необходимите разчети, за да продължи модернизацията на градския транспорт.

"За три години подменихме над половината от автобусите. Вече подготвяме процедурите за електробуси, които да бъдат и нови, и модерни, и щадящи околната среда. По-евтино хората могат да пътуват чрез картите. За пенсионери, ученици и студенти картите са много по-евтини от цената дори на стария билет. В част от случаите се пътува за 0.50 лв. за пътуване, дори по-ниско", допълни Фандъкова.

Dnes.bg припомня, че тричленен състав на Софийския административен съд отмени като незаконосъобразна наредбата за поскъпване на билета в столицата.

Общинарите ще обжалват решението на магистратите.

"Законът е ясен и ние би трябвало да изчерпим всички възможности, защото живеем в правова държава и ще се обърнем към по-висока инстанция, защото вярваме, че аргументите ни са верни", отсече шефката на транспортна комисия Екатерина Йорданова.

Според групата на БСП в общината обаче, решението на съда не трябва да се оспорва. "Справедливостта възтържествува в София - гражданите бяха чути от съдебна инстанция и се съобразиха с техните аргументи", смята лидерът на червените в местния парламент Калоян Паргов.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


83
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
13
2
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Фандъкова, като съкратиш линии и този който не се е качил на кола ще се качи.В момента ми излиза по-евтино с колата да ходя на работа. А градския транспорт - скъп, нередовен, мръсен, миришещ.............. ако да са нови автобусите, но за мен не се поддържат в чисто състояние. Вчера взех трамвая, ами то ме е гнус да седна на тия седалки. Така че има какво още да се прави, но не е проблема в цената на билета за да стане стане всичко това.
12
1
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Средно 46 136 лв. на ден струва на софиянци и гостите на столицата паркирането в центъра на града. Получава се, че търговско дружество ползва тротари и улици за търговска дейност, а ремонтите, когато ги има после се извършват от парите на данъкоплатците!
11
1
 
2
 
! Отговори
lq lq преди 7 години
dano da zavali snqg ei sega za da im razkaje igrata i da si napysnat vednaga! samo snega shte ni opravi che do gradski transport ne stava da otidesh pesha!! az predlagam da si xodim pesha i da vadite koleletata da ne se kypyvat biletcheta vyobshte da gi vidim!!! samo pyk na biletcheta se razchita mbasi!
10
5
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Фъндъчке, още ли пари искаш за скапаните китайски автобуси, които вече почнаха да дават дефекти и повреди.Я,кажи защо нито един автобус няма катализатор? Кой открадна скъпия метал?
9
10
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
В София: При евтино билетче може да се съкратят линии - ТОВА ЗНАЧИ МНОГО ПОВЕЧЕ КОЛОЕЗДАЧИ И ПО ЧИСТ ВЪЗДУХ
8
2
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Тикво, промени закона и спри СОЦИАЛНИТЕ ПОМОЩИ! Глух ли си?Не смееш, защото купуваш вота,нали?
7
3
 
24
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Щом има пари в държавната хазна да возят политиците безплатно и със скъпи коли ,защо няма пари и за дотиране на най-бедните граждани в Европа -софиянци ?Целият народ пълни хазната а ги харчат само ненаситните акули- политиците !
6
2
 
34
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
А не може ли да се съкратят началниците и тяхните заплати от центъра за градска мобилност ? Как в Букурещ гражданите пътуват с билетче от 0.60 лв а в София 1.60 и то при още по-голямата бедност на българите от румънците в настоящият момент ! А вземете ни душите да си задоволите мераците за големи заплати и власт !
5
2
 
23
 
! Отговори
смЕх преди 7 години
Фандъчката продължава да наглее ще съкращават линии някой от хрантутняците в общината може ли да отговори на един елементарен въпрос? Защо направиха така ,че за да стигнеш от точка А до точка Б трябва да се прекачваш поне на две линии примери колкото щеш. Някой ще каже ,че има метро само ,че има една малка подробност как да се стигне до него ,а на другия край как стигнеш до където си тръгнал.
4
3
 
17
 
! Отговори
гербист-столичан преди 7 години
Не трябва да се съкръщават линии и да се вдига цената на билета. Нека държавата да дотира столичния автотранспорт, както дотира и столичния ТЕЦ.
3
3
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
В няколко Европейски града има карти и билети за постяно регистрираните в общината. Ако имаш постянен адрес ти се издава карта с намаление, а ако си с друга регистрация си плащаш нормалната цена.
2
4
 
35
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Това ако не е рекетьорски метод здраве му кажи! Къде отиват милионите приход от синя и зелена зона?
1
3
 
32
 
! Отговори
анонимен преди 7 години
контрола по авт 111 индииците се превозват без билети с музика от телседнали качили краката по седалките смрад и мизерия