2 г. след ремонта: Асфалтът на Руски паметник се напука

Граждани притеснени, че такава ще е съдбата и по "Дондуков"
Обновена: 29 май 2017 09:33 | 29 май 2017 09:30, Мария Захариева
88

Снимка: Гражданска инициатива За обществен и релсов транспорт

Асфалтът на Руски паметник се е напукал по-малко от 2 години след като на кръстовището бе извършен основен ремонт и бе избран "смесен вариант" на асфалт и паваж, сигнализират от "Гражданска инициатива За обществен и релсов транспорт".

Казусът е същият и с асфалта на бул. Цар Борис III между Околовръстния път и кв. "Княжево" като там отново частта с
асфалта е напукан на много места.

От организацията уточняват, че това напомняне е във връзка с проекта за реконструкция на бул. "Дондуков", където общината отново предлага "смесен вариант" – поставяне на павета при трамвайните релси и асфалтиране на уличните платна за леки коли.

Множество граждани и организации застанаха категорично за запазването на паважа между "Васил Левски" и Министерския съвет, пишат от организацията. По думите им е станало ясно, че анкетата, която бе представяна в медиите е непредставителна и не може да бъде отчетена като социологическо проучване на Столичната община.

Гражданите настояват Министерството на културата в лицето на новия министър Боил Банов да обяви паветата в София едновременно за обект на движимото и недвижимо културно наследство и всички улици, по които има павета, те да бъдат запазени.


88
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
69
0
 
0
 
! Отговори
киров преди 3 години
До vlady

това са глупости да замениш кръгово с локално и да трвърдиш, че е по-безконфликтно е принос към герберската дебилщина
68
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Пълни глупости от не специалисти! В Брюксел пред мен направиха трамвая през 2007 г. Никой не минавал повторно. Няма проблеми!
67
0
 
10
 
! Отговори
БОЙКО ТИКВАТА преди 3 години
Това е фалшива новина.
66
0
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
те ако намерят възможност ще лепят тапети със шарка на асвалт
65
11
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Това е нормално.Само помислете колко автомобили са минали от там за тези две години.
64
2
 
11
 
! Отговори
Патриот преди 3 години
върха на герберасткото строителство,къде са сега вмирисаните на кромит гнусни герберски селчаци дето секълняха в тиквените магистрали!ахаха ***
63
1
 
11
 
! Отговори
:) преди 3 години
Няма как да платят "некадърните изпълнители". Те вече са си платили на този на когото трябва и той няма да ги накара да плащат два пъти. Ще плам ние, данъкоплатците.
Пък и сега трябва ремонт... нова фактура, нови комисионни.
Е, може и Фандъчката като Лилето да ни залъже, че и тук като магистралите щяла а и плати изпълнителя. И какво като си е платил изпълнителя след като нашите коли се трошат по кръпките?
За дискомфорта да не говорим, мака че и той е щета за наша сметка
62
0
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Върхът беше, когато на "Цариградско асфалтираха върху "спяш милиционер" от гумени сектори!
Е такова чудо историята не познава!
Това е възможно само в БГ и Русия!
Гледайте You tube.
61
2
 
12
 
! Отговори
комисионната на ББ преди 3 години
Но пък комисионната ББ и сметките на ГЕРБ са си бетон арме!!!
е, купиха си изборите, сега от ремонта и на този асфалт ще си попълнят изборните финансови загуби
60
2
 
10
 
! Отговори
www преди 3 години
Поредното качество "Гарантирано от ГЕРБ!" и лично от мафиота Бойко Методиев Борисов.
59
0
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Пълен ремонт, с цялостно изравяне на основата включително, друга фирма изпълнител, цялата сума да платят некадърните изпълнители, плюс обезщетение за неудобствата за времето на новият ремонт.
НИКОГА ПОВЕЧЕ ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА НА ТАЗИ ФИРМА!
САМО ТАКА МОГАТ ДА СЕ ПОДОБРАТ НЕЩАТА В ТАЗИ КОРУМПИРАНА И ОБСЕБЕНА ОТ МАФИЯТА ДЪРЖАВА!!!!
58
0
 
16
 
! Отговори
клошар преди 3 години
Важното е да се гепи парата, другото е маловажно.
57
1
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Много важно - той се пука навсякъде, където гербавите ремонтираха.

Това новина ли е? На Цариградско като се напука нали го запълниха с битум, и тука така ще направят.

Па после пак ще гласуват за бб....
56
3
 
12
 
! Отговори
избирател преди 3 години
Качество гарантирано от Герб и Борисов!!!!!
55
6
 
17
 
! Отговори
Омг преди 3 години
Добре де всички виждаме ,че се краде най много от тоя асфалт и т.н. измишльотини на Бойко и вие най вече софиянци само за него гласувате ,защо ? То от 8 години в София се прави уж нещо и после като мине година -две и става по зле от старото ! Аз лично мразя София да ходя там точно заради тия проблеми ,а камоли да живея там . Ма нека да ви крадът още повече , защото вие софиянци плащате най голям данък , а улиците са в окаяно състояние ! Алал да ви е Бойко.
54
3
 
4
 
! Отговори
vlady преди 3 години
Преместването на трамвая е удачно решение - така има само една конфликтна точка на Скобелев, преди имаше три или четири за различните направления, съответно трамваите и автомобилното движение губеха време във взаимно изчакване и кръстовището се задръстваше в пик.
53
3
 
8
 
! Отговори
vlady преди 3 години
До Инженер
Паветата се нуждаят от качествена основа и качествено нареждане от опитен и квалифициран майстор, също на 2-3 години се налагат корекции, които също се изпълняват на ръка и изискват квалификация. Асфалтът при повреда се изрязва с фреза и се полага нов при минимум нискоквалифициран ръчен труд и висока степен на механизация.
52
1
 
6
 
! Отговори
vlady преди 3 години
До ПАВЕТА ПО ДОНДУКОВ
Паветата стават на калдъръм за няколко месеца, ако не се подготви качествена основа и не се наредят правилно от опитен квалифициран майстор. Калдъръмът е още по-зле от асфалт с дупки, само струва по-скъпо, тъй като изисква голям обем ръчен труд и не се поддава на механизация. Добре нареденият паваж струва няколко пъти повече от асфалта и има нужда от корекции веднъж на няколко години, които също се извършват на ръка и не могат да се механизират.
51
1
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
До pipo
фирмата вероятно вече е затворила но ..нищо, на нейно място ще дойде друга или на герп или на дпс, да усвои поредният дял от нашите данъци
50
2
 
17
 
! Отговори
Инженер преди 3 години
Проблемът е, че паветата са изключително трайна настилка. 30 години няма мърдане, само едно пренареждане чат-пат. Така всичките фирми-лапачи, които паразитират покрай общината няма да имат работа. Номерът е да се замени с некачествено изпълнен асфалт, който ще се напука след 2-3 години и ще трябва нов ремонт. И така - до края на света