Било каквото било – заградиха "Дондуков", почват ударно да копаят

Временни спирки, заграждения... Вижте как ще изглежда ремонта
5 юни 2017 14:30,
20

Снимка: Булфото

Дългоочакваният и много обсъждан ремонт на столичния булевард "Княз Александър Дондуков" вече започна.

Екипите работят по първия етап - участъка от ул. "Кракра" до бул. "Васил Левски". Първи по етапа ще работят екипите на "Софийска вода".

От Центъра за градска мобилност уведомяват за следните промени в движението на обществения транспорт заради ремонтните работи:
 
От 04:30 часа на 4 юни 2017 г. до 24:00 часа на 10 юли 2017 г. се въвежда временна организация на движение на обществения транспорт както следва:

Трамваен транспорт:

- Трамвайна линия № 20 ще се движи по маршрут от депо Искър до площад "Васил Левски" двупосочно.

- Трамвайна линия № 22 се разделя на два маршрута:
с № 22 по маршрут от автостанция Изток до площад "Васил Левски" двупосочно.
с № 22-А по маршрут от депо Красна поляна до Младежки театър двупосочно.
- Трамвайна линия № 23 ще се движи по маршрут от ж.к. Дружба 2 (ул. "Обиколна") до трамвайно ухо "Гео Милев" двупосочно.

За трамвайни линии № 20 и 22 се разкрива временна двупосочна спирка както следва:
- с код 6102 "Площад Васил Левски" на 10.00 метра след ул. "Панайот Волов" в посока площад "Васил Левски";
- с код 6103 "Площад Васил Левски" след обратния завой на площада на 40.00 метра след пешеходната пътека;

Тролейбусен транспорт - тролейбусни линии № 1, 2 и 4

- в посока съответно ж.к. Левски Г и ж.к. Хаджи Димитър (към моста "Чавдар") маршрутите не се променят;
- в посока център: от ж.к. Левски Г и ж.к. Хаджи Димитър по маршрутите до кръстовище бул. "Княз Александър Дондуков"/ул. "Кракра", направо по бул. "Княз Ал. Дондуков"и наляво по бул. "Васил Левски" и по маршрутите;
В променения участък на маршрутите тролейбусите ще спират на спирки:
- с код 0297 "Бул. Васил Левски" на бул. "Княз Александър Дондуков" за трамвайни линии № 20, 22 и 23 и автобусни линии № 78 и 79;
- с код 1242 "Площад Васил Левски" на бул. "Васил Левски" съществуваща за тролейбусни линии № 9 и 11;

Автобусен транспорт

АТ Малашевци ще разкрие временна автобусна линия № 20-ТМ с маршрут: от начална и крайна - спирка с код 1327 "Централна гара" на бул. "Княгиня Мария Луиза" за автобусни линии № 78, 85, 213, 285, 305, 404 и 413, обратен завой на кръстовището бул. "Христо Ботев" - бул. "Княгиня Мария Луиза", по бул. "Княгиня Мария Луиза" до Метростанция "Сердика", наляво по бул. "Княз Александър Дондуков" и надясно по бул. "Васил Левски" до площад "Васил Левски" - двупосочно.

Автобусите ще спират:

- на тролейбусните спирки с код 1241 и 1242 "Площад Васил Левски" на бул. "Васил Левски";
- на трамвайните спирки по бул. "Княз Александър Дондуков" и бул. "Княгиня Мария Луиза". На спирка "Централни хали" в посока Централна гара автобусите да се движат и да спират на пътното платно;
- на временна двупосочна спирка "Младежки театър":
- в посока Централна гара с код 6403"Младежки театър" на бул. "княз Александър Дондуков" преди ул. "Бачо Киро";
- в посока пл. Васил Левски - с код 6404"Младежки театър"на бул. "княз Александър Дондуков" пред ул. "Малко Търново";

Картите за трамвайни линии № 20, 22 и 23 ще важат за пътуване по временната автобусна линия № 20-ТМ.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


20
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
17
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Споко сега като пренаредят паветата и ги затъпкат с пясък, на първия дъжд целия булевард е долу. Така се редят по новия начин павета, тротоари, всичко...
16
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До иванМи, Иванчо, като от месеци се тръби, че се почва ремонт, защо пак всички минаха по тая отсечка?! Как да стане хем ремонт, хем да си минаваш откъдето си знаеш? Ми да беше заобиколил по Черковна и Мадрид и животът ти щеше да е по-лек. Аз лично живея при Първа английска и съм си намерил алтернатива своевременно.
15
0
 
2
 
! Отговори
офффф преди 6 години
Абе дайте да видим как е в нормалните държави и толкова. Спорят някакви хора и накрая... Ремонт на улицата. Същото е и за миенето - всички казваме, че в миенето е ключът към малко по-приличния вид на тоя град, но никой не е в състояние да го изиска от управата на София. Правят се детелинки и кръстовища за по 50 милиона, не вярвам миенето поне веднъж седмично ад струва кой знае колко. Да го изчислят най-накрая и да действат, че не ни е виновен никой за малодушието.
14
1
 
2
 
! Отговори
иван преди 6 години
минаването от там беше кошмар. сутринта над 20 мин ми трябваха да мина от средата на моста чавдар до бул левски
13
12
 
15
 
! Отговори
С паветата: по-добре преди 6 години
Паветата - даже и не особено добре подредени, пак са по-добре от дупките по асфалта. Завиваш от бул. Левски по бул. Дондуков в посока ЦУМ и веднага се натрисаш на огромна яма в асфалта. От време на време я запълват, но почти веднага пак се появява Паветата също си искат поддръжка, която обикновено е само пренареждане и от това мафията не може да краде милиони, както прави с асфалта. При асфалт се усвояват едни милиони, от които много малка част е за асфалтиране, след няколко месеца пак се асфалт
12
0
 
26
 
! Отговори
До 10 преди 6 години
Има две спирки на трамваите на Дондуков, които в никакъв случай не мога кажа, че затапват движението. Е, може малко да поизчакаш, но обикновено просто чакаш да светне светофара в едната посока, а в другата не бих казал, че ще спечелиш нещо, ако не се налага да чакаш трамвая да тръгне.Прахоляка - роден съм в центъра на София, живял съм в София на много места, но прахоляка се увеличава всяка година навсякъде и е нормално да е така, след като улиците на София не се мият.
11
0
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Така е, цяла София се миеше и улиците се поддържаха.А сега прах и дупки, за замърсеността други били виновни. Хайде да гледаме през ден водоноските вечер, па тогава да коментираме чистотата на въздуха.
10
2
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Че заградиха Дондуков - заградиха го. Ама че започнаха ударно да копаят. .. Не ме разсмивайте. Живея там. В петък "ударно" му сложиха по една жълта мрежа, разбутаха дижението, а в събота и неделя нямаше НИТО една машина и НИТО ЕДИН работник. А днес движението в района беше АД...
9
4
 
27
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
От както се помня живея на този Булевард и никога не е имало такава прашилка каквато е в последните 28 г. Но едно време всекидневно булеварда се миеше сутрин и вечер с водоноски. Имаше майстори които пререждаха паветата и караха по 10 години без ремонт. Хем са некадърни хем на управници се правят. Защо не преместиха трамвайните релси отстрани на булеварда за безопасност на пътниците и да не се получават тапи за автомобилите по спирките? Пак някой ще гушне милионите без да свърши нещо полезно!
8
10
 
8
 
! Отговори
до евроге* (2) преди 6 години
Ти точно, с панелката в Люлин да мълчиш. Ако искаш, вземи си ги паветата , и си ги нареди в хола
7
2
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
96-97 за последно, преди да закрият четворката и да удължат 22 до красна поляна
6
6
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До Анонимен 2, столичаните в повече да мълчат
5
6
 
3
 
! Отговори
по-euroatlantist преди 6 години
До euroatlantistИма много други лоши части от нашата история. И тях ли да пазим?
4
4
 
8
 
! Отговори
Daydreamer преди 6 години
И какво толкова ще ремонтират?Пак търсят начин да откраднат публични средства.Накрая столицата ще прилича не на турско клекало,а на клекало в Судан.
3
20
 
13
 
! Отговори
euroatlantist преди 6 години
Паветата трябва да останат, те са част от нашата история и не трябва да ги загърбваме. ДОбре е да имаме едина ремонтирана столица за председатеството ни за да видят всички колко е добре в България и нейната столица.
2
16
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Скудоумниците се пребориха за любимите си паветата.То я д но,че един ден ще гомахнат тоя паваж ,ама що нерви и коли ще се строшат до тогава.
1
5
 
14
 
! Отговори
ОП-гербист преди 6 години
Нека да справт автомобилното движение по булеварда, че сега както е отклонено по трамвайните линии ще стане сакътлък. Най-добре е нацело да се затвори за да може да се ремонтира с ускорени темпове и да е готово за пред света като поемем председателството и хората да си мислят че у нас е много добре.