Тикет системата в столичния транспорт – в КЗК!

Три фирми са атакували с жалби процедурата по търга
12 юни 2017 19:00, Миглена Иванова
5
Тикет системата в столичния транспорт – в КЗК!
Архив: Булфото

Центърът за градска мобилност в София е спрял временно обществената поръчка за електронната система за таксуване и видеонаблюдение в градския транспорт заради жалби, става ясно от съобщение, публикувано в системата за обществени поръчки на общинското дружество, което управлява обществения транспорт в столицата.

Жалбите са подадени в Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) на 8 май и са срещу самото решение за откриване на процедурата.

Още по темата

Три фирми атакуват решението за откриването на търга. Едната е "Бърнърс енд Зимар" АД - компания за изграждане на информационни и телекомуникационни системи, облачни технологии и специализирани информационни системи за транспорта с 50 хил. лева капитал.

В съвета на директорите й влизат трима души - Радослав Митков Хаджиев, Мартин Борисов Котрулев и Стаменка Георгиева Василева, показва справка в Търговския регистър.

Втората фирма, подала жалба в антимонополния регулатор, е "Глобал Софтуеър Солюшънс" ЕООД, която създава продукти за контрол на производствените процеси, изграждане на телекомуникационна инфраструктура. Компанията е сравнително нова, създадена е през 2016 г.

Третото дружество е "Аосия България" ЕАД - компания, която разработва различни информационни системи и решения, специализирана в телемедицината.

Комисията за защита на конкуренцията ще вземе отношение по жалбите в срок от около два месеца. Дотогава се спират всякакви действия по търга. След излизането на решение на антимонополното ведомство фирмите имат право да го обжалват в съда, като след финалното решение Центърът за градска мобилност би трябвало да удължи срока по поръчката с времето, за което тя е била спряна заради процедирането на жалбите.

Общинското предприятие обяви търга за новата електронна система за таксуване и видеонаблюдение в началото на май. Прогнозният бюджет на поръчката е 88 млн. лева без ДДС, като в сумата се включва и стойността на обучението на служителите в Центъра за градска мобилност. В поръчката влизат купуване на 1300 броя устройства за продажба на превозни документи, 4 300 валидатора за наземния градски транспорт и 433 за метрото. Офертите ще бъдат оценявани със 70 точки за техническото предложение и 30 точки за цената. Сред основните изисквания към кандидатите са да имат изпълнени поне три подобни системи за последните десет години и генериран оборот от поне 30 млн. лева.

Планира се системата да бъде въведена до 2020 г., като ще замени хартиените билети и досегашните електронни карти. Столичният общински съвет трябва да избере каква система за таксуване да се въведе – за време или за изминато разстояние.

Още за икономика четете в Investor.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


5
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
3
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До Алтерниращ веганистБлагодаря за информацията. Това е ясно. Тогава сте наясно, че в тази си форма ticket не фигуриура в българският тълковен речник.
2
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Сменете името на статията ВЕДНАГА! Имаме си българска дума - Билет!
1
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Трябва да се забрани фандъка да пуска ОП. вместо за теси 88 милиона да подмените рейсове п ЩЕ ГЕПИТЕяКО!