Ремонтът, етап пореден: Затвориха "Дондуков" под носа на властта

До есента трябва да се подменят водопровод и канализация
3 юли 2017 16:04,
19

Снимка: Булфото

Започна ремонта на втория участък от булевард "Дондуков". От тази сутрин частта от Министерски съвет до ул. "Г.С. Раковски" е изцяло затворена за движение. 

До есента тук трябва да се подменят водопровода и канализацията, паветата и тротоарите, а заради ремонта е скъсен маршрута на трамвай 22.

Още по темата

При реконструкцията на бул. "Княз Ал.Дондуков” ще бъде изграден изцяло нов релсов път и паважна настилка по целия булевард, включително и в обхвата на трамвайните релси.

От южната страна на булеварда (сградата на Националната опера) ще бъде изградена велоалея от новопроизведена паважна настилка с гладка повърхност.

От пресцентъра на столична община съобщиха за промяната в организацията на движението:

От 3 юли 2017 г. до 31 август 2017 г. се забранява влизането на пътни превозни средства по бул. "Княз Ал. Дондуков” между бул. "Цар Освободител" (при Министерски съвет) и ул. "Г. С. Раковски".

Забранява се и престоят и паркирането на бул. "Цар Освободител" на 30 м след ул. "Княз Александър I" в посока ул. "Г. С. Раковски".

За същия период 3 юли – 31 август 2017 г. се променя маршрутът на временната автобусна линия № 20 ТМ. Автобусите по линията ще се движат от бул. "Княгиня Мария Луиза” наляво през пл. "Независимост", надясно по бул. "Цар Освободител", наляво по ул. "15-ти ноември", надясно през площад "Александър Невски", надясно по ул. "Оборище" и наляво по бул. "Васил Левски" до площад "Васил Левски” - двупосочно.

Разкриват се временни двупосочни спирки в района на кръстовището бул. "Цар Освободител" - ул. "Княз Александър I" и на площад "Васил Левски”.

Закриват се временните двупосочни спирки по бул. "Княз Ал. Дондуков".

Закриват се местата за почасово платено паркиране и се изместват местата за платено паркиране "служебен абонамент".

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


19
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
16
3
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Не можело да се автоматизира ха! Проверете в нета и ще видите че има машина за редене на павета.
15
3
 
4
 
! Отговори
Дзивко преди 6 години
30 години живях до Дондуков, и да предпочитам паветата, верно шумни са, но кат не ти изнася продаваш скъпия апартамент и се местиш, така направих аз, просто там вече не е за живеене, обичам квартала но...,
14
2
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До един другоставете го, той е софиянец 2-ро поколение от Люлин, но минава за вървежен сред първокурсничките в Плаза. Аз поне не познавам живеещ в квартала, който да иска да останат паветата. Забелязах обаче, че някои общински съветници си издействаха техните павета (в пряка на Дондуков) да се заменят с асфалт още преди 2 години. За нашата съм писал до Общината 3 пъти и ми връщат типов отговор, че работят поетапно. Пренаредиха паветата частично и ги направиха по-зле отколкото бяха.
13
0
 
5
 
! Отговори
властта преди 6 години
Ще ви дадем на всички павета. Спокойно - всекиму по реда си
12
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
И кой го затвори бре? другари журналисти да ви идва в кратуните, че именно властта е инициатор на ремонта?
11
3
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Крайно време е този централен булевард да получи българско име !
10
1
 
4
 
! Отговори
един друг преди 6 години
До "Анонимен", 6: в тотална грешка си. Софиянци искат асфалт, а новософиянците с криворазбрания ви "дух" искате павета.
9
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До Анонимен 6в голяма грешка сипаветата ги оставиха точно заради тия дето идват да се снимат с тяхняма човек, който да живее там и да ги иска, повярвай
8
0
 
8
 
! Отговори
мърлява работа преди 6 години
една табела няма за тоя ремонтмърлява работат.е. има една на 20м. от ремонтамърлява работа!
7
1
 
7
 
! Отговори
vlady преди 6 години
Да не говорим за неизбежното проникване на пясък от основата през фугите между паветата, което води до силно запрашаване. Паветата трябва периодично да се обръщат и подменят, което също е квалифициран ръчен труд и съответно е скъпо.
6
1
 
7
 
! Отговори
vlady преди 6 години
Паветата се нареждат на ръка - не е възможна механизация на процеса. Един майстор може да нареди качествено 8-10 кв.м. за една смяна при това ще иска от 100лв нагоре за труда. Заплатите на операторите на фрези за асфалт, асфалтополагащи машини, валяци и т.н. са приблизително наполовина и за същото време могат да обработят 100-200 пъти по-голяма площ при добра организация - навременно извозване на изрязания асфалт, почистване, навременна доставка на нова смес и т.н.
5
4
 
3
 
! Отговори
До 5 преди 6 години
Какъв ръчен труд те гони?? Работната ръка е толкова евтина в България, какъв е проблемът? Искаме си паветата!
4
6
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Разграничителната линия е следната :- Софиянци искат паветата- Селяните си искат хасвалта на Баце им, щото от него по-лесно се краде, пък и те не са виждали павета на село
3
8
 
9
 
! Отговори
vlady преди 6 години
До От Младост:А когаБулевардите в Младост са си много добре с асфалт. Стига допотопни калдъръми, изискващи трудоемко и скъпо пренареждане с голям обем ръчен труд. Повреденият асфалт се отстранява с фреза и се полага нов с минимум ръчен труд и без квалифициран такъв за много по-малко време - при добра организация за един час може да се обновят до няколко хиляди кв.м.
2
3
 
5
 
! Отговори
От Младост:А кога преди 6 години
ще има павета и при нас в Младост 2 по нашите булеварди, а другарко Фандъкова?
1
3
 
13
 
! Отговори
Чудесно преди 6 години
Само да бяха сложили и табела, а не всичко живо да стига до кръстовището и да разбира, че е затворено. Друга гениална идея е тролеят от дясна лента да прави ляв завой от Дондуков към Васил Левски (спирката му е непосредствено преди кръстовището) - за целта сваля тирантите и препречва и двете ленти. Наистина трябва да си много мъдър, за да направиш задръстване в полупразен град. Нека се ремонтира, нека е хубаво, ние ще го ползваме, ама защо трябва да изнервяш хората с ей такива недомислени работи