С павета и с неравности по ремонтирания "Дондуков". Нямало как!

Всяко паве е еднородно, обясняват от фирмата-изпълнител
10 сеп 2017 12:00, Петя Славова
97
С павета и с неравности по ремонтирания "Дондуков". Нямало как!
Снимка: Кадър, БНТ

Неравности на паважната настилка на кръстовището между булевард "Дондуков" и улица "Раковски" се забелязват при преминаването на всеки автомобил.

Според Георги Бояджиев, който дълги години се е занимавал със строителни дейности, проблемът се дължи на кратките срокове за изпълнение на ремонта.

"За съжаление няма вече павьори, няма добри специалисти, но все пак момчетата се стараят", обяснява мъжът пред БНТ.

Според други столичани, асфалтът е по-добрият вариант от паветата, най-вече защото по-лесно се прави ремонт после.

От фирмата-изпълнител обясняват, че неравностите на кръстовището не могат да се избегнат заради особеностите на участъка.

Красимир Цоклинов - ръководител на проекта към фирмата-изпълнител: "Там има обръщане на наклони. "Раковски" е с един наклон, пътното платно на "Дондуков" е със съвсем друг. Нормално е да има едно пресичане на криви", обяснява той и допълва, че нямало как да има пълна равност, тъй като всяко паве е еднородно.

Според граждани, неравности се забелязват и при тротоарите, и велоалеите: "От велоалеята към паветата има някъде сантиметър и половина разлика. Тази разлика къде ще отиде?, пита Георги Бояджиев.

Отговорът на фирмата изпълнител е, че навсякъде има да се довалират и да се изравняват тротоарите.

По график ремонтът в двата участъка - от Министерския съвет до улица "Раковски" и от булевард "Васил Левски" до улица "Кракра" трябва да приключи на 14 септември.

Вероятно тогава ще бъде извозен и боклукът от контейнерите на улица "Малко Търново". Заради реконструкцията камионите, които събират отпадъците, не могат да влязат в затворения участък.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


97
Още по темата: ремонтдондуков
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
54
2
 
22
 
! Отговори
sofeto преди 6 години
Павирана улица е много шумна и да му мислят живеещите там. Само драстично намаляване на скороста до 30кмч помага.
53
2
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Защо времето за ремонт е малко,ЗАЩОТО ФАНДЪЧКОВА С НЕЙНИЯ ГЛУПАВ ПОПУЛИЗЪМ ПРАВИ РЕМОНТИ ОТ ЮНИ ДО ОКТОМВРИ,ВМЕСТО ОТ МАРТ-АПРИЛ ДО КОГАТО МОЖЕ,там гражданите да не затормозявали,онам гражданите не знам си какво,та трафикът бил не нам си какъв,та трето,та пето мрън,мрън,мрън!КОГА НАЙ-НАКРАЯ ЩЕ ПОПРАВИТЕ ЛИНИЯТА ПО бул."България"БЕ НЕКАДЪРНИЦИ,ИЗПОТРОШИХА СЕ НОВИТЕ ТРАМВАИ.КОГА ЩЕ ПОЧВАТЕ "КАМЕНОДЕЛСКА"ЧЕ ТРАМВАИТЕ СЕ ЛЮЛЕЯТ,КОГА ЩЕ ОТВОРИТЕ ПРОСТРАНСТВОТО ПРИ ЛАРГОТО/И ТАМ ПЛОЧКИТЕ СА СОЛ/КОГА?
52
2
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Павират се улици НО ПЕШЕХОДНИ точно за да се даде един така да се каже старинен уют,НО ДОНДУКОВ НЕ Е ТАКЪВ СЛУЧАЙ!Тотален ПРОВАЛ НА СО,ФАНДЪЧКОВА,БАЦЕТО,КРУСЕВ и тн.!Най-малкото можеха да погледнат КАК ПЛОВДИВ СИ ПРАВИ РЕМОНТИТЕ,ПЛОВДИВ БЕ СОФИЙСКИ ТИКВИ,НЕ ПАРИЖ,там в Пловдив казват"бавно се правят ремонтите в Пловдия,АМА В СОФИЯ ХЕМ БАВНО,ХЕМ ГРОЗНО,ХЕМ НЕКАЧЕСТВЕНО,така че пловдивчани да си траем че в Пловдив Е САМО БАВНО"!Как си измихте ръцете с "културното паветно наследство"ваща.....
51
2
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Паважът в София може да остане на доизживяване единствено в крайните квартали, като Люлин, Дружба, както и селата Семеоново, Драгалевци, Бистрица
50
3
 
26
 
! Отговори
шматка преди 6 години
Градско момче си а пишеш глупости.Сега е 21век.Това са автомобили детски колички мотори и велосипеди.Бутал ли си количка по паваж.Карал ли си колело по паваж.Ходил ли си с 8см ток по паваж.Гражданче
49
6
 
27
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Да павираш улици 21-ви век е все едно да строиш сгради с камък, вместо стоманобетон - живо безумие!
48
6
 
21
 
! Отговори
Да бе, преди 6 години
Неравности,наклони,кратки срокове.... На йривата ракета космосът и е крив.... На бай Тошо паветата повече от 50 год не са мръднали.
47
4
 
32
 
! Отговори
Калдаръм преди 6 години
Да павираш основни артерии в многомилионен град 2017-та година е живо безумие!
46
7
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
FIRMATA NA GERB DA VARNE PARITE,A RAZBOINIZITE V ZATVORA.
45
20
 
4
 
! Отговори
13 преди 6 години
FANDAKOVA E NACHIA KMETTT!!!
44
11
 
19
 
! Отговори
Градско момче преди 6 години
от паветата.Най доброто за града са паветата ако се правят от професионалисти,а ние от фирмите на Бойко Методиев Борисов,които са некадърници и крадци.На селянина му дай асфалт.И тротоарите вече ги асфалтират.А паветата ги откраднаха и си ги сложиха по вилите.Последен пример паветата на бул Прага вече са поставени по вилите на гербаджиите.
43
8
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Паважът е любима настилка на автотенекекеджиите - тва окачвания, носачи, шарнири, лагери, тампони, скъсани гърнета, за по-малко от година купето на чисто нова кола в София се усуква и скърца като на 15 годишна
42
5
 
17
 
! Отговори
pepo171 преди 6 години
Искаш павета , ето има . Не се оплаквай защото предложиха асфалт , той щял да стане опасен с това , че щели да карат по - бързо шофьорите . Сега ще карат бавно .Няма угодия , каквото и да се направи опоненти винаги ще има . Най - вече дърти ревльовци ......
41
2
 
23
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Гласувам магистрала Хемус да се довърши с павета - друго си е!
40
2
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
То и аз не съм мозъчен хирург, но ако ми платят неговата заплата ще се постарая върху някой пациент
39
3
 
25
 
! Отговори
? на мотивация преди 6 години
*През СоциализЪма:- Прави го добре, че имаме още две години служба! Да не ни карат догодина, пак да им копАме тука ангария!*При КапитализЪма:- Абе правете го така, отгоре-отгоре. Парите за ремонта догодина, вече са гласувани. Нали с нещо трябва да ги заслужим!?
38
1
 
31
 
! Отговори
хахаха преди 6 години
Нямало добри павьори, но момчетата се стараели?? А иначе общината им плаща като за професионалисти по договора?? Е, вие бихте ли яли в ресторант 5 звезди и да платите като за 5 звезди, ако готвачите не са готвачи, а некви момчета, дето се стараят??
37
2
 
20
 
! Отговори
до 35 преди 6 години
То това е ясно, че ако бяха сложили асфалт както си трябва щеше да е много труд и пари. Това всяко хлапе го знае, че от тоя ремонт се открадна адски много! Но българина е странно животно. Вместо да сметне колко е ремонта и да се оповести колко е открадено се следи за криви павета!
36
3
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Всяко паве е еднородно :)))))И жоро павето също
35
1
 
14
 
! Отговори
91135 преди 6 години
Извадените павета на кого ги харизаха, кой щ ги родава и на кого? Не питам срещу колко. С асфалт ще се налага по-често точната фирма да прави кръпки и "мащабни" ремонти. Друг е въпросът защо не покрият вонящите и заразни канали, наричани реки и там да се обосят километрични паркинги, за да може все пак да се придвижваме в колабиралата София. Идиотията "синя зона", "зелена зона" затруднява движението и не осигурва паркоместа. да, ама за разумното няма място в главичките на лапачите от общината.