Развалени спирачки на метрото задимиха "Сердика"

При инцидента няма пострадали
Обновена: 2 окт 2017 19:50 | 2 окт 2017 19:47, Анисия Иванова
10
Развалени спирачки на метрото задимиха "Сердика"
Снимка: БУлфото

Влак на столичното метро е запушил заради проблем със спирачките и е задимил метростанция "Сердика". При инцидента няма пострадали, съобщи за "24 часа" шефът на "Метрополитен" ЕАД Стоян Братоев.

"На метростанция "Джеймс Баучер" влакът е дал индикация, че едната врата не иска да се затвори. Машинистът е успял да я затвори и на следващата станция - "Витоша" е казал на пътниците да слязат.

Тръгнал е да се прибира към депото, но по пътя спирачките са блокирали и се е появил пушек. На станция "Сердика" е спрял, за да отблокира спирачките и затова там се е задимило", обясни Братоев.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


10
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
10
2
 
0
 
! Отговори
sport преди 6 години
До азКакви 27 години експлоатация, като метрото започва да оперира през 1998г.? Подвижният състав е закупен през 70-те години, но не е и експлоатиран. Между другото, в много градове Мюнхен, Милано, Рим, подвижният състав е много по-окаян от този в София, въпреки производството.
9
4
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
все пак тези мотриси са "Сделано в СССР", какво да се очаква. По белия свят такива щайги не се движат и да вдигат такъв шум най-малкото
8
1
 
2
 
! Отговори
МaйМyнaтa преди 6 години
До УчуденОбразно казано бе Джеки!Има ли значение накладки ли са, електромагнити, пудра захар или квото и да е там дето спира желязото?
7
2
 
0
 
! Отговори
Учуден преди 6 години
До МaйМyнaтaАбе Мумун,това да не ти е Жигулатора да му сменяш НАКЛАДКИ?!
6
7
 
3
 
! Отговори
аз преди 6 години
да не забравяме, че една част от вагоните са ретро. Онези сивите, които са като ветрилник и седалките са като в БДЖ от 1990та, и спират рязко, и вратите се тряскат и интериора е "бозав талашит". Всъщност на тези вагони пише, че са "недоделани в СССР" и 1990та. Значи, ако някакъв такъв вагон е бил не се учудвайте. Това са вече 27 години експлоатация. Хептен като някои участъци на магистралите - асфалт с едра фракция камъчета още от времето на бай Тошо и поддрусват.
5
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Пак по-малкото зло, че наклонът от Баучер до Европейски съюз хич не е малък. Ако бяха отказали спирачките вместо да блокират не ми се мисли каква скорост можеше да набере влака. Друг е въпроса как един и същ влак без уж никаква връзка има проблем с врата, а паралелно му блокират спирачките. Някой да има информация кога и как се прави профилактика?
4
1
 
3
 
! Отговори
Тончик Харитончик преди 6 години
Сладуранска работа. Пушек, екшън, под земята... А наоколо мъже! Да ти помагат...
3
1
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Руските хакери са хакнали руските влакчета. Няма друга причина.подпис: плевнелиев.
2
3
 
6
 
! Отговори
МaйМyнaтa преди 6 години
Ми то накладките се сменят от време на време::::::::::::::::))))))))
1
10
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Още си патим от експеримента "Орешарски"!