Гневни столичани, двойна работа на парче: Есенните ремонти в София

Проблемите остават и около НДК, и по "Дондуков"...
24 окт 2017 09:18, Мария Захариева
63
Гневни столичани, двойна работа на парче: Есенните ремонти в София
Снимка: Спаси София

Тазгодишните ремонти в София вече събират негативни коментари от столичани. В последните дни излязоха наяве нови скандални детайли от работата в центъра. Повече от три месеца, след като от Столичната община обещаха да подменят изпотрошените бетонни ограничители на спирката в тунела на НДК, нови колчета вече разделят хората, които чакат минаващите от там тролеи и колите. Дори с невъоръжено око обаче се виждаше, че ограничителите, на които иначе има светлоотразителни ленти, не следват права линия, а са сложени накриво. Още по-натрапчив е начинът, по който са поставени върху гранитните плочи на спирката - местата, където са циментирани новите колчета, са в унисон с кръпките по улиците в София, разказва "Сега".

Колчетата бяха отстранени, като поставянето на нови ще е за сметка на фирмата изпълнител. Защо обаче трябва да се върши двойна работа, не става ясно.

В началото на юли стана ясно, че тунелът на НДК ще бъде ремонтиран догодина. Дейностите ще включват цялостно саниране на стените и тавана му, полагане на нова хидроизолация, пътни настилки, поставяне на още светещи знаци, подмяна на осветлението с лед осветление и допълнителни мерки за обезопасяване на спирката.

От общината възнамеряват там да бъде изградена и вентилационна система. В момента вентилационна система има, но тя е частична.

Не изглеждат по-красиво и жълтите павета, които бяха пренаредени аварийно преди девет месеца. Част от тях се разместиха през тежката зима, но качеството на ремонтните дейности отново се оказва калпаво. Преди броени дни в близост до президентството наизскачаха павета. Образувалата се в следствие на това дупка не се вижда от шофьорите и може да бъде усетена едва след като колата попадне в нея, твърдят потърпевши.

Проблемът с жълтите павета обаче не свършва само на "Дондуков" 2. В абсолютно същото състояние са и част от павета в близост до стъклените куполи над Ларгото. Проблемът е от началото на октомври, но все още не е поправен.

Вероятно най-голямото недоразумение обаче е новата велоалея на ул. "Г. С. Раковски" от Френската гимназия до градинката "Кристал". Нейното обособяване се очаква скоро да приключи. Вече готовите участъци обаче предизвикаха множество коментари от колоездачи и шофьори, че велотрасето е опасно и още повече усложнява задръстванията. "Велоалеята е изпълнена на 80%. До дни ще бъде завършена и обезопасена", съобщи зам.-кметът по транспорта на София Евгени Крусев пред "Сега". Според него наличието й не е проблем, тъй като пропускливостта на автомобилното движение не е намалена.


63
Още от
Напиши коментар Коментари
49
1
 
1
 
! Отговори
SILANCE преди 3 месеца
До цура
И аз одобрявам коментара Ви,но по редовните причини - 0 неодобрение,моят глас не се регистрира от автомата,защото е 40-ти пореден.
48
0
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
Това, което направиха с Раковски е най-голямата гавра с гражданите на София...при това, само да се подмажат на брюкселските ***...вярно е поредното доказателство, че не работят в полза на обществото!!!
47
0
 
11
 
! Отговори
ля ля преди 3 месеца
как ще не е намалена пропускливостта на Раковски!!! вие не се движите въобще за да разберете какво натоварване създадохте с тази една лента която обособихте! да не говодим за светофара с Гурко - това си чиста гаргара с хората!!! чакаш като *** по 10 минути за да минат по 3 коли (защото винаги има по 1 заспал зад волана блеещ!)
пак пародия заради левропарламента с дупката пред него около шахтата!!!
смешници сте ей управляващи нагли!! не работите за обществото отново го показвате!
46
0
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
ГЕРБаджиите са толкова некадърни и неистово крадливи, че след тях държавата ще е като след война - ще ни оставят минимум 16 млрд лева увеличение на държавния дълг и напълно порутени градове... Но пък ще имаме села с по 300 души население и големи спортни съоръжения ...
45
0
 
11
 
! Отговори
... преди 3 месеца
Значи тва се едно от марс падаме! Затова сега ще го кажа пак: ЕДИНСТВЕНОТО НЕЩО ПОРАДИ КОЕТО СЕ РПАВЯТ "РЕМОНТИ" В КОЙ ДА Е ГРАД В БЪЛГАРИЯ Е ДА СЕ ОТКРАДНАТ ЕДНИ ПАРИ! За който не е чул и разбрал и си мисли нещо друго то значи или е на силни лекарства или му има нещо с главата!
44
0
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
Колко тона суджук останаха за ГЕРБ покрай милионите за тези колчета, които ако ги ритнеш с крак, ще паднат?
43
0
 
11
 
! Отговори
толераЗД преди 3 месеца
Това което ми е наистина странно е, защо продължаваме въобще да правим ремонти при положение, че след края на всеки такъв се прави един нов да се поправят "постиженията" от предишния?
42
0
 
12
 
! Отговори
ГАРАНТИРАНО ОТ ГРОБ преди 3 месеца
Важното е, че "суджука" е прибран!
41
0
 
13
 
! Отговори
Стамат преди 3 месеца
Някой дали се е замислял тези колчета (а и бетонните преди тях) дали имат някакъв капацитет (сертификат) да спрат МПС? Каква здравина имат, дали въобще са колчета, които да предотвратят навлизане на МПС на спирката, или са антипаркинг колчета...
40
6
 
23
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
Трето поколение живея в София настана време да се задействаме кореняците Софиянци и да изметеме селянжърските управници. Колкото повече ги търпиме толкова повече ни се качват на главите селянжърите. Всяко търпение си има граници което вече се изчерпа!
39
0
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
Абе ОСТАВКИ няма ли ?
38
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
магистралата до Ниш се прави от българската фирма TRACE. Открийте 100-те разлики и после се опитайте да отговорите на въпроса "Защо?"
37
0
 
26
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
Фирмата производител на тези колчета да не е на някой суджук?.. Каде е Бойко да се изкаже как строи магистралите ?
36
0
 
23
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
Интересно е колко милиона откраднаха ГЕРБ покрай това, което е изброено в новината? Според мен са поне 200 милиона.
35
0
 
21
 
! Отговори
Обективен преди 3 месеца
Колчетата - пълна некадърност. Даже и да се слагат на друго разстояние заради спирката, пак не се слагат извити като дъга, а закрепването им е пази боже.
Вентилацията в тунела на НДК - ами то първо трябва се мисли, тунелът е предвиден за трамвай, за които вентилация не е нужна, но Фандъкова трамваи не понася - в Самоков трамваи няма
Паветата - милионите за ремонта бяха откраднати, а паветата набързо нахвърляни за да се имитира, че нещо е направено
Велоалеята на Раковски - затвор за измислилите я
34
0
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
Герб ,,,Герб....Герберите раздават парите на техните си фирми
33
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
Кметът на Симитли ще да изпълнителят наредил ги като суджук.
32
0
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
*** глупендерите един канап поне трябваше да опънете,този дето приема обекта къде гледа.
31
1
 
24
 
! Отговори
до тъ...те общинари преди 3 месеца
Не знам дали е толкова трудно да се разбере , че ремонти в големите градове е най добре да се правят лятото. Хората са по села, морета, планини, децата не са на училище, времето е топло. Но не напук на всичко на есен когато всичко живо се завръща в града почват уличните ремонти.
30
0
 
36
 
! Отговори
рррррррррр преди 3 месеца
Има едни чикии, казват им инвеститорски контрол, едни ог най-неграмотните в техническо отношение люде, назначени с връзки от общинарите и участващи в поголовното крадене на средства, предвидени за даден обокт! Разбира се това става под благия и добронамерен поглед на мрънкащата и вечно оправдаваща се Картофелия, надминала по кражби всички сосегашни кметове!