Срещу висенето по спирките: Глас за още транспорт в София

ВМРО внесе искане за още трамваи, тролеи и автобуси
10
Срещу висенето по спирките: Глас за още транспорт в София
Снимка: архив "Булфото"

Глас срещу висенето по спирките в София издигна ВМРО. Общинският съветник на патриотите Карлос Контрера внесе искане за повече трамваи, тролеи и автобуси в столицата. 

Воеводата е внесъл конкретни предложения, с които да се увеличат както изминаваните от градския транспорт километри, така й броят на самите превозни средства.

Контрера, който е и председателят на групата "Патриоти за София" иска 10% повече автобуси за крайградските линии и е изчислил, че това ще спре чакането по 60-90 минути на спирките.

"Години наред са намалявани километри, увеличавани са интервали на движение на трамваи, тролеи, автобуси. Не е увеличаван пробегът на превозвачите, а в същото време се увеличава населението и нуждите на столичани, появяват се нови квартали, променят се маршрути", мотивира искането си Контрера.

Той е приложил и списък с поне 10-15 линии с неудобни разписания.

"Посочих и конкретни казуси, при които столичани с право роптаят и протестират – намаляването на автобусите по линия 59 за с. Мърчаево, големите интервали на движение на линии 117 и 119 в район "Кремиковци", грешното решение да се закрие 25-а линия до с. Мировяне, злополучната практика с рейс 111, тролеи 1 и 2, които в почивните дни са през 20-40 минути, малкото трамваи в почивните дни и т.н.", обясни общинарят.

Той иска и промяна в така наречените летни разписания на градския транспорт, които според него са анахронизъм от социализма.

"Сега и през юни и юли София е пълна хора и движението е натоварено. Това означава, че летните разписания трябва да се преработят така, че да са удобни за гражданите и гостите на града", категоричен е съветникът.

Той е внесъл предложението до комисията по транспорт и туризъм към Столичния общински съвет. В мотивите си Контрера допълва и че градският транспорт трябва да се реорганизира и заради предстоящото пускане на третата линия на метрото.

"Градът се развива в пъти по-бързо, отколкото институциите се напасват към ситуацията, затова призовавам без сметки на дребно предложението да бъде прието, защото е в полза на гражданите", каза още воеводата.
 


10
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
9
2
 
6
 
! Отговори
Автобусите преди 9 месеца
Преди години пътувах по много натоварени автобусни линии и там автобусите в пиковите часове бяха през 2 минути и през 2,5 минути и бяха препълнени. От доста години автобусите по същите линии са през 12 минути при това с променен към по-лошо маршрут, което ги прави по-бавни и по-неудобни и не е изненада, че хората се ориентираха към колите си. Измислицата за по-мръсен въздух заради колите няма да я коментирам. Тези, които я пишат, искренно си вярват и нищо не може да ги накара да видят истината.
8
2
 
7
 
! Отговори
annybody преди 9 месеца
1. При такава ЦЕНА на билета разходите на семейството са непосилни, по-евтино и много по-удобно е да пътуваме не с една, а с две коли в три различни посоки - сутрин и следобед.
2. Разрешете проблемите с ТОПЛОФИКАЦИЯ, заради чиито раздути сметки масово се отказваме от техните оскуби и захранваме ЧЕЗ и Топливо.
Едва след това можете да опявате за мръсния въздух в града и за НАШАТА вина, НЕ за палиативните мерки, които "предприема" Общината и които са печално неефективни.
7
4
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 9 месеца
Като се увеличат колите кой ще ги кара???? Този Контрера ли ще отиде да кара. Постоянно водачите напускат, а другите работят с много малко почивки по 4-5 дни в месеца.
6
2
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 9 месеца
Да се върне цената на билетите от 1 лев,за да си позволяват повече хора да пътуват с градски транспорт и не замърсяват въздуха!
5
1
 
12
 
! Отговори
Щирлиц преди 9 месеца
Пришълците от цяла България къде ще си оставят автомобилите,ако все пак някак ги качите на градския транспорт?Без автомобил е невъзможно,това е необходимост.По-добре помислете какво сторихте,та хората да имат работа и в провинцията,стига ги пъдихте към големите градове и извън България!
4
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 9 месеца
Един автобус замества 200 автомобила
3
2
 
11
 
! Отговори
Край преди 9 месеца
Градовете с мащабите на София и с градоустройството на София ЗАЛАГАТ на силен градски транспорт. Личните коли са пресирани с всякакви такси и данъци. Тук е обратно с кола е по-евтино да се движиш.
От Кметицата нищо не става - тя е бутон за раздаване на обществени поръчки на който ББ реши.
2
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 9 месеца
Само че за да могат да бъдат спазвани разписанията, трябва да се премахнат поне половината автомобили и задръстванията. Много важно като има повече тролеи, но всичките идват наведнъж.
1
3
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 9 месеца
Подкрепям напълно! Ако не се подобри ГТ, ще си ревем под статии за мръсния въздух. Дори метрото е на 10 минути делник и на 15-16 мин. уикенд (линия Лозенец), какво остава за рейсовете. Откакто има мобилни приложения и GPS и нормален график никак не е трудно да си сметнеш пътуването, остава и да е по-редвоно. София не е голям град и при рефовен транспорт и нормални условия (празни бус ленти) за половин час може да се стигне от едния до другия край на града!