"Зелените билети" се изчерпаха, не стигнаха за всички столичани

Йорданка Фандъкова поясни, че са закупени над 10 хил. от еко билетите
96
"Зелените билети" се изчерпаха, не стигнаха за всички столичани
Снимка: БТА

"Зелените билети" за градския транспорт бяха изчерпани преди всички столичани да успеят да се възползват от тях, съобщи bTV.

Още по темата
И днес в столицата бяха отчетени високи нива на фини прахови частици.

Поредният ден с мръсен въздух в София принуди Столичната община да вземе извънредни мерки и за първи път софиянци имаха възможност да пътуват с еко билетчето. То струва 1 лев и важи за цялата градска мрежа за целия ден.

При закупуването върху него се слага печат с датата, за която важи.

Още по обяд на много места билетите вече бяха свършили, а гражданите бяха принудени отново да плащат по 1,60 лв. за всяко пътуване.

През деня Йорданка Фандъкова поясни, че са закупени над 10 хил. "зелени билета", като на местата, където са изчерпани, се зареждат нови.

"Това се прави за първи път и тепърва ще оптимизираме организацията", обясни още кметът.

"Зеленият билет" е само една от над 100-те мерки на общината за справяне с проблема с мръсния въздух.

Въпреки неуредиците, хората в метрото бяха доволни. Днес се навършват и 20 години от началото на столичното метро. С пускането на третата линия годишно ще се пестят 90 хил. тона вредни емисии.


96
Още от
Напиши коментар Коментари
70
0
 
1
 
! Отговори
Qni преди 6 месеца
И безплатен да е билетът, градският транспорт е препълнен в пиковите часова и лично аз не го ползвам точно поради тази причина. В трамвай #5 от Нишава е невъзможно да се качиш сутрин. Да, презастроено е и гъстонаселено, но могат да се пуснат повече влакчета, рейсчета и тн., поне за два часа. С качването на билета се увеличиха само проверяващите, а тях ги знаем кой глобяват и кой - не.
69
0
 
2
 
! Отговори
До 68 trafalgar преди 6 месеца
Май нямаш никаква идея кой колко замърсява в София. Сега замърсява наднормено с ФПЧ отоплението на твърдо гориво, а колите замърсяват малко, много малко с ФПЧ. Много малък брой от колите движещи се по улиците на София са от преди въвеждането на евростандартите и това са примерно половин % от колите по улиците, а още 2-3% са по Евро 1 и 2. От Евро 3 нататък нормите са много строги и колите реално не замърсяват, особено тези по Евро 5 и 6, които са над 25% от регистрираните коли и над 35% от движе
68
0
 
1
 
! Отговори
До 68 trafalgar преди 6 месеца
Сигурен ли си, че софиянци карат стари коли?
Според едно изследване по поръчка на Столичната община с публикувани през април 2015 година резултати, регистрираните коли в София по възраст са:
12,12% - до 5 години
27,95% - 5-10 годишни
30,64% - 10-15 годишни
22,56% - 15-20 годишни
6,73% - над 20 годишни
--
Средната възраст на колите в София излиза на около 11,5 години, като по принцип по-новите коли се използват повече от по-старите, т.е. колите в движение по улиците са средно 8-9 годишни.
67
1
 
0
 
! Отговори
trafalgar преди 6 месеца
До Докога? не забравяйте факта, че автопарка е стар! повечето софиянци карат стари авомобили, втора ръка!! това замърсява повече отколкото си представяте!
66
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
политиката на Столична община в транспорта и транспортната инфраструктура е пълен хаос най-меко казано. Решенията се взимат от некомпетентни и спуснати отгоре хора на упрвляващите, без да се отчитат ползите за хората. Въобще политиката в транспорта не е центрирана върху хората, а върху автомобилите, печелбите, събиране на такси и крадене. Нали билетчето беше 1 лев, мало.умниците гласуваха по поръчка, без въобще да очитат нито един фажен фактор... и т.н.
65
0
 
0
 
! Отговори
Joko преди 6 месеца
До Анонимен 55
Ами кой ви е избирал общинската управя ? От тези 2 лева поне половината се разпределят по джобовете на местните гаулайтери !
64
2
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Фръндъкова, няма нужда от 100 мерки, а само от една.
Въведете "зелен билет" през цялата година ! Пробно, за 1 година и вижте резултата.
63
0
 
2
 
! Отговори
ПР преди 6 месеца
мерките на СО са ясни - дайте да симулираме активност. Въобще за хората от общината ЗАДЪЛБОЧЕНОТО МИСЛЕНЕ е тера инкогнита. То и за държавата е същото де. Дъвчат се едни и същи данни и вместо да се захванат с решаване на това което има най-голяма тежест се започва едно въртене и суетене и накрая са стига до решение да се пребоядиса.ТОЗИ ГОЛЯМ ГРАД ИМА НУЖДА ОТ ИНФРАСТРУКТУРА. Това може и трябва да направи общината. Другото е прах в очите на хората.
62
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
не съм минал покрай дома на сандъкова, не съм чул че е викала че в неделя ще е зелен билета.
Инъче щях да се повозя!
61
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
До Анонимен 60

10000 са тези, които още не са си купили личен автомобил.
60
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
толкова фъндък ви пуснаха. Даваха ли ги по телевеизията? Даваха ги. Казаха ли че има решение? Казаха. Рекламата е готова , тях самия проблем никога не ги е интересувал. Само да ги дадат по тв , че са решили проблема и ако има лентичка за рязане!
59
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
ха, само толкова ли са софиянците в София - малко над 10000!
58
4
 
6
 
! Отговори
Докога? преди 6 месеца
Не ме интересуват зелените билети. Интересува ме кога най-накрая Фандъкова ще направи нещо за по-чист въздух в София? Въздухът в София се замърсява от отоплението на твърдо гориво, а останалите замърсители са пренебрежимо малки.
57
5
 
1
 
! Отговори
Shark преди 6 месеца
До 55. Защото се управлява от ***. Както и цялата ни държава. В миналото хората са били много прави, като не са позволявали хора от по-долни прослойки да се намърдат в по-висшите, т.е. всяка жаба да си знае гьола. Комунистите докараха селинджърите в градовете и се набутаха във властта. Сега продължават техните деца да ни управляват. Ето затова е на този хал държавата ни.
56
0
 
2
 
! Отговори
Еко селянин преди 6 месеца
Зелените барети се изчерпаха. Дишайте дълбоко!
55
6
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Не мога да схвана: не живея в София, плащам огромни данъци в централния бюджет и както знаем, София се финансира с една доста солидна част от него. Така аз финансирам билет за софиянци по 1 лев,докато в родното ми градче е по 2. Така се създава огромно конкурентно предимство на София-има платена работа, евтин субсидиран транспорт. После държавата се чуди как малките населени места опустяват? На Запад е така: големи градове - платена работа - скъпи наеми,транспорт и пр. Защо София е с привилегии?
54
1
 
6
 
! Отговори
Насо преди 6 месеца
Ще кажа на всеки който плюе българите, НЯМАШ ПРАВО ДА ПЛЮЕШ ЗАЩОТО С НИЩО НЕ СИ ДОПРИНЕСЪЛ ЗА РАЗЦВЕТА НА ТАЗИ ДЪРЖАВА, ПЛЮЙ ПОЛИТИЦИТЕ, ПЛЮЙ КРАДЦИТЕ, ПЛЮЙ МЪРЗЕЛИВИТЕ, ПЛЮЙ И БОГАТИТЕ, НО НЕ СМЕЙ ДА ПЛЮЕШ ОТРУДЕНИЯТ БЪЛГАРИН
53
0
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Вчера са продавали зелени билети и днес е чист въздуха(нищо, че вятър-течение го изчисти) ДА СИ приписваш заслугите на природата е поредното високопарно изказване на самозабравилите се упправляващи през последните 10 години.
52
1
 
1
 
! Отговори
До 63 преди 6 месеца
Нещо не става ясно от поста ти - срамно е да си учител или е срамно да си от Самоков?!
51
1
 
11
 
! Отговори
Сп€€нс !? преди 6 месеца
Хахаха смешки...
В испания редовното билетче са 0,68€ и ти важи за час - време през което сменяш автобуси докато стигнеш за където си тръгнал. Това да въведат в София и големите градове, а не да си правят реклама с 1000 билетчета в почивен ден.