Бурята над София накара пилот да кацне в Букурещ

Той е изпълнявал полет от Лондон с "Райънеър"
Обновена: 4 фев 2018 11:01 | 4 фев 2018 09:30, Камелия Цветанова
38
Бурята над София накара пилот да кацне в Букурещ
Снимка: Булфото, архив

Силният вятър предизвика проблеми на Летище София.

Самолет на нискотарифната авиокомпания "Райънеър" не се приземи на пистата заради недобрите метеорологични условия, съобщи Нова тв.

Той е изпълнявал полет от Лондон до София.

Излетял е от британската столица в 16.50 часа местно време и е трябвало да кацне в 22 часа вечерта българско време, като полетът е трябвало да продължи 3.35 часа.

След два опита да кацне, самолетът се е пренасочил към Букурещ.

Летищните власти уточниха, че действието е предприето по желание и преценка на пилота.

Пътниците ще бъдат превозени към София с автобуси.

От Летище София уточниха, че в момента обстановката е нормална и самолетите кацат безпрепятствено.


38
Още от
Напиши коментар Коментари
33
1
 
1
 
! Отговори
До 33 преди 6 месеца
Топки се искат ако въпреки лошите условия е кацнал в София както всички остали пилоти в този ден.Допълнителните разходи за Авиокомпанията са в следствие че пилота е без топки и му липсва необходимата увереност а може би и професионален опит да приземи машината в не толкова добри условия .Все пак адмирирам пилота че има правилна представа за уменията си които явно ка доста ограничени
32
1
 
2
 
! Отговори
Евала преди 6 месеца
За такова решение са необходими топки, защото това са допълнителни разходи за компанията. Освен това вчера минах покрай летището с колата и на момента вятърът успяваше да премести автомобила движещ се с 30-40км/ч. Не ми се мисли, какво би могъл да прични на самолет захождащ за кацане. За коментиращите имам два въпроса:
1. Откъде знаете, че не е българин?
2. Защо си мислите, че останалите пилоти, които са кацали успешно, не се разчитали и на късмет, който ги е покрил?
31
0
 
5
 
! Отговори
easyJet преди 6 месеца
Kомандира си решава къде да кацне. Факт! Иначе един кацнал, друг отишъл на резервно - въпрос на квалификация и преценка. Никой не трябва да упреква никого. Впрочем и Изи на обед не можаха да кацнат по същата причина и кацнаха в Пловдив.
30
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
В Пловдив не може ли да се каца? Тук поне вятър нямаше. Но може би и летището не е работело, то е по странна схема
29
0
 
12
 
! Отговори
BG СМЕШКИ преди 6 месеца
Господа български всезнайковци - пилотът има крайното решение дали да каца или не ...той усеща нещата най-добре ! тъй като той упралява самолета ... вътърът наистина беше силен и то на пориви ....то 1 път се случва ! при силен порив и лошо стечение на обстиоятелствата - примерно малък самолет или нещо от тоя сорт може да има фатален изход .... щом е кацнал другаде значи е имало защо ..точка философи , пр@сти .....
28
6
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
В същото това време кацнаха четири самолета, без проблем, само за този имаше вятър.Това е некадърност!
27
2
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
До 27 С пъти са повече загиналите от Русе до София,от колкото през Кресненското дефили!Аман от прости селянини ,тъпи и нагли като тебе,смърдоляк смотан!
26
2
 
1
 
! Отговори
до23 преди 6 месеца
абе цър вул, я виж колко са изтрепаните в кресненско и колко са на пътя Русе, Плевен , София. Аман от тъ панари като теб.
25
0
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Абе слава богу, че вчера не е имало жертви при този силен вятър. Правилно решение е взел пилота! По-добре да се кацне другаде отколкото да се случи най-лошото! Важното е, че всички са живи и здрави!
24
0
 
14
 
! Отговори
Ot Kulata преди 6 месеца
От Кулата ВИНАГИ предупреждават.
Но решението взима Командира на Въздухоплавателното Средство.
Така е по Закон.

По-здрави на всички!
23
1
 
15
 
! Отговори
до 23 преди 6 месеца
Ти ли ще му казваш къде да кацне? Човека си взима решение и толкова. Той управлява желязото във вуздуха Взел е най-правилното решение.
Поздравления за решителните действия.
22
8
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Пилота е сгафил,трябвало е да кацне в Солун ,откъдето да бъдат превозени с автобуси по магистрали!
Преминаването на автобуса през пътищата на Северна България е по-опасно от самото кацане в София!
21
2
 
14
 
! Отговори
BG СМЕШКИ преди 6 месеца
при такъв силен вятър е опасно кацането ! особено за по-малките самолети ... при силен порив в неподхдоходщ момент и лошо стечение на обстоятелствата самолета може да се разбие на земята при кацане ... чудя как от кулата не се предупредели пилотите за опасния вятър ....абсолютно правилно решение на пилота !
20
0
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
bravo na pilota.
19
3
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Всеки е най-добър на родното си летище, на което каца и излита по няколко пъти на ден.
18
0
 
20
 
! Отговори
Петко преди 6 месеца
-карай за Виена
-не мога, за Чипровци сме.
-как за Чипровци, там няма летище
-не знам, разберете се с бабата с леката картечница
17
5
 
8
 
! Отговори
шматка преди 6 месеца
Най вероятно компанията е имала полет от Букурещ за някъде и са "съвместили"нещата.Казвате в Пловдив.Ами ако няма заявен полет от там.После самолета ще трябва празен да лети до Букурещ.
16
3
 
20
 
! Отговори
Милен преди 6 месеца
Българските пилоти са най-добрите, с които съм летял и го казвам като човек с над 300 полета.
15
14
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
И тук Румъния Ви изпревари! Факт!Язък Ви, за Председателството Му!
14
8
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Южният вятър е един и същ и за София, и за Пловдив.
Всичко идва от средиземноморски циклон.
Орографията (планините в околността) е сходна - най-вероятно и в Пловдив условията са били сходни.
Освен това никой нормален няма да се завре в Кючук Париж, когато може да прекара вечерта в Букурещ (Le petit Paris).