"Софийска вода" представя Център за обслужване на клиенти от ново поколение

Жителите на няколко столични квартала ще бъдат обслужвани в новия център в Мега Мол, Люлин
6 фев 2018 11:05,
0
"Софийска вода" представя Център за обслужване на клиенти от ново поколение
Снимка: Софийска вода

Вчера бе открит новият напълно реновиран Център за обслужване на клиенти на партерния етаж на  Мега Мол, Люлин, на бул. "Царица Йоана" който ще обслужва клиентите от 09:00 ч. до 20:00 ч. всеки делничен ден и от 10:00 ч. до 16:00 ч. в събота.
 
Новата локация е съобразена с ключовото си местоположение да обслужва няколко квартала, с удобството да бъде лесно достъпна чрез градски транспорт, лек автомобил или пеша, както и с удълженото си работно време.

В новите центрове "Софийска вода" осигурява функционално разделение на предлаганите услуги, за да се спести неудобството и времето на клиентите. Има обособени гишета за плащания на сметки и други такси, за предоставяне на бързи услуги и информация, и за заявяване на услуги от клиентите, които изискат по-дълго време за работа с един клиент. Вградена е и електронна система за поредността на обслужване, която освен че предоставя билети с номер за клиентите, има и дигитално видео съдържание.

Своевременно на разположението на всички посетители, освен удобно място за изчакване, се предоставя и възможност за безплатно използване на wi-fi мрежа, както и удобни електрически контакти за зареждане на мобилни телефони.

Проектът за ребрандиране на новите помещения е благодарение на партньорството между "Софийска вода", Нов български университет и Националната художествена академия, в резултат на което през 2016 г. се проведе конкурс за дизайн, спечелен от Ивана Янкова – студент в Магистърска програма "Рекламен дизайн" на Национална художествена академия. Нейният дизайн се отличи не само заради своята креативност в предложената нова визуална идентичност, но и заради преплитането на основните разбирания за ценностите на Групата "Veolia": фокус към клиента, опазване на ресурсите, и отговорност към обществото.

Това е първият от трите центрове за клиенти от ново поколение, които предоставят обслужването на клиентите на "Софийска вода" с изцяло нов модел и визия. В сряда, 7 февруари 2018 г., предстои отварянето и на втория център в Бизнес парк София, Младост, а до края на февруари и напълно нова локация в ЦУМ.

Обновените центрове са още един етап от цялостното модернизиране на клиентското обслужване под мотото "Услуги по вода", което "Софийска вода" въведе.

Компанията е първият ВиК оператор с 24-часова безплатна телефонна линия - 0800 1 21 21, както и е единствена с Мобилен център за обслужване на клиенти – бус, оборудван с всички необходими технологии, за да осигурява пълен набор от услуги, които се предлагат от стационарните клиентски центрове на компанията.

За клиентите на дружеството, които предпочитат он-лайн комуникациите за тяхното потребление на вода, остават възможностите всяка една от предоставените физически услуги да се ползва дистанционно на www.sofiyskavoda.bg.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


0
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари