"Софийска вода" представя Център за обслужване на клиенти от ново поколение

Жителите на няколко столични квартала ще бъдат обслужвани в новия център в Мега Мол, Люлин
6 фев 2018 11:05, Василия Пейчева
0
"Софийска вода" представя Център за обслужване на клиенти от ново поколение
Снимка: Софийска вода

Вчера бе открит новият напълно реновиран Център за обслужване на клиенти на партерния етаж на  Мега Мол, Люлин, на бул. "Царица Йоана" който ще обслужва клиентите от 09:00 ч. до 20:00 ч. всеки делничен ден и от 10:00 ч. до 16:00 ч. в събота.
 
Новата локация е съобразена с ключовото си местоположение да обслужва няколко квартала, с удобството да бъде лесно достъпна чрез градски транспорт, лек автомобил или пеша, както и с удълженото си работно време.

В новите центрове "Софийска вода" осигурява функционално разделение на предлаганите услуги, за да се спести неудобството и времето на клиентите. Има обособени гишета за плащания на сметки и други такси, за предоставяне на бързи услуги и информация, и за заявяване на услуги от клиентите, които изискат по-дълго време за работа с един клиент. Вградена е и електронна система за поредността на обслужване, която освен че предоставя билети с номер за клиентите, има и дигитално видео съдържание.

Своевременно на разположението на всички посетители, освен удобно място за изчакване, се предоставя и възможност за безплатно използване на wi-fi мрежа, както и удобни електрически контакти за зареждане на мобилни телефони.

Проектът за ребрандиране на новите помещения е благодарение на партньорството между "Софийска вода", Нов български университет и Националната художествена академия, в резултат на което през 2016 г. се проведе конкурс за дизайн, спечелен от Ивана Янкова – студент в Магистърска програма "Рекламен дизайн" на Национална художествена академия. Нейният дизайн се отличи не само заради своята креативност в предложената нова визуална идентичност, но и заради преплитането на основните разбирания за ценностите на Групата "Veolia": фокус към клиента, опазване на ресурсите, и отговорност към обществото.

Това е първият от трите центрове за клиенти от ново поколение, които предоставят обслужването на клиентите на "Софийска вода" с изцяло нов модел и визия. В сряда, 7 февруари 2018 г., предстои отварянето и на втория център в Бизнес парк София, Младост, а до края на февруари и напълно нова локация в ЦУМ.

Обновените центрове са още един етап от цялостното модернизиране на клиентското обслужване под мотото "Услуги по вода", което "Софийска вода" въведе.

Компанията е първият ВиК оператор с 24-часова безплатна телефонна линия - 0800 1 21 21, както и е единствена с Мобилен център за обслужване на клиенти – бус, оборудван с всички необходими технологии, за да осигурява пълен набор от услуги, които се предлагат от стационарните клиентски центрове на компанията.

За клиентите на дружеството, които предпочитат он-лайн комуникациите за тяхното потребление на вода, остават възможностите всяка една от предоставените физически услуги да се ползва дистанционно на www.sofiyskavoda.bg.


0
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари