Трафик: Грешен пътен знак и излишна бус лента?!

Сигнал до Helpbook за безумия по бул. "Ал. Малинов"
53
Трафик: Грешен пътен знак и излишна бус лента?!
Снимка: Helpbook

За затруднен трафик по столичния бул. "Ал. Малинов", посока "Цариградско шосе", сигнализира гражданин в платформата за сигнали на Investor Media Group – Helpbook.

"Според знака, който е преди кръстовището на "Малинов" с "Киприян" и "Филип Аврамов", лявата лента на "Малинов" е само за направо, докато пътната маркировка и светофарите показват, че лявата лента е само за наляво.
Понеже знакът се вижда пръв, шофьорите по "Малинов", които не познават маршрута и искат да продължат напред, отдалече се престрояват вляво, защото лявата лента е по-празна в повечето случаи, и после трябва да се престроят отново в средната лента, за да продължат в посока напред. Проблемът е, че второто престрояване се случва преди кръстовището, което затруднява движението в лентата за напред в пиковите часове", се посочва в сигнала.

Допълнително, трафикът бива затруднен и от напълно ненужна бус лента.

"Пак преди кръстовището има и около 20-ина метра бус лента, която е напълно ненужна и допълнително  затруднява трафика в натоварените часове, ако тя се спазва, още повече, че след кръстовището вече няма бус лента по "Малинов" в посока към Цариградско шосе", подчертава още авторът на сигнала.

Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в Helpbook!

Платформата ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.


53
Още по темата: HelpBook
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
50
0
 
4
 
! Отговори
Men преди 8 месеца
Докато знаците се поставят от ”парашутисти” или общи работници, които хал хабер си нямат от правила за движение по пътищата, ще е така.
49
2
 
0
 
! Отговори
Бай ти Тошко преди 8 месеца
Лъжеш, преди 1989-та нямаше коли. Няма смисъл да вървиш срещу истината, много хора могат да ти потвърдят, блоковете покрай "булеварда" са предостатъчно.
48
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
Преди 1989-та редовно минавах там с кола. Нямаше задръствания, защото светофарите рядко ги пускаха да работят. Колите май бяха повече от сега, но изглеждаха много по-малко, защото нямаше задръствания. Тръгваш по Малинов, тогава Людмила Живкова, и не спираш. Сега през 10 метра има светофар и колите просто стоят на булеварда и изглеждат много, а всъщност пропускателната способност на булеварда спадна в пъти и за единица време минават по-малко коли от преди.
47
4
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
Престанете да принуждавате пешеходците да минават през подлези!
46
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
306 като се качеше на цариградското спираше на окръжна и след това чак на орлов мост
45
5
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
До До 35

Живея на този булевард от както се помня, гарантирам че коли преминаваха от време на време само.
44
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
До Bedstvie
Така е, но все пак да не забравяме, че подлезите работят с работното време на метрото, а не с това на останалия гр.транспорт, което е странно.
Да, има направен един единствен "пешеходен" подлез на Малинов на спирка "бл.458", на която почти не е нужен. Направиха го хубав, но вече и в най-слънчевото време, дори и с компания не бих минала, защото всички лампи са изпочупени от някакви ***, вони на разни неща и е пълен със счупени стъклени бутилки.
43
1
 
8
 
! Отговори
Bedstvie преди 8 месеца
До Анонимен 42

Бих добавил още един абсурд - при положение, че на Деница, което е най-натовареното кръстовище, има подлези за метрото, за пешеходците са направени пешеходни светофари и те минават отгоре по платното! Какво пречеше при строежа на метрото, да се предвиди подлез за пешеходците!? Отговора е абсолютно безхаберие, некадърност и неземна тъпота!!!
42
0
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
Друг абсурд на този Малинов е за пешеходците - дали ще пресекат успешно и/или за нормално време. На някого направил ли му е впечатление, че липсват бутони на разделителната ивица? В момента, ако пресичайки от зелено стане червено за пешеходците, спреш между платната за движение, трябва да изчакаш някой потенциален пешеходец да натисне бутона, за да успееш благополучно да стигнеш отсреща (така и закона не се нарушава). Другия вариант е да изчакаш и преминеш между колите.
41
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
Не спорете колко са колите! На Малинов шест автомобила правят задръстване странно но факт! От 4години всеки божи ден минавам от там за работа и обратно. Просто светофарите са направени така че те правят Задръствания дане говорим че всяка сутрин като се наредят всички автобуси в колонка по 3,4един след друг допълнително усложняват нещата защото трябвя даги пускаш от дясна лента в най лява с самото тръгване от спирката! (тази на макдонадс) докато не пуснат булеварда до дружба щее все така....
40
0
 
4
 
! Отговори
До 35 преди 8 месеца
Какви 12 минути от 222 блок до Орлов мост. Аз със 105 (имаше и такива бавни автобуси), от последната му спирка, която беше 6 спирки преди 222 блок, стигнах Орлов мост за 15 минути, иначе редовно пътувах за 20 минути до Орлов мост с 305 от последната му спирка в Младост 3.
39
0
 
6
 
! Отговори
До 35 преди 8 месеца
Празен беше булеварда, защото светофарите не работеха. Имаше светофар на разклонението за Младост 1А, който го включваха веднъж месечно, светофар на Деница, който го включваха 1-2 пъти в годината и пешеходния светофар на 43 блок, който работеше с натискане на бутон, както и трябва да бъде само за такива светофари, а не както е сега в София. Колите минаваха без да спират и затова намаше задръствания, а колите бяха повече. Нямаше го алтернативния път покрай бирената фабрика и т.н.
38
0
 
5
 
! Отговори
Аз преди 8 месеца
Коментара е насочен към Столичен инспекторат!
След разширяването на булеварда движението се затрудни значително, най-вече от бус лентата и от това, че от лява лента Не може да се продължи направо. Ако се преразгледа организацията на движение и от лява лента на ВСИЧКИ светофари може да се завива на ляво и да се продължава направо значително ще се облекчи движението! Също така да се премахне частичната бус лента от булеварда!
37
0
 
5
 
! Отговори
До Край преди 8 месеца
В Кьолн колите през 2014-та са били 820 хиляди, при население малко над 1 милион.
Как пресметна, че в Кьолн колите са по малко в сравнение със София?
36
0
 
1
 
! Отговори
Краси преди 8 месеца
До 35-анонимен:Ми то до 1971-1972г. края на града беше до хотел"Плиска"!
35
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
Този булевард преди 1989 беше празен, нямаше нито един светофар! Първият светофар беше на 43-и блок, по-късно на Деница.

С автобус 306 се стигаше от 222 блок до Орлов мост за 12 мин
34
1
 
4
 
! Отговори
До 28 Край преди 8 месеца
Реших да проверя дали лъжеш и за първият град, който ти е в списъка - Прага, намерих, следното от сериозни автори: Броя на колите в Прага след 1989-та бързо се увеличава и през 2005-та година колите в Прага надвишават 500 на 1000 жители и са малко по-малко в сравнение с немските градове Шутгард (531) и Дюселдорф (516). За 13 години колите в Прага не са намаляли и не са по-малко, в сравнение със София.
На друго място намерих, че частните коли в Прага са 1 милион и 60 хиляди, а хората са 1,2 млн.
33
1
 
6
 
! Отговори
До 27 Край преди 8 месеца
Явно си от село Горно Нанадолнище или от съседното му село Долно Нанагорнище.
Какви автоморги сънуваш? 1/3 от колите в София са по стандартите Евро 5 и Евро 6 и само 5,3% от колите са от преди въвеждането на Евро 2.
И това какво общо има с грешният знак в Младост?
32
0
 
5
 
! Отговори
+++ преди 8 месеца
Булевардът в Младост е типичен пример как малко коли може да изглеждат като много и това дава основание на хора, които не умеят да мислят, да твърдят, че в София колите са много. Аз твърдя, че преди 1989-та по този булевард, за единица време преминаваха повече коли, отколкото сега, като тогава нямаше задръстване, а сега има задръстване. Говоря за участъка от Цариградско шосе до бившата Деница. Задръстванията сега станаха заради светофарите, а преди 1989-та работеше само пешеходния на 43-ти блок.
31
0
 
7
 
! Отговори
+++ преди 8 месеца
Този знак наистина обърква и не знам защо е сложен. Проблемът там е съвсем друг - с "разширението", което направи Фандъкова, булеварда стана по-опасен, защото коли движещи се в лявата лента, изведнъж се оказва, че трябва да завият наляво, защото маркировка, знак или светофар им забранява да продължат направо и те трябва да се престрояват в средната лента, където обикновено е колона и ПТП-то е готово.
Булевардът в Младост е типичен пример, как малко коли може да изглеждат като много.