Трафик: Грешен пътен знак и излишна бус лента?!

Сигнал до Helpbook за безумия по бул. "Ал. Малинов"
53
Трафик: Грешен пътен знак и излишна бус лента?!
Снимка: Helpbook

За затруднен трафик по столичния бул. "Ал. Малинов", посока "Цариградско шосе", сигнализира гражданин в платформата за сигнали на Investor Media Group – Helpbook.

"Според знака, който е преди кръстовището на "Малинов" с "Киприян" и "Филип Аврамов", лявата лента на "Малинов" е само за направо, докато пътната маркировка и светофарите показват, че лявата лента е само за наляво.
Понеже знакът се вижда пръв, шофьорите по "Малинов", които не познават маршрута и искат да продължат напред, отдалече се престрояват вляво, защото лявата лента е по-празна в повечето случаи, и после трябва да се престроят отново в средната лента, за да продължат в посока напред. Проблемът е, че второто престрояване се случва преди кръстовището, което затруднява движението в лентата за напред в пиковите часове", се посочва в сигнала.

Допълнително, трафикът бива затруднен и от напълно ненужна бус лента.

"Пак преди кръстовището има и около 20-ина метра бус лента, която е напълно ненужна и допълнително  затруднява трафика в натоварените часове, ако тя се спазва, още повече, че след кръстовището вече няма бус лента по "Малинов" в посока към Цариградско шосе", подчертава още авторът на сигнала.

Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в Helpbook!

Платформата ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.


53
Още по темата: Helpbook
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
50
0
 
4
 
! Отговори
Men преди 11 месеца
Докато знаците се поставят от ”парашутисти” или общи работници, които хал хабер си нямат от правила за движение по пътищата, ще е така.
49
2
 
0
 
! Отговори
Бай ти Тошко преди 11 месеца
Лъжеш, преди 1989-та нямаше коли. Няма смисъл да вървиш срещу истината, много хора могат да ти потвърдят, блоковете покрай "булеварда" са предостатъчно.
48
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 11 месеца
Преди 1989-та редовно минавах там с кола. Нямаше задръствания, защото светофарите рядко ги пускаха да работят. Колите май бяха повече от сега, но изглеждаха много по-малко, защото нямаше задръствания. Тръгваш по Малинов, тогава Людмила Живкова, и не спираш. Сега през 10 метра има светофар и колите просто стоят на булеварда и изглеждат много, а всъщност пропускателната способност на булеварда спадна в пъти и за единица време минават по-малко коли от преди.
47
4
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 11 месеца
Престанете да принуждавате пешеходците да минават през подлези!
46
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 11 месеца
306 като се качеше на цариградското спираше на окръжна и след това чак на орлов мост
45
5
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 11 месеца
До До 35

Живея на този булевард от както се помня, гарантирам че коли преминаваха от време на време само.
44
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 11 месеца
До Bedstvie
Така е, но все пак да не забравяме, че подлезите работят с работното време на метрото, а не с това на останалия гр.транспорт, което е странно.
Да, има направен един единствен "пешеходен" подлез на Малинов на спирка "бл.458", на която почти не е нужен. Направиха го хубав, но вече и в най-слънчевото време, дори и с компания не бих минала, защото всички лампи са изпочупени от някакви ***, вони на разни неща и е пълен със счупени стъклени бутилки.
43
1
 
8
 
! Отговори
Bedstvie преди 11 месеца
До Анонимен 42

Бих добавил още един абсурд - при положение, че на Деница, което е най-натовареното кръстовище, има подлези за метрото, за пешеходците са направени пешеходни светофари и те минават отгоре по платното! Какво пречеше при строежа на метрото, да се предвиди подлез за пешеходците!? Отговора е абсолютно безхаберие, некадърност и неземна тъпота!!!
42
0
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 11 месеца
Друг абсурд на този Малинов е за пешеходците - дали ще пресекат успешно и/или за нормално време. На някого направил ли му е впечатление, че липсват бутони на разделителната ивица? В момента, ако пресичайки от зелено стане червено за пешеходците, спреш между платната за движение, трябва да изчакаш някой потенциален пешеходец да натисне бутона, за да успееш благополучно да стигнеш отсреща (така и закона не се нарушава). Другия вариант е да изчакаш и преминеш между колите.
41
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 11 месеца
Не спорете колко са колите! На Малинов шест автомобила правят задръстване странно но факт! От 4години всеки божи ден минавам от там за работа и обратно. Просто светофарите са направени така че те правят Задръствания дане говорим че всяка сутрин като се наредят всички автобуси в колонка по 3,4един след друг допълнително усложняват нещата защото трябвя даги пускаш от дясна лента в най лява с самото тръгване от спирката! (тази на макдонадс) докато не пуснат булеварда до дружба щее все така....
40
0
 
4
 
! Отговори
До 35 преди 11 месеца
Какви 12 минути от 222 блок до Орлов мост. Аз със 105 (имаше и такива бавни автобуси), от последната му спирка, която беше 6 спирки преди 222 блок, стигнах Орлов мост за 15 минути, иначе редовно пътувах за 20 минути до Орлов мост с 305 от последната му спирка в Младост 3.
39
0
 
6
 
! Отговори
До 35 преди 11 месеца
Празен беше булеварда, защото светофарите не работеха. Имаше светофар на разклонението за Младост 1А, който го включваха веднъж месечно, светофар на Деница, който го включваха 1-2 пъти в годината и пешеходния светофар на 43 блок, който работеше с натискане на бутон, както и трябва да бъде само за такива светофари, а не както е сега в София. Колите минаваха без да спират и затова намаше задръствания, а колите бяха повече. Нямаше го алтернативния път покрай бирената фабрика и т.н.
38
0
 
5
 
! Отговори
Аз преди 11 месеца
Коментара е насочен към Столичен инспекторат!
След разширяването на булеварда движението се затрудни значително, най-вече от бус лентата и от това, че от лява лента Не може да се продължи направо. Ако се преразгледа организацията на движение и от лява лента на ВСИЧКИ светофари може да се завива на ляво и да се продължава направо значително ще се облекчи движението! Също така да се премахне частичната бус лента от булеварда!
37
0
 
5
 
! Отговори
До Край преди 11 месеца
В Кьолн колите през 2014-та са били 820 хиляди, при население малко над 1 милион.
Как пресметна, че в Кьолн колите са по малко в сравнение със София?
36
0
 
1
 
! Отговори
Краси преди 11 месеца
До 35-анонимен:Ми то до 1971-1972г. края на града беше до хотел"Плиска"!
35
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 11 месеца
Този булевард преди 1989 беше празен, нямаше нито един светофар! Първият светофар беше на 43-и блок, по-късно на Деница.

С автобус 306 се стигаше от 222 блок до Орлов мост за 12 мин
34
1
 
4
 
! Отговори
До 28 Край преди 11 месеца
Реших да проверя дали лъжеш и за първият град, който ти е в списъка - Прага, намерих, следното от сериозни автори: Броя на колите в Прага след 1989-та бързо се увеличава и през 2005-та година колите в Прага надвишават 500 на 1000 жители и са малко по-малко в сравнение с немските градове Шутгард (531) и Дюселдорф (516). За 13 години колите в Прага не са намаляли и не са по-малко, в сравнение със София.
На друго място намерих, че частните коли в Прага са 1 милион и 60 хиляди, а хората са 1,2 млн.
33
1
 
6
 
! Отговори
До 27 Край преди 11 месеца
Явно си от село Горно Нанадолнище или от съседното му село Долно Нанагорнище.
Какви автоморги сънуваш? 1/3 от колите в София са по стандартите Евро 5 и Евро 6 и само 5,3% от колите са от преди въвеждането на Евро 2.
И това какво общо има с грешният знак в Младост?
32
0
 
5
 
! Отговори
+++ преди 11 месеца
Булевардът в Младост е типичен пример как малко коли може да изглеждат като много и това дава основание на хора, които не умеят да мислят, да твърдят, че в София колите са много. Аз твърдя, че преди 1989-та по този булевард, за единица време преминаваха повече коли, отколкото сега, като тогава нямаше задръстване, а сега има задръстване. Говоря за участъка от Цариградско шосе до бившата Деница. Задръстванията сега станаха заради светофарите, а преди 1989-та работеше само пешеходния на 43-ти блок.
31
0
 
7
 
! Отговори
+++ преди 11 месеца
Този знак наистина обърква и не знам защо е сложен. Проблемът там е съвсем друг - с "разширението", което направи Фандъкова, булеварда стана по-опасен, защото коли движещи се в лявата лента, изведнъж се оказва, че трябва да завият наляво, защото маркировка, знак или светофар им забранява да продължат направо и те трябва да се престрояват в средната лента, където обикновено е колона и ПТП-то е готово.
Булевардът в Младост е типичен пример, как малко коли може да изглеждат като много.