За пешеходци или синя зона е тротоарът? Преценете сами!

Синята зона на "Скобелев" – пешеходците "прелитат"
Обновена: 13 фев 2018 16:19 | 13 фев 2018 07:10,
58
За пешеходци или синя зона е тротоарът? Преценете сами!
Снимка: Helpbook

Тротоарът от страната с четните номера на бул. "Генерал Михаил Д. Скобелев" е почти изцяло разрушен, заради разположената там Синя зона, сигнализира гражданин в Helpbook.

"Вижте на снимките на какво е заприличал тротоарът от страната на четните номера в началото на "Скобелев", точно пред очите на европейския политически елит", призовава сигналът.

"Или може би това е умишлена атракция от страна на организаторите на българското председателство на Съвета на Европейския съюз, че да могат европейските ни гости да оценят нещата, които за тях са даденост, като например неразбитите тротоари в техните държави", продължава още изпратилият сигнала.

От снимките се вижда, че тротоарът - зоната, която е уж запазена за пешеходци, е абсолюбно неизползваема.

"Уважаеми Дами и Господа от Център за градска мобилност, вашите служители не забелязват ли какво се случва с бордюра и тротоара на местата за паркиране, които са част от Синя зона?", пише в сигнала. 

Оказва се, че не просто никой не обръща внимание на пешеходците, но и сигналите са най-вече за слагане на скоби или нередно паркиране.

"Честно казано, изумен съм от факта, че неглижирате разрушаването на общинска собственост, при положение че сте общинско търговско дружество със 100% участие на Столична община в капитала на дружеството", обръща се сигнализиращия към Центъра за градска мобилност.

Вижте снимките от мястото на Helpbook.info

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


58
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
28
1
 
13
 
! Отговори
АБВ преди 6 години
До Само един шпрайтАбе шпрайт, къде ще върви *** с бастунчето , например? Или ти си от тия с много скъпите коли и спираш колата пред входа на магазина, за да може всички да и се възхищават!
27
3
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Крайно време е в Законът да има огромно глоби за паркиране на тротоар или за преминаване през тротоар. Щом общината иска някъде си да се паркира, то това място ако трябва се преобразува на улица с места за паркиране или на паркинг, а колите не трябва да качват бордюри и да се разбиват. С други думи вината е в държавата и общините, че се паркира по тротоарите. Столичната община е длъжница на софиянци за непостроените в последните 28 години поне половин милион паркоместа в закрити паркинги.
26
1
 
4
 
! Отговори
АБВ преди 6 години
Абе кво ти пука! Важното е пари да падат. Ама и обшинарите не се напъват много да правят пари. Ако се понапънат за нула време ще направят останалите два - три квартала някаква зона . Но може би събират подписи от граждани , които да инициират искането за зона. А , и тези граждани да си купят стикер, за да могат да си паркират колите около домовете си. Изобщо пари има, само трябва да се намери хитър начи да се вземат от 80- те %.
25
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Да е само там да кажеш айде, но в такаво състояние са 80% от улиците и тротоарите, дори и тези по които не се паркира. Чудно къде отиват парите от данъците на хората, при положение, че се събират и с тази цел - поддръжка и изграждане на инфраструктура в населеното място. Май се пренасочват средстват без обсъждане.
24
1
 
9
 
! Отговори
До 24 преди 6 години
Изобщо не си прави, че се започва с дребните неща. Започва се с грабеж и кражби. В случая, вместо да се направят паркоместа, което означава, че трябва да се вложат средства за преобразуването на част от тротоарите в част от улиците и преместване на бордюра, тези средства се изпозлват за една боя, а огромната част от средствата отиват в джобовете на мафията, която управлява в общината.
23
1
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
От дребните неща се почва - пресичане, само но обозначени места, хвърляне на ***/фасове по земята, тупане/изхвърляне от прозорци и тераси, издаване на косови бонове, да не ни удрят в кантара на пазара, да се заплаща достойно на всички трудещи се и т.н. Но манатлитета на онези 80% не го позволява, вица от едно време "Не е важно аз да съм добре, а на комшията да му е зле!" важи в пълна сила и днес!
22
1
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Ами когато въведохме синята и зелената зона, пак го направихме "по български". Вместо да се направят паркинги просто се купи боя и се разграфика разни места, ама това, че местата не достигат, че са върху тротоара и пречат на пешеходците...къде ти толкова мисъл?! Важното е, че си имаме зони и събираме едни пари. Пък и пешеходците и шофьорите да се оправят както могат!
21
5
 
16
 
! Отговори
vse edno преди 6 години
До Само един шпрайт: Изумителна логика!!! Блестящ екземпляр на селяндурщината!! И за какво тогаз е измислен тротоара...за паркиране на трошки!?!? Но от българин друго мислене не може да се очаква....
20
7
 
7
 
! Отговори
не е точно така. преди 6 години
Работата за пореден път е "издокарана" още в заглавието. Тротоара там е широк и има место както за коли, а от вътрешната страна за пешехоци. Друг е въпроса защо от паркинги и гаражи не са изравнили бордюрите с платното. Нито не са сложили качественна преграда между парко местата и пешеходната част. Слагат табелка и става зона без никакво влагане на средства.
19
21
 
5
 
! Отговори
Само един шпрайт преди 6 години
Кой пък ходи в София пеш? Според мен всички тротоари трябва да са законни места за паркиране. Иначе няма как да се разминем по улиците. Има много улици, които са двупосочни, а реално само едната лента може да се използва заради спрелите в другата коли. Ако тротоарите се ползваха за паркинг, както би трябвало да е, щеше да се улесни движението значително.
18
0
 
17
 
! Отговори
Истината преди 6 години
Голямо непознаване на проблема, както в статията, така и в коментариите и най-вече в общината и мафиотската фирма ЦГМ. В случая става дума за нещо много просто - тротоарите са за пешеходците, улиците са за колите и велосипедистите. Ако общината иска да направи паркинг някъде, където има тротоар, то този тротоарът се прави част от улицата и бордюри не се преминават от колите.Второто важно нещо е, че общината трябваше всяка година след 1989-та да създава 50000 закрити паркоместа на поносими цени
17
1
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Дори и без паркирали коли, тротоари в София НЯМА! Всичко е бабуни и дупки, през които крачим и не смеем да вдигнем очи към красотите на Юрданкините фантазии.
16
1
 
16
 
! Отговори
Иванчо+Марийка преди 6 години
Промяна в закона. Както в щаите. Всяга сграда с 1-2-3-4 етажа гаражи и след това да започва щилищната част.
15
1
 
17
 
! Отговори
Негър скиор преди 6 години
Ясно е, че Юрданка не ходи на работа. Не познава Град София и нуждите му. Прелива от некадърност. П.С. Аз няколко пъти съм виждал Борис Джонсън в Метрото на Лондон докато отива да Работи. А фъндъкова е много Зле. Също като патронът си с прякор на Зеленчук който "рита мач" в работно време. Мутренска работа.
14
14
 
4
 
! Отговори
Кандидат-софиянец преди 6 години
А аз къде да спра??
13
1
 
5
 
! Отговори
уточнение на 10 преди 6 години
Моля да ме извините....неволно обидих Винету.......става въпрос за литературния герой!
12
3
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
По 100 лв на човек глоба, да видим ще спират ли пак. Ако не - още 100!
11
1
 
18
 
! Отговори
д-р Исня преди 6 години
Не ми цитирайте улица, защото се отнася за ВСИЧКИ! По-лесно е да се спомене къде тротоарите стават за пешеходци и то с една дума - НИКЪДЕ!
10
5
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Тиквата и неговата мафия направиха България смешна държава за огромно съжаление.
9
2
 
28
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Трябва пешеходците да почнат да ходят по капаците на колите, след като няма тротоари.