Нови промени в София заради строежа на метрото

Те ще важат до 1 октомври
36
Нови промени в София заради строежа на метрото
Снимка: Булфото, архив

Въвежда се организация на движението във връзка със строителството на третата линия на метрото, съобщават от Столична община.

Във връзка със строителството на Метро София – ІІІ диаметър – Позиция 1 - от ул. „Житница” до бул. „България” от 00.00 часа на 01.04.2018 г. до 24.00 часа на 01.10.2018 г. да се въведат следните промени в организацията на движение:

Забранява се влизането на пътни превозни средства по:

- средната част на пътното платно на бул. „Гоце Делчев”, между ул. „Кюстендил” и бул. „Цар Борис ІІІ”, като се оставят за движение на ППС по една пътна лента в двете посоки в същия участък,
- северното локално пътно платно на бул. „Цар Борис ІІІ” и две пътни ленти от северната половина на централното пътно платно на бул. ”Цар Борис ІІІ”, с дължина по около 70 м от двете страни спрямо оста на бул. „Гоце Делчев” и ул. „Житница“;
- ул. „Житница” между бул.”Цар Борис ІІІ” и ул. „Гебедже”.
Движението на пътни превозни средства по бул. „Цар Борис ІІІ” ще се извършва, както следва:
.- в посока кв. „Княжево” - в една пътна лента от южната половина на централното пътно платно на бул. „Цар Борис ІІІ”, в обхвата на строителната площадка на кръстовище бул. „Цар Борис ІІІ” - бул. „Гоце Делчев” - ул. „Житница“, като се осигури и лента за движение на пешеходците с широчина 1,50 м;
- в посока „Център” - в една пътна лента от южната половина на централното пътно платно на бул. „Цар Борис ІІІ” в обхвата на строителната площадка на кръстовище бул. „Цар Борис ІІІ” - бул. „Гоце Делчев” - ул. „Житница“.

От 04.30 часа на 01.04.2018 г. до 24.00 часа на 01.10.2018 г. автобусите по линии номера 73, 83 и 102, ще се движат по променен маршрут.

Автобусите по линия 73 – в посока ж.к. „Гоце Делчев“ ще се движат от ж.к. Овча Купел 2 по маршрута си до кръстовището на ул. „Любляна“ с бул. „Овча Купел“, надясно по бул. „Овча Купел“, наляво по бул. „Цар Борис III”, надясно по бул. „Братя Бъкстон“, наляво по ул. „Тодор Каблешков“, наляво по ул. „Ген. Стефан Тошев“, надясно по бул. „Гоце Делчев“ и по маршрута си до ж.к. „Гоце Делчев“- двупосочно.
Автобусите по линия 83 в посока Зоопарка ще се движат от Хюндай България по маршрута си до кръстовището на бул. „Константин Величков“ с бул. „Възкресение“, по бул. „Акад. Иван Евстатиев Гешов“ през тунела под бул. „Цар Борис III” и ул. „Св. Георги Софийски“, надясно по бул. „България”, наляво по бул. „Гоце Делчев“ и по маршрута си до Зоопарка – двупосочно.

Автобусите по линия 102 – в посока Студентски град ще се движат от ж.к. Овча Купел 2 по маршрута си до кръстовището на ул. „Житница“ с бул. „Овча Купел“, наляво по бул. „Никола Мушанов“, надясно по бул. „Възкресение”, надясно по ул. „Акад. Иван Евстратиев Гешов“ през тунела под бул. „цар Борис III” и ул. „Св. Георги Софийски, по бул. „Петко Ю. Тодоров“, наляво по ул. „Бяла черква“ и по маршрута си до Студентски град - двупосочно.
Автобусите от линии 73, 83 и 102 ще спират на всички съществуващи автобусни спирки в променените участъци от маршрута.

Спирки „Красно село“ с код 0636, 0638, 0639 и 0640 за автобусни линии 63 и 260 и трамвайни линии 4 и 5 се изместват на временно изградени перони в района на кръстовище ул. „Житница“ - бул. „Гоце Делчев“ - бул. „Цар Борис III”.

Закриват се спирките:
- двупосочна „Балканкар АД“ с код 0564 и 0569 на ул. „Житница“ ;
- двупосочна „АП Земляне“ с код 0079 и 0080 на ул. „Житница“ ;
- двупосочна „ж.к. Красно село“ с код 0637 и 0641 на бул. „Гоце Делчев“ .


36
Още от София
6 месеца промяна в движението в София - от 1 април
Напиши коментар Коментари
30
2
 
4
 
! Отговори
Илина преди 3 седмици
Стига с тази "новина" ! Движението е така от няколко години.
29
4
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
До До 16/Дядо Петър 17

Дядо Петре в Италия и Англия никога не са управлявали комунисти-социалисти-терористи.От 1944 г. в продължение на 50 години беше първобитен строй социализъм. София се застрои безобразно и некадърно от архитектите на Тодор Живков. Сега се прави възможното облагородяване.
28
5
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Голямата разлика между управлението на БКП-БСП и ГЕРБ е , че Тодор Живков само дигаше лозунги по конгреси и накрая каза , че социализма е недоносче. Борисов работи упорито и всекидневно и резултата всеки го вижда. Сега си пътуваш до Бургас за 3-4 часа и не си спомняш за мъката по време на соца. Така става и в София. С метрото от Люлин до Младост 20 минути , а с кола един час.
27
0
 
2
 
! Отговори
Учудена преди 3 седмици
Това трябва да някаква шегичка ли!?! То си е така от 2 години.
26
0
 
2
 
! Отговори
Промените.. преди 3 седмици
..не се "въвеждат", а ПРОДЪЛЖАВАТ. Тази организация на движението е още от средата на 2016. Сега, поради забавянето на строителството на пресечката "Борис/Гоце Делчев" - организацията от 2016 се запазва до есента.
Апропо, на въпросното кръстовище в момента се поставя нов световен рекорд по бавно / и предполагаемо некачествено/ строителство...
Е, ще почакаме, дано до есента се отпуши там!
25
0
 
6
 
! Отговори
до 5 преди 3 седмици
То и преди ремонта кръстовището на Красно село си беше блокирано.Задръстването по Житница започваше от автобусното депо,а по Гоце Делчев още бул.България.Трябваше ти между 30/40 мин.да го пресечеш с кола или автобус в пиковите часове.
24
3
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
София е столица от 03.04.1979 това са 139 години столица на България, който не разбира да не говори.София за тези години се е развила значително. Може сега да има неудобство, но след две години нещата ще се променят за добро с пускането на третата линия.
23
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Цензурата ДГД!!!
22
0
 
6
 
! Отговори
до 19 ХА ХА преди 3 седмици
Хумора ти е неуместен.Типичен за голобрад пубер.Ти помнищ ли бул Ленин/не беше Цариградско/ и велосипедната алея?И беше с павета Най крайният квартал беше Изток.Хумора ти е ученически.Живота не започва с вас бе деца,хленчещи София не е град на10-15 години бе недорасли критикари.Тоя интернет ви изпи и малкото мозък който имате.За пет лева ще продадете майка си и баща си.Мислете бе!!!Все още сте човеци водите човеци.
21
3
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
в момента решаваме проблеми които са имали в другите държави преди 40 - 5о години когато са правени първите метросистемите булеварди ...трябва да се радваме че поне се прави нещо което е проектирано още 60 те а не да ревеме 4 години неудобно некомфортно а като се патуваше над 1 ч от единия до другия край на софия с старите икаруси и трамвай 5 дето подскачаше и лашкаше като симулатор беше уникално нали
20
0
 
2
 
! Отговори
Грую преди 3 седмици
Абе това е третата такава "новина" на сайта...отпреди година :) Явно журналята не са минавали от там скоро...
19
1
 
4
 
! Отговори
Хаха преди 3 седмици
До Стар софиянец
Да не говорим,кога се строеше Цариградско шосе-какво беше!Какви обиколки,ями,кал и т.н.Ама сега перкате по него яко!
18
1
 
8
 
! Отговори
ДА преди 3 седмици
Ейййй,не се научихте да покажете една проста карта!!!Да се види кой от къде и как да мине.Много е сложно това,нали!Сега да се чуди човек коя улица е затворена,отворена,еднопосочна и как се казва тая улица,че и имена сменяхте...
17
2
 
6
 
! Отговори
До 16/Дядо Петър преди 3 седмици
Предлагам ти първо да отидеш някъде по-далече от Сливница на запад и Ихтиман на изток, за да даваш мнение как се прави "по цял свят".
А ако случайно попаднеш в Рим или Лондон например, виж дали и там не затварят булеварди за много повече време, отколкото в София.
Айде, със здраве и да илядиш!
16
5
 
6
 
! Отговори
Дядо Петър преди 3 седмици
По цял свят хората стоят под земята.
Но никъде населението не е подложено на такъв ТОРМОЗ, както в София.
Вече близо две десетилетия.
Защото никъде няма такива алчни, некадърни и корумпирани общинари, както в нещастната ни Столица.
Управлявана от още по-алчните, корумпирани и некадърни ГРОБари.
15
0
 
6
 
! Отговори
Карта преди 3 седмици
Дайте една карта с тези промени. По-добре ще се разбере.
14
2
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Бави се проекта на Красно село защото няма пари,защото окрадоха толкова пари че ако ги разпределяше някой умен млад не корумпиран икономист щеше да има метро и в Пловдив и във Бургас и във Стара Загора ,затова беше срещатата във Варна ,Юнкера да остави пари за още 10 метра в различни градове.
13
2
 
11
 
! Отговори
Стар софиянец преди 3 седмици
Юнаци невръстни ,когато се строеше НДК и бул България знаете ли какъв,,геноцид" беше в нашата махала/от Патриарха до Ив.Вазов/ три години трая ,,геноцида".Ама сега си перкате по България и се,,веселите"около и във НДК.Промени се всичко и го няма стадиона и,,Монтето" на което се събирахме,но за вас това сегашното е даденост имислите че винаги е било така.А тия от Люлин и Младост колко време се лашкаха в дрънчащите Икаруси",а сега след,,геноцида"им е гот -с метро.Не плюйте хубавото дечковци!
12
5
 
12
 
! Отговори
До 9 преди 3 седмици
Живея на ,,Кн.Клеменина" в Красно село бл193 до пазара .На какъв геноцид си изложен бе мушморок? След една година квартала ни ще има удобна станция на метрото.Тогава няма да е геноцид ,нали.Вие пуберите мислите че това с което сте свикнали ,винаги е било така.Не драги ,всяко следващо хубаво нещо е свързано с временно неудобство.Така е и в Париж и вОсло и в Копенхаген.Когато оправяха ГДРските аутобани в Германия дълго караха в по една лента и никой не пискаше ,защото знаеше че е за добро.Хъшлаци!
11
1
 
8
 
! Отговори
Ради преди 3 седмици
Във връзка с написаното от номер 7 - на Красно село кръстовището на Борис 3 със Житница/Гоце Делчев, още миналата година можеха да го пуснат, защото отгоре е напрактика готово, но по неизвестни за мен причини там не се пипа и не се довършва, въпреки, че е основен пътен възел. Особено след като затвориха и бул. Линкълн при Овча Купел, тови да пуснат Житница би трябвало да им е приоритет.