Таксиджиите с ново искане: Километър пробег – 1 лев!

По закон още тази седмица СОС може да го разреши
29 май 2018 08:40,
66

Близо 1 лев да е цената на километър пробег, настояват таксиметровите компании.

По закон, повишаването на тарифата може да бъде одобрено от Столичния общински съвет още тази седмица. Ако цените не се актуализират, шофьорите на таксита ще излязат на протест, съобщава Bulgaria ON AIR.

Още по темата

Въпреки заканите на таксиметрови компании за протести, Столичната община не се чувства длъжна да определя цените на услугите им. Тъй като по този начин ще поеме негативите от поскъпването на таксиметровите услуги.

Качеството на услугите ще се подобри, ако цената на услугите се увеличи, обещават от таксиметровия бранш, чрез кодекс.

До 1 лев и 10 стотинки може да достигне нощната тарифа на таксиметровите шофьори. Дневната ще е малко под левче – 96 стотинки.

До момента по-малките таксиметрови компании настояват за увеличението на цената, докато по-големите фирми са доволни и от сегашните цени.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


66
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
17
3
 
34
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Как все таксиджиите в София реват, че са им ниски цените. В същото време колите са им пълни гробници, миришат, скърцат и какво ли още не. Отиваш в някой малък град и да видиш какви хубави спретнати коли имат. Цената за превоз същата. Разстоянията по кратки и парите, които изкарват са по-малко, но си поддържат колите и не мрънкат. Да ги вдигнат колкото си искат цените. Вече има алтернатива в София. Вземаш си една от онези ел. коли през мобилното приложение и ти излиза по-евтино.
16
2
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
И ако ти се наложи да идеш с два куфара до летището час преди първото метро, пак ли ще ходиш пеш? Човек и добре да живее все някога опира до такси.
15
12
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
София е град на първо место в ЕС по брой на таксита спрямо населението, както и с най ниски цени.
14
3
 
25
 
! Отговори
Бау преди 5 години
Не стига, че всеки може да стане бакшиш и е пълно с бивши затворници ами и искат 70% печалба ? Защо бе? Я слезте малко от небето ....
13
1
 
26
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Те сега да не би да са им ниски тарифите, че още искат?! Почти 80 ст на километър! А като сложат и цената на престоя в крайната сметка и първоначална такса и то излиза солено на клиента с тия задръствания. На мен за 3 километра сутрин ми излизе 6 лв и 59ст! Те затова таксиметровите шофьори редовно ходят на почивка всяко лято в Гърция с цялото си семейство, както са споделяли доста от тях.
12
6
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Това ги възпира да не жилят чужденци и нас покрай тях. За да има предвидимост в цената. Щото като каже после плащай и викне цялата тумба да те наобикалват да няма изненади. Ще се навъдят дерачи.
11
2
 
20
 
! Отговори
Професор Тюхчеф преди 5 години
Има още едно решение- да намалят броя на такситата, по този начин ще има повече работа за оставащите и няма да плачат
10
1
 
23
 
! Отговори
Картел преди 5 години
Пазарният принцип означава да не се регулира броя на такситата, както и цената на превоза. Таксито е услуга, без която не може в нощните часове, когато няма градски транспорт или там, където няма градски транспорт, а какво значи социална услуга, не знам. Такситата в случая искат да действат като картел с необосновано високи цени. Ако общината има право да налага минимални и евентуално максимални цени, картела го създава общината.
9
2
 
27
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Таксиметровите услуги не са социална услуга и няма причина да бъдат регулирани! Цената трябва да се определя на пазарен принцип,ако искат да направят цената 10 лв на километър , нека го направят, но да не реват след това ,че нямат работа и клиентите намалява. От 10 години ползвам такси 2 или 3 пъти в месеца по един и същ маршрут -в началото струваше 6-7 лв сега е двойно .
8
3
 
34
 
! Отговори
user преди 5 години
Тази барака, с която кара този таксиметров шофьор е под всякаква критика. Убеден съм, че няма да си купи нова, а с тази ще се пенсионира. На хората взе да им писва, защото абсолютно всичко се увеличава с изключение на заплатите. Най-големите нарушители на правилата за движение са от таксиметровите шофьори (особено ако бързат за поръчка)
7
2
 
28
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Спрях да ползвам грАдския транспорт заради цената. Ползвам такси 3-4 пъти годишно. Като си вдигнат цените ще е по-рядко. Защото след цената на км ще увеличат за престой, за повикване и т.н. за един-два пъти в годината ще става, но не и за редовно ползване. Ще звъня на приятел.
6
5
 
30
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Аз пък не мога да разбера защо тарифите в този бизнес не се определят на пазарен принцип. Да си сложат и 10лв на километър ако желаят. Клиентите ще си преценят дали им е ОК да плащат. Такситата не са социална услуга, та държавата да ги регулира.Да се регулира единствени количеството на разрешените коли и данъците, които плащат.
5
1
 
34
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Направо си дайте таван 10 лв. Не се стеснявайте. Ще ходим на работа с ламборгини.
4
2
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
За да возят на по-високи цени трябва и на нас клиентите да плащат по-висока заплата. Бизнеса в България се самопрецеква понеже бг бизнесмена иска да мине тънко и да плаща ниска заплата. Така се прецаква цялата икономика понеже няма как човек с 500 лева заплата да харчи много за рязлични стоки и услуги.
3
4
 
29
 
! Отговори
Чикън преди 5 години
Е, горките! Искат само 70% печалба. "Ние сме на левче километър"
2
4
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Uber ще се справи с тях. Нищо че СОС ще и разреши.
1
2
 
36
 
! Отговори
king_for_a_day преди 5 години
Добре, но да не се чудите на намалелия оборот.