Нова кампания в София: Всеки да си знае лентата!

Общината: И в градския транспорт искат да стигнат навреме
37
Нова кампания в София: Всеки да си знае лентата!
Снимка: Facebook

Столична община започва кампания за стриктно спазване на бус лентите в София. Тя е под наслов "Всеки да си знае лентата" и е апел към всички шофьори да уважават пътниците в обществения транспорт и маркировката на лентите за автобуси.

"Всеки иска да отиде на работа, у дома или на среща с приятели навреме, пътниците в градските автобуси и тролейбуси – също", обявиха инициаторите.

Още по темата

В София в момента се маркират нови бус ленти, които ще дадат възможност за навлизане на автомобили в бус лентата при десен завой на кръстовище.

Новите бус ленти вече са направени по бул. "Васил Левски" от Ректората до "Патриарх Евтимий". Предстои да се направят и по бул. "Сливница", "Данаил Николаев", по бул. "България" и "Евлоги и Христо Георгиеви".

Нова бус лента ще има и по "Константин Величков" в участъка, в който се изграждат перони за споделеното трасе между трамваи и автобуси.

Лица на кампанията "Всеки да си знае лентата" ще са звездите от трупата на Младежкия театър Божана Мановска и Севар Иванов, съобщиха от "Транспорт за София". Техните лица вече са на автобусите с номера 280 и 304.

Подкрепете ни, за да може всеки да си знае лентата и да пристига навреме!
 


37
Още от София
Ремонти в София: "България", "Арсеналски", "Колумб"...
Напиши коментар Коментари
37
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 5 дни
А може ли и да махнете спирките от двупосочните улици?
36
1
 
4
 
! Отговори
ТАКА ДЕ преди 6 дни
Абе всеки да си знае лентата,ама БУС лента не се прави само като нашарим със жълта боя.
35
6
 
5
 
! Отговори
Лентата преди 1 седмица
Автобусите също да си знаят лената и да си карат в bus лентата преди да завият налява по Цариградско шосе на Орлов мост.
Всеки да си знае ленатата!
34
6
 
7
 
! Отговори
младен преди 1 седмица
А...и друго. За да се качът хората в гр. транспорт тупаните да вземе да помислят как да разакрат от него пенсионерите в пиковите часове, примерно от 7:30 до 9:30. Всяка сутрин автобуса е пълен с пенсионери слизащти до женският пазар за два домата, че били 10ст. по ефтини.
33
4
 
4
 
! Отговори
младен преди 1 седмица
В София всичко се прави на парче!! Ама управлението на гърбавите си е такова - малоумно
32
6
 
8
 
! Отговори
Валентин преди 1 седмица
Без да съм фен на кликата в софийска община - това е похвално действие. Трябва да поощряваме хората да слязат от колите и да ползват градския както е по белия свят. така даже самите шофьори ще са по-доволни защото повече хора ще се доверят на градския вместо на 15г си трошка. Който не разбира - има едни картинки в интернет за това колко място заемат 50 човека ако са в автобус, на колела, или в собствени коли.
31
9
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
ама верно гербаджийте и куклата Фъндъкова са полудели, накрая ще остане едно трасе лично за тиквата, едно за велосипедисти и едно за автобуси. А на хората - дгд
30
5
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
Фандъкова защо не подаде оставка заедно със всички останали некадърници около нея?
29
4
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
Как да си знаят колите лентата, след като Фандъкова не им остави и една лента?
28
3
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
Че то на места отнемайки от платното за бус лентата и велоалеята остава само една стеснена лента за автомобилите. Заради това не могат да се изтеглят бързо и следват задръствания пък после имало проблеми с въздуха.
27
0
 
4
 
! Отговори
ПП на ГЕРБ преди 1 седмица
Всеки да си знае партията!
26
2
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
У белите страни глобяват, тук пишат лозунги.
25
2
 
8
 
! Отговори
ЦK на ГЕРБ до 19 преди 1 седмица
Важното е боята да се доставя и полага от правилните котараци.
24
2
 
9
 
! Отговори
Запознат преди 1 седмица
До Митко Георгиев

В Холандия и Унгария също са на платното с тази разлика, че там е предварително планирано, а не отнемат или стесняват лентите за движение на автомобилите, както е при нас.
23
1
 
7
 
! Отговори
Брей, брей преди 1 седмица
Тази кампания звучи, като кампания за сексуална ориантация:-)) Иначе нещата са лесни. Има камери и те снимат, всеки който е в бус лентата се глобява 1-2-3 и ако не си вземе бележка следва друго наказание. Но ние не го правим това защото живеем в държава в която наказват кокошкарите, а общинари и разни други богоизбрани карат без да са глобявани, наказани и осъдени. След това всеки да си гледа лентата. Ами те си я гледат. Недосегаемите карат в бус лентата госпожо. Това е. Стига глупости.
22
2
 
9
 
! Отговори
Митко Георгиев преди 1 седмица
Забравих също така да кажа, че в белите държави масово велоалеите са на тротоарите!!! А не на пътното платно! Но това съвсем друга тема....
21
3
 
4
 
! Отговори
КАТ преди 1 седмица
Според данните на КАТ за последните 20 дена в района на София са се издавали по 3 фиша на час за каране в бус лента.
Защо е тази кампания, ако нарушенията са толкова малко? Явно хората си спазват лентата и не карат в нея.
20
2
 
13
 
! Отговори
Митко Георгиев преди 1 седмица
След като направихте синя и зелена зона на почти всички булеварди и отрязахте по едно платно , нормално е да караме и в бус лентите :) В нормалните държави се правят широки улици , за да се облекчи трафика, а тук за да ги ползваме за паркинг?!?!?! По бул. България и Евлоги що не праснете по едно платно синя зона , освен бус лента? Няма такова малоумие! Иначе за бус ленти нямам нищо против!
19
2
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
Бус лента само с боя, която се изтрива само след няколко превалявания не става за нищо.
18
1
 
18
 
! Отговори
Гражданин преди 1 седмица
Ако КАТ си вършеше работата както трябва според закона, BUS лентата е само за автобуси и автомобили със специален режим на движение (линейки, патрулки и прочие).
За един час на Цариградско посока Орлов мост в периода 17:00 - 19:00 КАТ би имал приходи от минимум 50 000 лв. от актове на "тарикати", които бързат по бус-лентата. Но КАТ не работи. Затова има и тарикати. Положението е същото и с лентата за сигурност на магистралите. КАТ ли бе да го опишеш, а то неработеща държавна институция.