Фандъкова: Разреждането на линиите не е решение!

Не бива да се сравняват условията за граждани и шофьори
22 фев 2019 15:15,
44
Фандъкова: Разреждането на линиите не е решение!
Снимка: Димитър Кьосемарлиев, Dnes.bg

Разреждането на линиите на градския транспорт не е решение за проблемите с условията на труд на шофьорите, заяви столичния кмет Йорданка Фандъоква. Тя коментира направени по-рано днес предложения на синдикатите за разреждане на градския дневен транспорт и отпадане на нощния в столицата, съобщи БТА.

Фандъкова допълни, че основна задача на Столична община е да осигури добро обслужване на гражданите на София. Според нея обсъждането за ефективността на нощните линии може да се коментира и в комисиите на общинския съвет. Фандъкова напомни, че тази мярка е въведена пробно и тепърва предстои да стане ясно до колко тя е ефективна.

Още по темата

 

Тя отбеляза, че не е правилно да се противопоставят условията за граждани с условията за шофьорите.

Кметът посочи, че причината за нуждата от допълнителен труд е известна - това е недостигът на шофьори, и допълни, че само преди месец във връзка с неговото решение са увеличили с 10 млн. лв. средствата за възнаграждения в транспорта, след дълги и тежки преговори със синдикатите. Изплащането на увеличените средства трябва да започне от този месец, каза още Фандъкова. Тя отбеляза, че според синдикатите средната брутна работна заплата в дружествата е около 1500 лв., а на водачите тя е около 1800 лв.

Фандъкова допълни, че са отворени да продължат диалога със синдикатите. Ще разгледаме много внимателно всички предложения, които са насочени към подобряване на условията на труд на всички шофьори, каза още кметът.

Тя е поискала от директорите на общинските транспортни дружества да се спазва законодателството при полагането на извънреден труд.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


44
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
21
0
 
17
 
! Отговори
Ф.С.В. преди 5 години
Смешни и жалки сте!!! Купувате автобуси за милиони а нямате 100 шофьора "на кръст"Рискувате живота на стотици пътници като принуждавате останалите будали да шофират по 16 часа на ден --УЖАС!!
20
10
 
11
 
! Отговори
Не ги слушайте преди 5 години
Да се вкара по един паяк по главните булеварди на София и всички спрели незаконно да се вдигат. Ето готови пари за вдигане на заплати на шофьорите. Да се налагат допълнително такси за шофиране в идеален център през деня от 8.30 до 17.30 (по 10 лв. на влизане) - ето допълнителни средства. Да се наложи с данък всички дизели и по-стари от 25 години в държавата - ето допълнително пари (а не да сме коша за *** в Европа). Да има глоби по 50 лв. за фас на улицата веднага от полицай и всичко ще е ОК!
19
1
 
17
 
! Отговори
До кмет Франдъкова преди 5 години
Това, че сте обикновена даскалица го знае цяла БГ. Това, че не ставате за кмет го знаят 2 млн. жители на София. Какво ТИ пречи да направите едно изследване със симулационен модел на пътникопотока като функция на ПРЕНАСЕЛЕНИЯ град. Очевидно ти пречи липсата на експертиза. Насъбахте се разни роднини и съпартийци и...."ремонтирате" Графа вече 1 година.
18
1
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Всеки ден използвам колата си, за да отида на работа и причината е много проста - нямам удобен транспрот. Разстоянието е 8 км , с автобусите ми отнема 1 час, а с колата два пъти по-малко...и каква е логиката да се кача на градския питам аз. Не мога да разбера едно защо пътната мрежа не бъде преработена и да бъде удобна за хората, с по-чести автобуси и адекватни маршрути. А какво ще стане ако всички ползващи автомобили решим за един ден да слезем от тях и се качим на градския?
17
0
 
9
 
! Отговори
До Край преди 5 години
Точно обратното е на това, което всеки ден пишеш.Първо по света няма градове с подобно на София устройство. Второ, това, по което може да се сравнява като параметри София, са гъстота на населението, брой на населението, площ, използване на автомобили, удобство за използване на градския транспорт, ниво на организация на движението и паркирането. За съжаление в България сме зле по тези показатели, вкл. и в София. При малка гъстота на населението и малко използване на колите, имаме задръствания.
16
1
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
фандък ти си голяма фасуляга - сигурно такива те избраха нещастница недна...
15
1
 
11
 
! Отговори
мекат кекат всякакви преди 5 години
Аз пък избягах от София,селянията не се търпи,а за капак и селяндурка за кмет ни натрисат!
14
0
 
16
 
! Отговори
КМЕТИЦАТА ЛЪЖЕ!!! преди 5 години
Тая е лъжкиня. Преди повече от година ИЗЛЪГА, че ще махне мутренската автокъща и чалгарската кръчма от Борисовата градина. ЛЪЖА!!!Не само, че още са си там, но мутрите се построиха и покрив да не им вали на скъпите мутренски коли. КМЕТИЦАТА ЛЪЖЕ!!!
13
3
 
18
 
! Отговори
Край преди 5 години
Градовете с подобно на София устройство в Европа разчитат ОСНОВНО на градски транспорт. Колите са притиснати с всякакви данъци такса за влизане в центъра и платено паркиране, а градския транспорт е фаворизиран с бус ленти и предимства на светофарите.Тука госпожата потисна градския транспорт и го направи скъп. Резултата е задръстена с коли София и средна скорост от 15 км/час. тази женица може само да дава поръчките на който и каже Борисов.
12
6
 
12
 
! Отговори
До 4 Тинев преди 5 години
Ами точно за такива като теб пишат. Какво се възмущаваш? Водачите на градския транспорт в София от край време са провинциалисти, т.е. твои съселяни, които драпат със зъби и нокти да живеят в София.
11
7
 
23
 
! Отговори
Софиянец преди 5 години
До Тинев: Молим се, час по-скоро да ни ДОКАЖЕТЕ, че София не е България, като се приберете по родните си места и оставите малко въздух и за нас, софиянците, защото глътка въздух не остана в хубавия ни (допреди ордите ви да го оцвъкат) град!
10
5
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Тя България и 10 вида самолети произвеждаше преди 1944 г.Имаше 3 самолетостроителни завода.
9
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
В София живеят 2 млн. души. Все пак е част от България.
8
4
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Е какво е забранено? Нали имаше марш, какво още искате?
7
1
 
14
 
! Отговори
Vg преди 5 години
А при нас градския транспорт отдавна е разреден. Пристигаш с влак от София, а пред гарата само таксита, градски транспорт няма. За Враца става дума...
6
1
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Е как ще разреждате?Вдигнете им малко заплатите на хората.И нощният да не се премахва.
5
11
 
12
 
! Отговори
Додо преди 5 години
Какво ти пука за линиите ***, Фандъчке? Ти си свърши работата, забрани провеждането на Луковмарш, сега вече никой с пръст не може да те пипне! Лоялността ти беше доказана!
4
10
 
12
 
! Отговори
Тинев преди 5 години
А за хората в България кога ще пишете?Но явно тъ***е ви глави не проумяват, че СОФИЯ НЕ Е БЪЛГАРИЯ!
3
0
 
11
 
! Отговори
V преди 5 години
В таз държава нищо не разбирам ??? Колко лева на час ,а инзвънредния труд колко процента 120 % ли 140 % .Колко е нощния труд ??? Бонусите ??? ТАЗИ ДЪРЖАВА В ЕВРОПА ЛИ Е ИЛИ В АФРИКА ???
2
5
 
21
 
! Отговори
ЕДНА е истината преди 5 години
България произвеждаше:трактор Болгар, камион Мадара, автобус Чавдар, мотопед Балкан, мотокар Балканкар ........, днес ТИКВА!