Жертва на опасния подлез на НДК: Това място убива!

Пострадал с апел към Столична община за цялостен ремонт
29 мар 2019 09:50, Петя Славова
57

На 23 март спортният журналист Георги Филипов и неговият син се намират на спирката в подлеза на НДК, когато автомобил, идващ от "Петте кьошета" навлиза в тунела и не успява да вземе завоя, прелита през бус лентата и се врязва в спирката.

Колата удря Георги Филипов, който е откаран в болница с контузии по крака и ръката, счупен нос и охлузвания.

Синът му е без наранявания. Според журналиста това място убива. Правило го е нееднократно преди и вероятно и ще го прави и в бъдеще, ако не се промени нищо .

Затова Филипов призовава Столичната община да се вземат незабавни мерки за цялостен ремонт на този тунел, защото той в този си вид гарантира подобни инциденти.

Според него може да се направи много повече, за да се обезопаси подлезът на НДК, така че да е по-комфортно за шофьорите, които преминават и да не се създават проблеми за чакащите на спирката.

"Инцидентите в тази зона не са един и два, има жертви в миналото. Ако нищо не се направи, ще има и в бъдеще. Мястото е страшно опасно. Ние извадихме голям късмет. Минахме с минимални щети. Можеше да бъде много по-зле", обясни Георги Филипов в "България сутрин".

По думите му там има ограничение на скоростта, което не се спазва и трябва да се сложи камера, която да следи за това. Той предлага и тунелът да се осветли. Според него в това състояние спирката в района е много опасна.

"Нас ни спаси това, че сме атлетични, че синът ми отскочи в последния момент, че аз съм отскочил, че съм паднал най-благоприятно за мен. Следващият човек може да няма този късмет", коментира Филипов пред Bulgaria ON AIR.

Журналистът заяви, че ще подаде жалба в Столичната община веднага след като се възстанови.

От Министерството на вътрешните работи обясниха, че от началото на годината това е единственият инцидент в тази зона и не разполагат със статистика за другите, които са се случвали през годините.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


57
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
46
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Габровският тарикат Томислав Дончев да каже колко пари открадна от НДК заедно с Мирослав Боршош-унгарската гадина???
45
3
 
3
 
! Отговори
Така е .. преди 5 години
Много е важно да бъдеш атлетичен и да отскочиш на време.
44
0
 
7
 
! Отговори
Waffen SS преди 5 години
""Затова Филипов призовава Столичната община да се вземат незабавни мерки за цялостен ремонт на този тунел, защото той в този си вид гарантира подобни инциденти.""Подлеза не убива.Убива малоумието на болшинството водачи,които смятат,че са над законите динамиката и кинематиката,а те в евклидовото пространство са неотменими и действуват с пълна сила.Нека в тъпите им, недоучили главици, винаги да им се въртят формулите за кинетичната енергия и равно-закъснителното движение/за по-лесно разбираемо/
43
2
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Поредната ултра простотия - подлеза на НДК убивал!? Не джигита е виновен за катастрофата, а подлеза разбираш ли!? Да ме извинява г-на спортен джурналист, но цялостното му твърдение плиткоумно.
42
5
 
12
 
! Отговори
House M.D. преди 5 години
Статията е фалшива. Подлезът е много добре направен. Има знак за ограничение на скоростта. Но преминаващото от там стадо не спазва ограничението и затова стават инциденти.
41
6
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
да бе, пак за Данчето и Бойко ще гласуваме, че за кого?!
40
2
 
1
 
! Отговори
психо похвати преди 5 години
не бе, ние си знаеме за кого да гласуваме, стига с тоя "сюжет за малък разказ"
39
2
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Не видях нито един счупен стопер, всякаш колата е прелетяла над тях.Срещу летящи обекти няма какви мерки да се вземат.
38
0
 
28
 
! Отговори
До 39 преди 5 години
Много точно казано. Обикновен фиш за 50 лева, би превъзпитал голяма част от тарикатите, ако им се връчва всеки ден и после се СЪБИРА. Освен това не е вярно, че в Европа всички санкции са "люти" и ти "одират кожата". За масовите нарушения, от които страдаме ние, санкциите са напълно поносими за тамошните стандарти. Просто настъпиш ли линята на светофара, получваш честитка. Без изключения и без обяснения "аз малко", "аз само сега ама иначе не" и т.н.
37
0
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Коментар 39 е изчерпал темата.Какво от това, че санкциите са високи, ако никой не ги налага?
36
0
 
12
 
! Отговори
Жо преди 5 години
ЧЛЕН 98 Ал. (1), т. 3 от Закона за движение по пътищата- Забранен е престой (когато ППС е спряно за ограничено време, необходимо за качване и слизане на пътници) в тунели и подлези, на мостове и надлези.В София този член от ЗДвП е нарушен на две места- спирките в тунела на НДК и на моста (надлеза) "Чавдар".Кой стои над Закона?
35
2
 
26
 
! Отговори
са преди 5 години
И какво да му променят-бай *** си кара,спира и завива както си знае,и нищо,освен глоби,конфискация и дране,няма да го спре.По тази логика,трябва всички пътища да са тунели,за да няма ранени и убити пешеходци.Карайте с 50,не изпреварвайте и не паркирайте на пешеходни,ползвайте мигачи,защото не се знае дали вашата половинка не е излязла с детето ви на разходка и не пресича пред вас.Ама бай *** не мисли чак толкова задълбочено!!!!
34
0
 
39
 
! Отговори
До 35 преди 5 години
Напълно си се объркал, както и повечето хора, които искат жестоки санкции. Никога и никъде по света жестоките санкции не са спряли нарушителите, вкл. и шофьорите. Спира ги едно единствено нещо - неизбежност на наказанието при нарушение, като санкцията изобщо не е необходимо да е жестока, люта и т.н., важното е да е неизбежна. Това правят по света и там санкциите спрямо доходите са по-меки от тези в България, но всеки шофьор е убеден, че неизбежно ще бъде санкциониран, ако наруши правилата.
33
1
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Всяко място е опасно щом някои не спазва правилата на безопасност
32
1
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
На този тунел трябва да се върне предназначението от преди 1989 година - трамвай и автомобилно движение. Второ, слагат се две камери, която да снимат превишаващите скоростта и на практика това ще реши проблема. Осветеност на тунела разбира се, че трябва да има и доколкото си спомням си я имаше, когато преди 1989 година построиха тунела. Масово прилаганите в София гърбици също ще свалят скоростта, но те принципно са порочна идея.
31
3
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Там никой не спазва ограничението! КАТ да си влезат във фунциите и да свалят от колите, да бият и т.н. Щото говедата се разпасаха тотално. Наблюдавам млади шофьори не правят грешки, просто така си карат. Закона за движение по пътищата е само на хартия.
30
5
 
3
 
! Отговори
Адекватно предлож... преди 5 години
До Анонимен 29Да се спазва ограничението на скоростта и не само на скоростта, а целия закон за движение по пътищата (колкото и калпав да е)! Нека започнем с това предложение!Пример от Европа (северната част)! Ограничение на скоростта, контрол за спазването и люти ама люти санкции, БЕЗ да те (ни) питат!За отговността и морала на всеки член ан обществото да не говорим! И да, навсякъде ще се намерят хора неспазващи ни морал ни закони, но на места за масата а на други единици! Вие (Ние) кои сме?
29
0
 
8
 
! Отговори
..... преди 5 години
"От Министерството на вътрешните работи обясниха, че от началото на годината това е единственият инцидент в тази зона и не разполагат със статистика за другите, които са се случвали през годините." - да бъдеш долен лъжец и българо-убиец...
28
3
 
10
 
! Отговори
Чиновник преди 5 години
Щом мястото не е ОБЕЗОПАСЕНО, направете жива верига и флашмоб. А може и плюшени мечета да подредите на завоя. Тоя тъпoъгълeн тиквeник явно не си дава сметка, че проблема не е в инфрастуктурата, а в такива като него с 1-2 гънки в мозъка, които не им стигат да пазят равновесие, камо ли за шофиране.
27
4
 
7
 
! Отговори
Не пак преди 5 години
Не пак, а отново общинарите от Столична община не могат да осигурят безопасността на гражданите, които плащат за това. С перките също един гражданин си разби главата, а друг коляното.