След трагедията на "Цар Борис III" - живеещите в района с подписка

Искат спешно обезопасяване на пешеходната пътека след смъртта на дете
5 юни 2019 21:45,
20
След трагедията на "Цар Борис III" - живеещите в района с подписка
Снимка: Булфото

Живеещи в района на столичния бул. "Цар Борис Трети", където в петък беше блъснато и загина 15-годишно момче, внесоха подписка в Столична община с искане за обезопасяване на пешеходна пътека.

Припомняме, че трагичният инцидент се случи към 17.20 ч. в петък, в района на кръстовището на бул. "Цар Борис Трети" и ул. "Нишава".

Тежка катастрофа в София: 15-годишно момче загина

Освен до кмета на София и до Столичния общински съвет хората от района са внесли копие до премиера Бойко Борисов, като искането ще бъде изпратено и до министъра на транспорта и на вътрешните работи, съобщава "Дарик".

Диана Димитрова, която е инициатор на подписката, обяви, че ако пешеходната пътека не бъде обезопасена в кратки срокове, живеещите ще бъдат принудени да блокират движението по бул. "Цар Борис Трети".
 
"Нашата инициатива е във връзка не само с този смъртен случай, а и за такива преди него", подчерта тя.

Пускат автобуси вместо трамваи, заради тежкото ПТП в София

Според нея зеленият сигнал за пешеходците е изключително кратък.

"Какви са нашите искания? Поставяне на ограничение за намаляване на скоростта до безопасна на бул. "Цар Борис Трети" - дали да се сложат знаци, дали да се сложат камери, които да засичат скоростта и да се глобяват шофьорите, нека КАТ да го реши. Поставяне на повдигната пешеходна пътека по целия булевард, където има пешеходни пътеки на пешеходните светофари. Внесох такова искане с 1212 подписа", поясни още Димитрова.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


20
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
14
0
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
И на Гешов е същото - народа слиза от трамвая и няма къде да иде - направо на платното Всичко е пълна пародия
13
0
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
И по-надолу на бул Цар Борис светофара е ужасен 5 сек зелено , а народа се струпва на 2кв разбити бетони ,от 15 г никой нищо не прави !кръстовището кв Лагера
12
2
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Да поставят повдигнати пътеки на целия булевард - ок, одобрявам.Но да вземат да го асфалтират вече, десните ленти, че и левите са смърт за всяка кола и автобус. Да не говорим колко шум и прахоляк се вдига от тия павета. Живущите в района това не им ли пречи ?
11
3
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Тийнейджър който тича колкото може бързо за да хване автобуса - това е най-опасното явление в София! Поне 3 пъти ми се е случвало да спра в последния момент на такъв.
10
4
 
15
 
! Отговори
Щирлиц преди 4 години
И надлез да построят,или пък подлез-все тая.Алт.авите ще пресичат където им е най-удобно.Справка метростанция Хан Кубрат.Който не вярва,да застане на тротоара и да се ...учи.
9
3
 
21
 
! Отговори
i'm преди 4 години
А кога ще направим подписка за СПЕШНО ограмотяване на овчата маса, която ходи по улиците?
8
4
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Пресичането на червено си е наш патент.Като излезеш утре ще видиш поне 10 души да минават на червено. Някой притичват и изникват изведнъж зад втория успореден ред коли и риска е огромен,както е станало с горкото момче ,пред погледа на баща му.
7
3
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Носят се слухове че шофьора е от Герб или БСП, нещо такова но все пак е само слух. Ако някой знае нека напише нещо!
6
3
 
24
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
А за убиеца защо не се пише нищо? Много бързо медиите потулиха случая ми се струва. Съмнително.
5
5
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Само яките и тежки присъди ще оправят тази ганьовска "държава". Трябва да има минимум 2 години затвор за безрасъдно шофиране както е във всички западно-европейски държави. А за смърт на пешеходна пътека - 10 години минимум зад решетките!
4
15
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Радари през 50 метра и 30 км в час и глоби до дупка. Затвор за престъпника.
3
1
 
22
 
! Отговори
ikar преди 4 години
До t2Вървя сравнително бързо, но никога не ми стига времето, за да пресека само на зелено, примерно бул. Христо Ботев. А какво остава за бавноподвижните хора - възрастни или майки с деца? А що се отнася за вашата идея за режим на светофара, в България тя е неприложима. И сега има доста автомобили, които завиват пред пешеходците, когато светне зелено.
2
6
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Не е само до обезопасяването на пешеходните пътеки а и до много по-строги присъди за просташко каране. На запад за подобен случай шофьора би лежал минимум 10 години в дранголника!
1
22
 
8
 
! Отговори
t2 преди 4 години
И пак старата про стоти я , че зеленият сигнал е кратък. Не е вярно! В България зеленият сигнал е много дълъг и затова продължават да стават трагедии! В нормалните държави, където има мислещи хора с главите си, зеленият сигнал е под 10 секунди и ако има пешеходци навлизат да пресичат и след това свети червено за пешеходци и коли поне 20 секунди за да може да се изтеглят, а не да свети 30 секунди и 2 секунди след това да пусне колите!!! П р ос т народ знаеме си го нататък !