3 г. след откриването: От Северната тангента падат панели

Скоростната отсечка струваше 180 млн. лева
Обновена: 18 юни 2019 09:50 | 18 юни 2019 09:50,
105
3 г. след откриването: От Северната тангента падат панели
Снимка: bTV

Част от скоростната тангента започна да пропада едва 3 години след официалното откриване на трасето.

Борис Бонев от "Спаси София" заяви, че при преминаване под моста на река Искър хората са забелязали, че голяма част от панелите, които са под мостовата конструкция са напукани и част от тях са паднали.

"Вече имаше гаранционен ремонт на Северната скоростна тангента, едва три години след откриването й, въпреки че струваше 180 млн. лева. Дори и да е малка вероятността, ако един такъв панел падне върху преминаващ човек под моста, може да се случи неприятен инцидент. Нов обект за 180 млн. лева не би трябвало да изглежда по този начин", категоричен беше Бонев, който забелязва дефектните панели.

Още по темата

Инж. Иван Досев от АПИ обясни, че кофражните панели не са носещи конструктивни елементи. Според него те вероятно са паднали още при наливането на бетона, това не се е случило след пускането на строителството.

"Тези панелки имат конструктивна армировка, която е изчислена така, че да може да издържи теглото на бетона преди да е стегнала пътната плоча. Вероятността да падне е малка, тъй като има армировка, която не се е скъсала, това нещо не носи никаква тежест и върху него няма натоварване”, заяви инж. Иван Досев пред bTV.

През април 2016 г. Северната тангента беше открита от премиера Бойко Борисов и министърът на регионалното устройство и благоразвитие. Отсечката свързва северозападните и югоизточните квартали на столицата.

За да бъде изградената Северната тангента старите пътища бяха премахнати,  но на тяхно място не бяха построени нови.

Така жителите на квартал „Бенковски", които де факто живеят на 50 м от отсечката, трябва да се качат на скоростния път по два маршрута: единият е дълъг 10 километра, а другият - 8. Детелините са готови, но подходи до тях няма.

Картите показват няколко несъществуващи улици, които би трябвало да осъществят връзка с магистралата.

След протестите на жителите от "Бенковски", "Нови Искър", "Илиянци" и "Требич" от Министерския съвет отпуснаха пари за улици.

Ангажимент на столичната община е да изгради уличната мрежа и локалните трасета, които обслужват малките населени места и селата, които са в рамките на София, твърдят от МРРБ.

3 години по-късно изградени отсечки няма, а кога скоростната тангента ще се свърже с пътната мрежа на София - не е ясно.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


105
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
56
0
 
24
 
! Отговори
Кънчо преди 4 години
Какво искате бе: обещават ви видими резултати, имате видими резултати.И другия път пак за тях гласувайте, бе-е-е-е! Сичкото еврофонд ще иде за ремонт на новите магистрали. Бе-е-е-е!
55
0
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
мостовете на Кольо Фичетоза 200 години колко пъти се ремонтирани!?срам!
54
0
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
На ГРОБ строителството.
53
21
 
4
 
! Отговори
Unufri преди 4 години
Човекът ви е обяснил, че тези пана нямат никакво значение за носещата част на конструкцията. Ама ей за тва сме на тоя хал цялата държава, щото всеки разбира от всичко зад клавиатурата.Две паднали пана правят невалидна и негодна цялата магистрала ли? Същото като оградата по границата. От 150км ограда на две места пропаднали по 8-10 метра и разбира се Бай *** веднага даде оценка, че оградата за нищо не струва.
52
1
 
14
 
! Отговори
pipo преди 4 години
Когато тая *** не е кмет на столицата ще ни олекне. Тая гробарка и общинслия съвет крадат и с краката!
51
0
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
несъществуващи улици и пътища свършващи в нищотогарантирано от ГЕРБ!
50
2
 
21
 
! Отговори
справедлив преди 4 години
Поредния случай на пари ,хвърлени на вятъра.Само и само да върви герберската далавера.Магистралите на Тиквата до една са в ремонти.Само броени месеци след откриването им.А тази при Димитровград издържа едва...три дни.Всичко построено и ремонтирано от невежите герберунгели се скапва за дни.Краде се от всичко ,навсякъде и по много.Надписват се материали ,дейности и извършена работа.И при този повсеместен грабеж , няма нито един осъден герберунгел.Нито един.
49
1
 
23
 
! Отговори
бг преди 4 години
Много са примерите за лоши СМР по обществени поръчки.Според мен причините са: 1.ОП класират кандидата с най-ниска цена.Често фирма с един компютър и секретарка.Следва верига от подизпълнители.2.Спечелилия по правило връща ресто, което е за сметка на качеството на материалите и ФРЗ.3.Няма майстори.Те бачкат за повече пари в чужбина.Справка ремонта на Графа, не може от хора, които през живота си и една баня не са правили да искаш качество.Като плащаш с банани, работят маймуни - погововорка !
48
1
 
17
 
! Отговори
Хихи преди 4 години
Като кацаш в софия от северозапад край аспарухово се виждат две детелини които водят и свършват в нивите. Големо чудене пада като ги гледат чужденците, ние не щото си знаем бибитковата работа54260
47
0
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Това е бъдещето, щом се строи по "спеститилния" метод: планирани 10 милиона, инвестиран един милион, "спестени" и прибрани 9 милиона. Дупе да ни е яко.
46
3
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Боце да иде да резне лентичката на 3 метров кратер в Редута.
45
1
 
36
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Каквото и да си пишете ще става още по лошо. Всички кадърни инжинери и строители са в Германия тука са братята роми и те са главната работна ръка. Няма значение кой е на власт и господ да дойде все тая. Качество се прави с качествени хора ,а не с неграмотници.
44
2
 
24
 
! Отговори
... преди 4 години
Епа, аз не се изненадвам! Всичките "ремонти" и "строителства" направени от партия ГЕРБ или се сринват веднага след пускането им! Или веднага след пускането им се налага да им се направи генерален ремонт! Който иска деоказателства за думите ми, просто да види ремонтите в София, Варна, стоежите на магистралите, "ремонтите" на пъищата дето след ремонта умират хора! Ремонтите на мостовете и още и още и още! Та така драги ми смехурковци!
43
1
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Няма страшно Борисов ще го отремонтира после ще издържи минимум 50 години.
42
2
 
28
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Оставете кофражните панели, вие минете по тази тангента.Вече има пропадания на платното на места и е на вълни. Открита е преди 3 (три) години. Качество, брате, та дрънка. Предпазните мрежи изпокъсани, *** се валят... Абе, да ти се доплаче.
41
4
 
29
 
! Отговори
Офф ,да се омитат преди 4 години
Всичко до което се е докоснала крадливата герберска ръка ,вече се е скапало.Пътища ,спортни площадки ,паркове и т.н. след 1-2 години става само за скраб.Единствената цел на гербестите измамници е кражбата.И чрез откраднатото да си осигурят нов мандат и нови апартаменти.Дано се задавят ,тези продажници и ***.Дано.
40
23
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
А при БСП нищо не се рушеше, защото и нищо не построиха, а всичко окрадоха.
39
4
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
А в Дания как е, как е в Дания, в Копенхаген ?И там ли мостовете падат на 3-та година и стадото продължава да гласува за некадърници и крадци ?
38
2
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Парапета на стълбището на Етнографския дворец е строен преди близо 140 години от фирмата която после прави месешмитите...и само веднъж е бил ремонтиран защото към 60-те години края на парапета леко се отчупва. защо не сравним с парапетите в България строени от Герб.
37
0
 
12
 
! Отговори
До 33 преди 4 години
Съгласен съм с теб, че е трябвало да бъде отстранен. Явно бетона така е бил изсъхнал, че не е могъл да бъде отлепен лесно и за това някой работник просто го е зарязал.