30% по-малко пътници, 50% повече разходи за транспорта в София

ЦГМ платил с 200 000 лева повече за ток само за месец
32
30% по-малко пътници, 50% повече разходи за транспорта в София
Снимка: Димитър Кьосемарлиев, Dnes.bg

Между 40 и 50% са нараснали разходите за тока на тролеите и трамваите в София само през последните два месеца, съобщиха от Столичната община.

Миналия месец фактурата за тока на „Столичен електротранспорт“ е за над 700 хил. лв. при около 500 хиляди за същия период на миналата година.

Общината плаща по 6,13 лв. на електротранспорта за всеки километър, изминат от трамвай или тролей. Но разходите стават повече, а поне официално пътниците са с 30% по-малко, допълва bTV. 

От началото на пандемията общината е оптимизирала 20% от наземните линии на градския транспорт.

Метрото не е променяло разписанието си. От кметството заявиха, че въпреки увеличените разходи и намалените приходи нямат намерение да разреждат повече градския транспорт в столицата.


 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


32
Още по темата: метротрамвайпътници
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
29
0
 
0
 
! Отговори
Гледам, но не виждам преди 2 години
Има цели напълно ненужни линии на ГТ, да посочвам ли?Тролей 3 например, който напълно се покрива с тролей 5! Рейс 384 от летището до нищото ... По-голям проблем обаче е, че където има дублиращи се линии, те се водят за ръчичка - рейсове 64 и 304 до Манастирски ливади, трамваи 4 и 11 в Красна поляна, тролеи 1 и 2 в центъра, рейсове 60 и 73 в Овча купел, 73 и 107 по ул. Любляна ... 9 и 72 по Оборище
28
0
 
2
 
! Отговори
Интеграл от Хикс 2 преди 2 години
С това Неадекватно разписание само фъндъкова може да се качи на рейса, но за Самоков. Но е ясно, че Юрданка много краде и здраво надписва фактурите и Яко осчетоводява само намерения. 1,7 млрд. лв. нещо се изпаряват като алкохолни пари с Сливенския затвор......
27
0
 
0
 
! Отговори
Крали Марко преди 2 години
Парко места ни е осигурил шефа. Благодаря. Около 30тина. Които са ни достатъчни за цялата фирма ,и са частна собственост. 90% ползвуваме собствен транспорт.
26
0
 
1
 
! Отговори
глас от тъдява преди 2 години
Тук се качваш от първа врата , "дупчиш" безконтактния билет и продължаваш , и графици спазват и шофьора има време да отговори на поздрава на всеки един , че и билети продава и на въпроси отговаря.
25
3
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Понеже в Центъра няма как и да се паркира, с нетърпение чакам новите технологии и коли на автопилот! Отивам си значи с БМВ-то на работа и пускам колата да обикаля там в кръг на автопилот, докато стане време да си отида обратно в "Люлин" )))
24
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Общината и 20-30% от приходите оптимизира, като си ги раздава под формата на бонуси, премии и такси-чекмедже
23
1
 
1
 
! Отговори
Етишопия преди 2 години
Етишопия
22
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Глобяват ли ромеите за без билетно возене? Или пак нормалните хора плащат за всичко?
21
0
 
3
 
! Отговори
Пари има преди 2 години
направете го левче кефче....и народа ке се утрепе да се вози.язе ми излиза скъпо с рейса,, та фатам с колата газ.марешки дава евтино дизела..
20
0
 
9
 
! Отговори
123 преди 2 години
В метрито е г***з до г***з и като започнат да тръбят по високоговорителите с тъпотиите си за спазване на дистанция, направо ти идва да ги гръмнеш! Те хората по главите си само дето не са се натъпкали.
19
2
 
2
 
! Отговори
Чичо преди 2 години
Ами да дигнат билетите и ще им излязат сметките. Правиш билетчето 3 лв и всичко се нарежда.
18
0
 
7
 
! Отговори
Арсений преди 2 години
Нормално...всеки трети е гратисчия!
17
0
 
1
 
! Отговори
До 17 преди 2 години
Ха стига ва,не мой така ва., че от къдйе да знам ва?
16
1
 
2
 
! Отговори
до 15 преди 2 години
На Хари Мартата бе, не я ли знаеш?!
15
1
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Последните два месеца всички бяха по моретата, децата не бяха на училище, какво измерване правят, какви статистики, без изобщо да се съобразят със сезона.....
14
1
 
2
 
! Отговори
Индира Хари до 11 преди 2 години
Коя ли е пък тази МАРТА ХАРИ?
13
4
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Махайте ги направо и правете платна за коли. Бус лентите също.
12
3
 
5
 
! Отговори
IM-А-мен_DrtБЯЛBoY! преди 2 години
Вижда се с просто око, че ГТ е последната грижа на любимата ни КМЕТска комшомолька /сипи по още 1 бира, por favor!/, чийто основен приоритет за ПОСЛЕДНОТО й избиране от заблудените придошли као варвари НОВИ софиянци бяха детските градинки, и то при положение, че народонаселението е с поне 2 леки коли минимум на брой семейство - виж cenSUS2012.bg!!! А и тия поголовни ремонти+попрафки едва ли допринасят и подобряват кой знае колко инфраStr... Трасето на 5-та претърпя 3 такива за V-ка и нещо: ФАКТ!
11
1
 
26
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Като накарат индийците да си дупчат билет или да не се качват в транспорта и тези 30% ще се възстановят.Това племенце счита, че всички са му длъжни и трябва да го отхранват и развъждат без да са длъжни за каквото и да е. Управниците (Фандъкова) предпочитат да си затварят очите, защото това им е основния електорат.
10
4
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Петдесет процента повече разходи, означава петдесет процента по-пълни нощни шкафчета. Нали не си мислите че Мата Хари тъпче шкафчинциту на бай чекмеджан старият строящ сикаджия.