90% от потребителите на „Софийска вода“ са доволни от услугите на дружеството

През 2021 г. съществено мнозинство от жителите заявяват, че не са имали проблеми
Обновена: 5 дек 2021 16:39 | 5 дек 2021 13:05, Петя Славова
13
90% от потребителите на „Софийска вода“ са доволни от услугите на дружеството
Снимка: Софийска вода

Общата удовлетвореност от услугите на „Софийска вода“, част от Веолия,  бележи ръст и достига 90% за изминалата година. С 6%  се е увеличил делът на хората, заявили, че са „по-скоро доволни“ от ВиК оператора. „Тенденцията може да се определи като положителна в контекста на икономическата криза и в сравнение с мнението на потребителите за другите ютилити компании“. Данните и обобщението са от ежегодно маркетингово представително проучване на „Алфа Рисърч“ сред 1000 жители на столицата чрез количествено изследване, реализирано в периода 8-21 ноември, обхванати в различни възрастови, професионални и социални групи.

Данните очертават още няколко положителни тенденции. 76% от жителите на града пият чешмяна вода. Клиентите са доволни от непрекъсността на услугите (85%), налягането на водата (84%) и разнообразните канали за плащане на задължения (79%), обслужването на клиенти (69%). „Огромното мнозинство не са имали проблеми с водопреносните и канализационни услуги, а в случаите на такива налице е одобрение на клиентите от времето за реакция от отстраняване“, обобщават още от „Алфа рисърч“.  64% от респондентите не са имали проблеми с водата през 2021 г., което е 15%  повече от миналата година.

Високо оценени са и новият сайт на дружеството, и мобилното приложение, внедрени само преди няколко месеца, като делът на ползващите нараства почти двойно спрямо миналата година.
„Софийска вода“, част от Веолия,  е най-високо оценената комунална услуга в София според друг вид маркетинг инструмент – NPS score, адаптиран за изследване на доставчици на обществени услуги.  

Ежегодното прочуване на „Алфа рисърч“ помага на „Софийска вода“ да се ориентира по-добре в мненията, нуждите и причините за удовлетвореността/неудовлетвореността сред своите потребители и е част от много други поети ангажименти към тях в „Хартата на клиента“. Данните, макар и в табличен вид, служат за постигане на целта на „Софийска вода“, част от Веолия, а именно – услуги като по вода, които са полезни за хората, обществото и живота в София!
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


13
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
10
0
 
6
 
! Отговори
Край преди 2 години
Кого питахте освен шефовете на Веолия и няколко корумпета от общината та ви развали статистиката. Ако ги бяхте питали само тях щяха да са 10 %
9
0
 
8
 
! Отговори
Това... преди 2 години
...е в ярка противоположност на моето лично мнение. Аз съм на 101% недоволен от качеството на водата и количеството надчислена вода, която ми се надписва.
8
0
 
7
 
! Отговори
Объркали са преди 2 години
90% са течовете.
7
0
 
8
 
! Отговори
Особено съм доволен преди 2 години
От цените и преразпределените кубици. Под 100 лв сметката не пада за трима човека.
6
0
 
6
 
! Отговори
Anonimen преди 2 години
а защо не попитате абонатите искат ли ВиК да е частна фирма или искат държавна? Не че ще има някакъв ефект
5
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Служители на ВиК имат качеството и на жители на София. Най-вероятно сред тях е допитването. Друго логично обяснение няма. 90 процента е бая изхвърляне. То поне 60-70 процента да бяха писали, та поне първата цифра да е вярна. 6-7 процента може да са доволни, ама чак пък 9.
4
0
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
ха ха ха истински ме размяха
3
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Един доставчик и всички доволни ,та предоволни от него. На такова нещо и правешкия *** би завидял приживе.
2
0
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Мен никой не ме е питал за мнение (а то е силно недоволство). А вас анкетирали ли са? 90% от колко и кои клиенти?
1
0
 
6
 
! Отговори
баба мара преди 2 години
някои блокове смениха топломерите и водомерите за топла вода с дистационникак соф вода ще научи какви са били показателите преди и след смяната аз получихсметка за 11 лева за вода което е невъзможно като кубици като се погледне досиетои веднага ще възникне въпроса как са начислени тези 11 лева и последно колкострува 1 кубик в люлин