Как да се мотивираме, за да спортуваме?

5 изпробвани метода
16 мар 2017 21:36, Криси Табачка
2
Как да се мотивираме, за да спортуваме?
Източник: Tialoto.bg

Мотивация! Ключовата дума за всеки един човек, който иска да се занимава със спорт, тичане и каквато и да е физическа дейност.

Ще ви кажа, че началото е лесно. Казваме си, че искаме да постигнем “A feeling like no other”, че искаме да имаме перфектно тяло, да усещаме прилив на енергия и тонус и това ни кара да започнем.

Как да открием мотивация за да продължим и да създадем спорта в града като начин на живот? Ето ви 5 изпробвани от мен начина, които определено работят.

1. Намерете си причина

Искате да започнете да спортувате, но още не намирате време за това или вече сте направили няколко кроса из града, харесало ви е, но все не успявате да го наложите като начин на живот? Намерете си ясна и мотивираща причина. Искате да влезете в дънките от преди 5 години? Искате да релаксирате като тичате из града и откривате малките му тайни? Бъдете ясни и конкретни какво искате най-много и си го припомняйте всеки път, когато се колебаете.

2. Наградете се

Изберете си награда, която ви прави щастливи и си я осигурявайте след всеки успех. Ако обичате вкусно смути с определени плодове, пийте само след дълъг и успешен крос. По този начин ще създадете дисциплина в своя режим и подсъзнателно ще промените начина си на живот.

3. Екипировка

Едно от най-мотивиращите неща е да изберете страхотна екипировка, която ви кара да се чувствате красиви, да ви е удобно и вдига самочувствието ви. По този начин ще ви се иска да я обличате често и това, само по себе си, ще ви мотивира да тренирате. Как да изберете правилната тренировка, можете да видите тук. За мен огромна мотивация са новите маратонки UltraBOOST X на adidas, защото осигуряват комфорт и подкрепа, докато тичам. 

4. Открийте ползите на здравословното хранене

Аз, всеки път след тренировка, се чувствам изключително гузна, ако хапна нещо вредно. Това е страхотен подсъзнателен начин, по който да промените храненето си, да видите резултати и да се мотивирате все повече. Никой не би искал да промени усещането „A feeling like no other” след дълъг крос с огромен пакет чипс, нали? Мотивирайте се с начина, по който се чувствате.

5. Самочувствие

Мотивирайте се сами с по-високото самочувствие, което неминуемо ще добиете, когато започнете да се наслаждавате на крос из красивия град. Тялото ви неминуемо ще се промени, ще се стегнете и ще откриете, че всички дрехи ви стоят все по-добре. Това ще ви кара да се замислите много повече, когато ви се прииска да пропуснете тренировката.

Видеото към материала да намерите на Tialoto.bg


2
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
1
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Който издържи 2.5 часа здрава тренировка в залата и има сили и мерак, после сцепва една като каката от видеото. Ще се напълнят залите с младо и старо! С това още казвам, че котето от видеото здраво бих го налазил:)