Йога пози срещу напрежение

За повече баланс
11 мар 2021 22:39, Михаела Лазарова
7
Йога пози срещу напрежение
Снимка: Istock

Стресът и напрежението понякога могат да завладеят напълно ежедневието ни. Ставаме раздразнителни, не спим добре, храним се нездравословно, нямаме желание за нищо. Незабавно се нуждаем от план за противодействие на напрежението. Вижте 4 йога пози, които могат да ви помогнат да намалите тревожността, ако се практикуват редовно.

Поза „поздрав нагоре“

Застанете изправени, краката са един до друг. Вдишвате и издишвате бавно и дълбоко, повдигайки ръце встрани. Съберете ги изпънати в лактите, допрете дланите им, гърбът е изправен. Направете няколко вдишвания и издишвания и бавно спуснете ръцете в изходна позиция. Направете няколко повторения на тази йога поза.

„Супта Бадда Конасана“ или „поза с обвързан ъгъл“

Легнете на постелка за гимнастика. След това съберете петите си, като се опитате да ги допрете една с друга. Може да си помогнете с ръце за отварянето на бедрата. Ръцете може да разположите встрани от тялото или да са над главата ви. Дишайте дълбоко и равномерно, като се опитайте да се задържите така поне 60 секунди, ако усещате напрежение в бедрата, ако не 5 минути.

Повече по темата може да прочетете в Az-jenata.bg


7
Още по темата: стресйога
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
2
0
 
0
 
! Отговори
anonimen преди 1 месец
koito go imma da zapocva vednnaga nie probvah me poleznoo ee
1
0
 
8
 
! Отговори
Щерю преди 1 месец
Само да не осъмнете с двата крака заклещени зад врата...