Правителственият самолет ще вози част от руските туристи

Трябва да благодарим на премиера, зове министър Московски
Обновена: 10 сеп 2011 19:25 | 10 сеп 2011 19:25, Красимир Ангелов
303
Правителственият самолет ще вози част от руските туристи
Снимка: Булфото

Правителственият самолет ще се влючи в извозването на руските туристи, които стоят втори ден блокирани на летище Бургас.

Очаква се с него да излетят близо 80 души, съобщи министърът на транспорта Ивайло Московски.

Поради ограничения капацитет на правителствения самолет на борда му ще се качат жени, деца и болни. За подбора ще съдействат от туроператорската фирма "Алма тур".

"Изключително много трябва да благодарим всички на премиера Бойко Борисов за възможността правителственият самолет да извози туристи.

Още по темата

Става въпрос за хуманитарно действие. Ще бъдат извозени основно деца, болни хора, бременни жени, възрастни хора. Полетът е до Москва, обясни министър Московски пред "Фокус”.

Същевременно малко след 18 часа за Москва излетя допълнителен самолет на "Bulgaria Air" със 180 руски туристи на борда. Той е платен от руски туроператор.

Проблемът с полетите възникна заради натрупан дълг от страна на туроператора "Алма тур" от около 7 милиона лева към превозвача.

Двете компании втори ден водят преговори и се надяват до понеделник да постигнат съгласие.

Същевременно от Софийска градска прокуратура обявиха, че започват предварителна проверка за това има ли неправомерни действия от страна на служители на „Алма Тур”.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


303
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
293
0
 
1
 
! Отговори
до 299 преди 12 години
като има такива злоупотреби,дето даже пъпешите кат тебе ги знаят,къде дреме Цв Цв и любовницата на Ц.Кънчен-булка поповица?дето и вице сака да биде?Гонят разни ...а за истинските престъпления дремят...
292
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
не знам,защо продължава да се дискредитира БГ и туризма ни като цяло по тоя начин.....това е явно УМИШЛЕН акт
291
2
 
3
 
! Отговори
fly преди 12 години
Замислете се защо BG Air отказаха да изпълнят полетите в Петък, а не в ПОНЕДЕЛНИК? Резултата щеше да е същия, но банките щяха да работят и щеше да има възможност за реакция от страна на тур оператора или партньорите им. Това е извиване на ръце. Много е възможно целта да е докарване на фалит на Алма Тур и придобиването и за жълти стотинки.
290
4
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Това не е фирма - фантом, а червена фирма, с руски капитали. Играта е полетите да се платят от държавата. Защо директора на Алма тур флай още не е арестуван? 7 000 0000 лв са присовени. Или това е Мария Михалева?
289
4
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
е окъде накъде правителствения самолет ще вози ***,ей това е промяна в стара премяна
288
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
"Алма тур" не е фирма фантом, а червена комунистическа, с руски капитали.МАРИЯ МИХАЛЕВА, която успоредно с това е и директор на Слънчев бряг АД - все още държавна фирма. Назначена от замминистър Иво Маринов.
287
2
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
ББ доказа, че е случаен, неподготвен, лекомислен, нагъл и некултурен политик, който ще причинява още много безпокойства на страната.Това лице, в което доскоро имах някакви надежди напомня на народната метафора Пикае на шумка за да му дрънчи
286
4
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
С този "правителен "самолетец най-лесно се пренасят амфитаминчета,незаконни цигарки,органчета,***...Нали народеца плаща!?
285
3
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Споко, ще се появи Боко !!!!И появи се БОКО !!! Правителственият самолет извозва изоставени туристи......Случайно или не до Москва ??? Така значи : с нашите пари ще се извозват туристите , които мафиотите от *** и червените собственици и ребята от АЛМА Тур изоставиха !!!!! Защо с наши пари се "спасява" имиджа на мутро-туризма ??? Има и други решения, все пак..... Добър човек е бащицата Бойко Борисов, загрижен е, дори в момента да рита топка...... Там, в туризма, са много негови мутро-приятели и съдружни мафиоти...... Редно е мафиотите от туризма да изпият горчивата си чаша, нали ??? Да си платят !!!
284
5
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Тези извозвзния на РУСКИТЕ туристи са с парите на българския народ,за да може рапончето да се бие в гърдите и да се изкара герой птед путиня!
283
3
 
3
 
! Отговори
Алф до 277 преди 12 години
С това пораженчско мислене до тук сме я докарали. Не е възможно нищо да не зависи от нас, ние сме милиони. Но се иска смелост , а не виртуални идеи и плямпания
282
2
 
6
 
! Отговори
дааа преди 12 години
Благодаря ти Тикво,че разсипа всичко до което се докосна.....
281
0
 
6
 
! Отговори
какво става преди 12 години
Това колко много смърди...алма тур не плащат и ще бъдат разследвани.Ще им взимат лиценза....А кой ще вземе лиценза на България еар доколкото знам и те не си плащат на софийското летище,бавят заплатите на персонала, но няма проблем все пак това е ***...Незнам какво се случва в тази така наречена държава,но толкова афери(мишо бирата,лукойл, Булгартабак..и т.н.) за толкова кратък срок е твърде обезпокоително
280
2
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Автогол на Бойко Борисов с изпращането на правителстения са молет .Ето отзивите на руските медии :...Поэтому не случайно премьер-министр способствовал отправке российских туристов на своем борту, потому что они ощущают свою вину и пытаются ее быстрее загладить... - NEWS.RU. PR жеста на Б.Б. е оценен както подобава - замазване на положението.
279
1
 
4
 
! Отговори
ТОВА Е.... преди 12 години
..."НАЦИОНАЛНО-ОТГОВОРНИЯ" БИЗНЕС В БЪЛГАРИЯ!НАЛИ СА ВСЕ КОМУНИСТИЧЕСКИ *** , СВИКНАЛИ СА ,КАТО СЕ УСЕРАТ..ДА ИМ ПЛАЩА И ПОКРИВА ЩЕТИТЕ ....ДЪРЖАВАТА /СИРЕЧ -ЦЕЛИЯ БЪЛГАРСКИ НАРОД/!НАВРЕМЕТО ЕДНА СМОТАНЯЧКА/ДЪЩЕРЯ НА НАШ ДРУГАР/В "РОДОПАИМПЕКС" ,ПРАТИ ЦЯЛ КОРАБ С МЕСО, ВМЕСТО В ХАГА ...В ХАВАЙ!ПЛАТИ ДЪРЖАВАТА .../НАЛИ Е НА НАШ ДРУГАР ,ЩЕРКА/...СЕГА ЗАТАОВА РЕВАТ КАТО МАГАРЕТА ЗА ДЪРЖАВНИ ПОМОЩИ, ЗАЩОТО СА НЕКАДЪРНИ ДА ВЪРТЯТ САМИ БИЗНЕС.ОТ КОМУНИСТ -"БИЗНЕС"...КАТО, ОТ ***-"САЛАМ"
278
0
 
8
 
! Отговори
Любопитен преди 12 години
Абе някой ще ми припомни ли как завърши провала на почивката в Мармарис на група българи преди 1-2 години. Доколкото си спомням заради не плащане от туроператора, хотелите отказаха да ги настанят ако не си платят отново а за тези който нямаха пари нямам спомен да са се върнали с личния самолет на Ердоган.
277
4
 
6
 
! Отговори
1234 преди 12 години
Бойко е пич,ако трябва и на гръб ще ги носи до Русия.
276
4
 
14
 
! Отговори
софиянец преди 12 години
а бе в тоя "правителствен" самолет дотук се возиха всякакви пичове гратисчии а скапаната тиква си го ползва като частна собственост? в последните години не разбрах и за един "правителствен" полет с който да се е свършила някаква "държавна" работа с авиона??май се ползва само шопинг разходки на метресите и съпругите на властта, тук таме разходка за верни другари журналисти и в краен случай за спасяване на някакви извънземни....
275
2
 
13
 
! Отговори
clearly преди 12 години
"Българо-съветска" и "българо-мафиотска" фирма взеха стотици туристи за заложнициbivol.bgСъздадената от българо-съветски и комсомолски кадри през 1991 г. "Алма Тур" и флагманът на българската организирана престъпност "***" (според посланика на САЩ Джеймс Пардю) взеха за заложници стотици руски и финландски туристи, които не можаха да отлетят от Бургас.Притежаваният от *** национален превозвач "България Ер" анулирал полетите, защото имал да взема 7 милиона от туроператора "Алма Тур" - това е официалната версия за търговския им диспут, довел до спиране на полетите. Създадена през 1991 г. от няколко соц. предприятия и частни лица, "Алма Тур" притежава голф игрищe, хотели и други активи, но и сериозни дългове, включително към банката на *** - ЦКБ.Това обаче слабо интересува пътниците, които са платили билета си предварително. За тях ситуацията е абсолютно скандална и непосредственият виновник е изписан на таблото с анулираните полети - националният превозвач "България Ер". На него трябва да благодарим и за имиджовите щети нанесени на страната и туризма.В "белите страни" пасажерите са защитени от разни търговски и европейски харти, превозвачите се застраховат срещу нередовни контрагенти, има гаранционни фондове и такива кризи протичат относително мирно и тихо.В България обаче се вдигна шум до Бога и се намеси дори премиера, който изпрати правителствения самолет. С половин уста се заговори, че може да бъдат отнети лицензи. Да се отнеме лицензът на ***? Както стана ясно няколко часа по-късно, думата на "бабаита в Армани" - Бойко Борисов не важи пред босовете на фирма, занимавала се в миналото "с широк спектър от криминални дейности изнудване и рекет, заплахи, проституция, залагания, трафик на наркотици, кражби на коли и трафик на крадени автомобили".Този шокиращ списък е изготвен от американския посланик Джеймс Пардю, който прави подробен преглед на българската организирана престъпност и поставя начело на пандемониума на българския бандитизъм именно ***. Впрочем, и без грамите на Пардю, героичният ни премиер не е в неизвестност за какво става дума, защото преди години е продал на един от босовете на *** - Иво Каменов, участието си във фирма, произвеждаща нелегално цигари.Пардю отбелязва също, че "*** и дъщерната им бизнес империя са една от най-големите и сериозни икономически грижи на България.". Кризата с руските туристи идва като потвърждение. Така нареченият "национален превозвач", който освен търговски интереси би трябвало да има и отговорности пред нацията, чийто флаг носи, е на път да нанесе огромни щети на българския туризъм. Агенция "Риа Новости" вече разпространи обвинения на Руския съюз на туристическата индрустрия, че България Ер умишлено е задържала полетите, за да изнуди руските туристи да си платят още веднъж билета.Дали това е така и имало ли е такъв вид рекет трябва да се произнесат компетентните органи. Естествено, подробности за рекетьорското минало на собствениците на *** не са известни на мирните руски и финландски туристи, които сигурно са очаквали в България ако не европейско, то поне обслужване като в Турция. Но ето, че общото ни с руснаците комсомолско и бандитско минало, станало настояще с помощта на българо-съветски технически, културни и мафиотски кланове, застигна потомците на "братския съветски народ" в 21 век. Докато чакат да бъдат превозени (след извозването), предлагаме им да си опреснят английския със следното оригинално четиво за собствениците на компанията "България Ер", която ги остави да спят гладни и жадни по немногобройните пейки на летището в Бургас - собственост на една уважавана западна фирма - Фрапорт, в съдружие с... ***.Но както е известно, парите не миришат, както миришат дълго несменяните памперси на бедстващи невръстни русначета или финландчета...Извадка от дипломатическия доклад на посланик Джеймс Пардю озаглавен "Българската организирана престъпност", изпратен през 2005 г.Източник: Wikileaks...The up-anding star of Bulgarian organized crime, the Varna-based *** group, is increasingly resembling MULTIGRUP in its successful efforts to permeate as many legal and illegal sectors as possible; currently, *** and its subsidiary business empire is one of the largest and most serious economic concerns in Bulgaria.A. (C) *** -- The New Leader in Bulgarian OC Founded in Varna in 1993, *** is thought to have been set up by about ten former marines who had been part of an elite military unit before it was disbanded in the early 1990s. *** has filled the vacuum created by MG's decline following Iliya Pavlov's killing in 2003. The name of the grouping is thought to be derived from the first initials of its three main figures: TIHOMIR IVANOV MITEV (Bulgarian citizen born 10 October 1958), IVO KAMENOV GEORGIEV (Bulgarian citizen born 22 September 1969), and MARIN VELIKOV MITEV (Bulgarian citizen born 5 October 1957). It is believed that 12 people control all of ***'spanies -- which in 2003 were estimated to number over 150 and include over 10,000 employees -- with each of the 12 holding fixed shares in the assets and running separate sectors of the group's business empire. Despite trying to portray itself as a purely legitimate business grouping, *** remains very secretive about its corporate structure and ownership, and itspanies and divisions are entangled in aplex set of relationships. As an organized crime group, *** is involved in a wide range of criminal activities, including extortion and racketeering, intimidation, prostitution, gambling, narcotics trafficking, car theft, and trafficking in stolen automobiles. ***'s home base of Varna has a large Russian population, and *** is thought to have connections to Russian organized crime, including the notorious Russian crime figure, MICHAEL CHORNY (see RUSSIAN INFLUENCE). Tihomir Mitev oversees ***'s industrial operations. His older brother, Marin, controls ***'s core business interests in Varna and the surrounding region, while Ivo Georgiev oversees ***'s Sofia operations and the group's financial interests. Other notable members of the group include MIROSLAV PETROV NESTOROV (Bulgarian citizen born 12 March 1964), who is in charge of the group's strategic planning and also is director of ***'s large service sector subsidiary MUSTANG HOLDINGS; YORDAN DIMITROV YORDANOV (Bulgarian citizen born 24 November 1974), who oversees most of ***'s media interests and also sits on Mustang's board; and Nikolai Bozhidarov Nikolov (Bulgarian citizen born 28 August 1949), Mustang's CEO and husband of Varna's chief architect and city planner. ***'s initial activities involved collecting bad debts -- a line of business that has contributed to the group's negative public image but which still remains one of its main activities -- and providing security services in the Varna region. In the mid-1990s, the group branched out to agriculture and foodstuffs, and its current interests include grain storage and poultry farming, as well as the SUHINDOL winery (through the SEVERCO-GAMZApany), which predominantly produces red wines for both domestic consumption and export. In Varna, ***'s presence is seen and felt everywhere. Its media interests include M-SAT television (a Varna-based broadcaster available nationally by cable and satellite), five other cable television stations, two cable television operators, Alpha Radio (also available nationally), "Cherno More" newspaper (the largest circulation newspaper in Varna and its surrounding region), and the advertising agency servicing these media interests. *** also owns a chain of restaurants, cinemas, video rental shops, sports clubs, Internet gaming clubs, and bingo halls. The recently-launched, large-scale ALLEY ONE project plans to build seven hotels, 500 eating and entertainment facilities, and 300 shops on a 250-acre tract on the Black Sea coast near Varna. *** controls some of the largest quarries of inert materials in Bulgaria, and through its tradingpany, CHIMIMPORT, it also has a significant share of the production and trade in fertilizers, petroleum products, and chemicals. ***'s takeover of CENTRAL COOPERATIVE BANK (***), the group's largest acquisition to date, was facilitated through Chimimport. After acquiring ***, *** continued to expand its financial sector operations by acquiring specialized financial servicepanies, including the insurancepany ARMEETS. Again going through Chimimport, in 2002, *** acquired a majority stake in Newton Financial Management BG, owner of the Bulgarian pension insurancepany SILA. Newton Financial Management BG has since been renamed *** GROUP ASSETS MANAGEMENT. *** has used its substantial financial sector presence to offer one-stop shopping ofbined banking, insurance, and pension services. In 2003, Chimimport bought 49 percent of Bulgaria's second-largest air carrier, HEMUS AIR, later taking over 100 percent ownership of Hemus. In 2004, Chimimport also acquired 100 percent of a smaller airline, VIAGGIO; the takeover was approved by Viaggio's largest shareholder, TODOR BATKOV (see RUSSIAN INFLUENCE), Michael Chorny's lawyer and personal representative. With itsbined interests in Hemus and Viaggio, *** is thought to have its sights set on Bulgaria's soon-to-be-privatized flag carrier, BULGARIA AIR.
274
0
 
2
 
! Отговори
timi преди 12 години
zastoto po belgiskoto zakonodatelstvo tove e kremaliizirano deianie i se polu4ava ot 1 do 10 god zatvor i e kraino vreme bulgaria da vzeme licenza na turisti4eskata agencia no i na na nacionalnia ni prevozva4 susto da se otneme licenza zada ne mogat da prevozvat putnici zastoto ne moje da iznudva6 svoite klienti da si plasttat uslugata 2 ili 3 no i da se predloji za prevititizaciq da stane 4astna kompania i 4ak togava da se vurne licenza