Влак удари лек автомобил на жп прелез край Кресна

Шофьорът на колата е ранен, но без опасност за живота
Обновена: 18 юли 2014 10:33 | 18 юли 2014 10:33, Василия Пейчева
19
Влак удари лек автомобил на жп прелез край Кресна
Снимка: архив, Булфото

Влак е ударил автомобил на жп прелез край Кресна тази сутрин, съобщиха от полицията в Благоевград.

Инцидентът е станал тази сутрин около 8.20 часа между гарите Черниче и Пейо Яворов. При задействана сигнализация лек автомобил "Шкода" е предприел забранено преминаване и е бил блъснат от пътнически влак, пътуващ от Петрич за Дупница.

Пътувалият в лекия автомобил мъж е ранен, но е без опасност за живота. Той е настанен в болница в Благоевград за допълнителни изследвания и обстоен преглед.

По първоначална информация пострадалият е с множество охлузвания в областта на главата.

Прелезът на Стара Кресна на жп линията София-Кулата е само със светлинна сигнализация и няма бариера. Влакът в посока Симитли излиза от завой и няма видимост повече от 30 метра.

Поради инцидента движението на влаковете временно е преустановено до приключване на разследването.


19
Още по темата: влакКреснапрелез
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
14
0
 
3
 
! Отговори
Джедай Мастър преди 6 години
На снимката - ни прелез, ни автомобил. Само една сврака за цвят :)
13
0
 
7
 
! Отговори
компетентен преди 6 години
за инфо-датчика на релсите,отчитащ реалното приближаване на влака ,е КЕРв-къса електронна релсова верига.Ако тя се повреди или бъде открадната,постоянно ще ви е затворен прелеза ,с или без влак,защото иначе би имало опасна ситуация,ако не ви е затворен прелеза,а техниката не я позволява,то ремонтната група,от мой опит най-често пеша от гарата и от 1 човек,няма крила,за да дойде за 1-2 минутки...Лесно се ругае и се говорят измеслици от хора,нямащи никаква представа за принципите на техниката!
12
0
 
7
 
! Отговори
компетентен преди 6 години
Сигнализациите наистина се задействат около 3 мин. преди влака,но при повреда,или кражба на ***,например,и без влак прелеза се затваря,което е защитното безопасно поведение при повреда-като плюете бдж,как ще попречите на масовите кражби на кабели,КЕРВ въжета,шосейни светофари,за да го няма това?При свободно междугарие в гарите има бутон БДО-за далечно отваряне,но не всеки го ползва.А ако мургавеляци с права и свободи само разбият и кабели,и фарове,и бариер.механизъм,как мислите че ще помогне?
11
0
 
7
 
! Отговори
компетентен преди 6 години
Това,дали да има бариера или не,се определя от Комисия от големи шефове,Наредба 4,а не от работника.ЖП автоматиката е система Фейл Сейф-без опасни откази при повреда-опасното е субект.фактор,който може да тръгне на забранително-червено,и др.Ако прелеза не е охранен от сигнализация или бариера,то на 1300м откъм идващия влак,предпрелезния сигнал няма да свети мигащо и по Нормативите от бдж,машиниста намалява до 15 км/ч с готовност за спиране.Има принудителна релейна зависимост,моля,от занаята съм!
10
0
 
7
 
! Отговори
компетентен преди 6 години
Над 20 г съм технически поддържал прелези-хайде стига глупости за релета за време-има реални отчитащи датчици-КЕРВ по 2 от 2-та подхода на линията към прелеза,на над км растояние,и жп сигнали ,обвръзка между шосейни и жп сигнали,като ако поради повреда не се задейства шосейната сиг-я,то влаковия сигнал не позволява на маш-та повече от 20км в час-жп апаратурата осигурителна е БЕЗ ОПАСНИ ОТКАЗИ,всяко повредоа води или до спиране,или до безопасно намалляване на скоростта.Моля не пишете глупости!!!
9
6
 
3
 
! Отговори
doc преди 6 години
Причината е в идиотските сигнализации, които слагат от БДЖ на прелезите. Сигнализациите се задействат от реле за време и спират когато влака премине. Ако влака закъснее, можеш доста да си отвисиш.Преди ми се налагаше да пресичам често един прелез и понякога съм висял по повече от половин час.Ако подменят сигнализациите с малко по-"умни", които се задействат ДЕЙСТВИТЕЛНО 3 минути преди да мине влака, и това стане стандарт и хората го научат, то гаранция, че тези "инциденти" доста ще намалеят
8
0
 
3
 
! Отговори
Защо??? преди 6 години
Защо защо защо никой нищо неспазва ЗАЩО... и Аз така... Защо ???
7
0
 
8
 
! Отговори
вега преди 6 години
Поредният пострадал български хитрьо! "Умрем да изпреварвам и да прецаквам" - това им е девиза, но пак добре, че е за сметка на него самия, а не на нечий друг живот! Дано сега малко-ок малко поумнее!
6
0
 
16
 
! Отговори
Мирослав преди 6 години
Не мога да разбера защо след като има сигнал, че ще минава влак, тръгваш да минаваш? Този сигнал не е сложен за украса на прелеза! Никой не спазва правилата в тази държава, за това сме на това дередже! Всеки си мисли, че може да е по тарикат от другия! Сега да му изтряскат *ати глобата и да му вземат книжката за доста време! Ако няма пари, да влиза съдия изпълнител! Ако няма какво да му вземат, да бачка обществено полезен труд! Я колко запушени шахти има, че и наводнения стават заради това!!!
5
0
 
4
 
! Отговори
От Агратин преди 6 години
До ТманДреме ми на дедовия! Такива, като селскио бек сами са си виновни. Сега лечението му ще бъде заплатено с моите и Вашите пари. А едно погребение е по-евтино от едно лечение, нали? :)
4
1
 
3
 
! Отговори
Тман преди 6 години
До Аграринвнимавай какво пожелаваш на хората, защото всичко се връща, рано или късно, по един или друг начин!
3
0
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До АграринТова, че е *** няма нищо лошо, както и че е решил да се трепе, лошото е че заради такива загиват невинни хора!
2
0
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
3 часа закъснение на всички влакове.
1
4
 
14
 
! Отговори
Аграрин преди 6 години
Поредният ***, решил да се направи на тарикат. Ами по-добре да беше умрял, а тялото му - неразпознаваемо. Така му се пада на селския бек. Дано следващият път железния кон да го размаже!