Несработена стрелка причина за дерайлирането край Клисура?

1 фев 2015 21:24,
9
Несработена стрелка причина за дерайлирането край Клисура?
Снимка: Dnes.bg

Според транспортния министър Ивайло Московски причината за днешното дерайлиране на влак край Клисура е несработена стрелка, която движи релсите. „Технически – не е прилепнал езика на стрелката.”, обясни пред Dnes.bg министъра, който инспектира мястото на дерайлиралия влак в Клисура.

Още по темата
Проверява се дали се касае за техническа или човешка грешка.

„Където има риск от опасности, ние сме се разпоредили да се кара с ниска скорост, тук тя е била 24 километра в час и затова не се е стигнало до по-сериозен инцидент.”, каза още министърът.

Както Dnes.bg писа влакът от София за Карлово дерайлира в гара Стрема минути след 9 часа. Тогава локомотивът и два от вагоните излязоха от релсите.

„Силно тресене на локомотива усетих, много се уплашихме. Пътниците по-малко, при тях по-леко е било, няма пострадали.”, разказа машинистът на композицията Александър Начев.

В пътническата композиция са пътували 15 човека, които незабавно са били изведени от вагоните с помощта на превозния персонал на влака.

„Бях във втория вагон, не се притеснихме, бързо излязохме”, коментира началникът на влака Йосиф Вакрилов.
За пътниците е осигурен превоз с автобус.

„Най-важното е сега да освободим пътя, имаме методика и средства”, заяви главният ревизьор по безопасността в НКЖИ Бисер Мичев.

Дерайлиралият влак е първият от възстановените 10, които от днес трябваше да се движат по направлението София – Карлово.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


9
Още по темата: влакдерайлиране
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
13
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
извинете,моля,благодаря:кантонера притяга ръчно болтове&гайки или рапидни винтове скрепящи релса с траверса чрез подложка,на постовия стрелочник (кабинка с апаратура край стрелката) е позволено да борави с "превключване стрелка" или смазва плъзгалките (подложки с частично издължена плоска част в\у която лежи или се движи езика)
12
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
светофора пред машиниста или пък червено с мигаща бяла под нея или подчинен на "черв.шапка" му дава ръчен сигнал при светофара който е четвърт км преди да стигне 1-та стрелка да намали до 25км\ч,инак при повреда отразена на табло му същия подчинен трябва да иде лично да иде&я огледа на място&му докладва, живиЗдравиЩастливи
11
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
->където е ел.мотора който чрез пиньони задвижва косвено лостовете теглещи или бутащи езиците (ляв или десен) на стрелката & апаратурата в канцелария му би му позволила да борави с нея +визуално след като се убеди той след като излезе &огледа коловоза чист ли е от какво да е релс.прев.средство &ще може да светне зелен светофор на табло пред него & пред машиниста преди стрелката, а ако апаратурата се е повредила или част от коловоза е зает от някакво жп прев.ср-во то му светват з жълти лампи на->
10
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
в т.нар.жп стрелка (където се съединяват 2 или повече коловоза или съответно един се разклонява на 2 или повече) има подвижни релси със горна скосена част т.нар. жп език която позволява плътно да се опре до вдлъбната част на т.нар.раменна релса & реборда на колооста опирайки се там поема след нея по свободния коловоз, принципно първо при дежурния ръководител движение (с червен пресечен конус шапка) в гарата щом е прилепнал плътно езика до рам.релса ще се отрази това в кутията до начало стрелка->
9
0
 
1
 
! Отговори
някой си преди 5 години
то ако не е плътно допрян езика до раменната релса няма да даде контрола на апарата на дежурния в гарата ръководител движение и няма да светне поради това зелено на светофора, има нагревател при основа релса но дали е бил наличен и изправен и включен и с нужната мощност не зная , действа се и с ръчно чрез лопати и киркоподобни инструменти и лостове за махане на лед и сняг
8
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Държавата е несработена
7
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
"Несработена"? Къде сте учили български език, г-н Велков?
6
2
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
До SDАхмак, железопътната стрелка е част от железопътната инфраструктура и тя е собственост на друга компания. Какво общо има БДЖ
5
2
 
6
 
! Отговори
EU преди 9 години
15 PATNIKA ?????????
4
3
 
5
 
! Отговори
SD преди 9 години
Абвеатура е ясна ,,БДЖ,,-,,Боже ,Докарайме Жив,, .За , огромно съжаление е така .
3
0
 
7
 
! Отговори
кучето преди 9 години
С пръдня боя не става!
2
1
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
АМИ ТАКА Е. УВОЛНИХА КАНТОНЕРИТЕ КОИТО СЕ ГРЕЖЕХА ЗА ОПРЕДЕЛЕН УЧАСТЪК ОТ ЛИНИЯТА. СЪЩО ТАКА И ПРЕВКЛЮЧВАХА СТРЕЛКИТЕ. СМАЗВАХА ГИ ГРЕСИРАХА ГИ РЕМОНТИРАХА ГИ. ИЗОБЩО ПЪЛНА ПОДРЪЖКА ИМАШЕ. А СЕГА ВСИЧКО Е НА САМОТЕК. ДА ОТИДАТ ДА ВИДЯТ КАК СЕ ПОДЪРЖА РЕЛСОВ ПЪТ В БЕЛИТЕ ДЪРЖАВИ.
1
0
 
17
 
! Отговори
Бойко не Борисов преди 9 години
,, Стрелката движи релсите"- фундаментално научно откритие, за НОБЕЛ сте!