Акцията е провокирана от многото сигнали за лоши пътища в страната като плачевното им състояние се вижда особено след края на многото снеговалежи.
От АПИ обявяват, че приоритет ще са им старите участъци по магистралите, както първокласните и второкласните пътища. Стартирал е ремонта на отделни участъци от АМ "Марица", "Хемус" и "Тракия".
Също така късно вечерта на 23 януари от столична община затвориха за движение моста на "4-ти километър"за да запълнят фугите с битумна смес. Работници с канчета разливаха горещата смес, като преди това я разтапяха на импровизирано огнище от тухли и капак от боклукчийска кофа.
Причината - за по-малко от три години след основния ремонт на "Цариградско шосе", десетки пукнатини се появиха по асфалта.
Вчера заместник-кмета по транспорта Евгени Крусев заяви че булеварда е все още в гаранция и всички разходи по ремонтната дейнот ще бъдат за сметка на изпълнителя.
Според експертите причината за дупките е лошото време, тъй като през деня водата, която е от снега и леда, се разтопява, влиза във фугите на асфалта, съответно вечер замръзва, разширява се и така се образуват дупки, съобщи репортер на Bulgaria ON AIR.
Според шофьорите обаче причината е нискокачественият асфалт.
От институциите вземат мерки, като започват да запълват дупките с т. нар. "студен асфалт", който пък е изключително краткотраен.
Какво да направим, ако автомобилът ни попадне в дупка, вижте в репортажа:
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase