Над 70% от колите, които караме – тийнейджъри

Старите превозни средства са сред причините за ПТП-та
Обновена: 16 мар 2017 15:52 | 16 мар 2017 13:37, Веселина Йорданова
132
Над 70% от колите, които караме – тийнейджъри
Снимка: архив, БулФото

Над 70% от автомобилите в България са над 16-годишни, потвърдиха от Обществения съвет за пътна безопасност. От сдружението предлагат регистрацията на коли да бъде извадена от КАТ.

Възрастта на автомобилите в страната ни е една от предпоставките за произшествията по пътищата, смятат от Съвета.

"Само за седем години двойно са се увеличили - от 26,2% стават приблизително двойно. 70% от автомобилите, които се движат по пътищата в нашата страна са над 16-годишни", заяви Емил Цветков, член на УС на сдружението, цитиран от БНР.

Според членовете на Обществения съвет, има проблем с установяването на точния брой на регистрираните коли в България, затова те смятат, че по-добре би било тази дейност да се извади от "Пътна полиция".

"В общините да ги регистрират, отиваш в Пътната полиция" - те само ще ти поставят печат, ще си получат техните данни и ще върви. Нещата ще тръгнат много по-добре, смята Цветков.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


132
Още по темата: КАТстари коли
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
14
2
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Нали и ако купуваме нови коли, те ще бъдат специално произведени за Източна Европа. Както храната, напитките и лекарствата. Буклуци които им е по-евтино да ни пробутат, отколкото да хвърлят за скрап.
13
4
 
6
 
! Отговори
НЕ Е ТОЧНО ТАКА МАЙ преди 7 години
ТЕЗИ ДЪРЖАВИ ДЕТО НЕ СА БИЛИ В ЛЮБИМИЯ СОЦ. -МАЙ НЯМАТ ЖИЛИЩА ТАМ -ПОД МОСТА СПЯТ ...
12
5
 
3
 
! Отговори
Mitko преди 7 години
Slagaite,kolkoto si iskate minusi. Taka si e
11
2
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
А пък моята е пълнолетна, ама си има всички предпазители ако ме разбирате. Не ражда като новите на път и не меша антифриза с маслото.
10
0
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
По тази логика трябва да забранят и гащите втора употреба! Защото може да се скъсат и ни се види г*за! Който и без това се вижда в буквалния смисъл.
9
8
 
8
 
! Отговори
Mitko преди 7 години
Za koi soc govorish - za onzi , v koito se chakashe 20 godini za kola li? Ili pak tolkova za apartament? Ili 5 godini za televizor. Haide hodi se skrii. Kolite sa stari,zashtoto bulgarite ne si kupuvat 2-3 godishna Dacia ili nova, a 10 godishen Mercedes ili BMW , zashtoto sa po - taka. I syshtite tezi bulgari,koito niamat pari za koli, imat novi Iphone 6 ili Galaxy 7 I pryskat po 100 lv za salfetki v Sin city. Molia ti se. Prioriteti.
8
0
 
19
 
! Отговори
Krom преди 7 години
Дрън-дрън. Техническото състояние не зависи от това. Виждал съм гробници на 2-3 години карани душмански, които се разпадат на пътя. Дали подържана 12 годишна кола има общо с 3 годишна олигавена от руса *** кола, блъскана по кофите и сгазила толкова дупки и бордюри, че да ги наредиш от тук до морето? Айде стига лобиране за пишман джамбазите на нови МПС дето дерат по шест кожи. Не търсете телето под вола. Причините са другаде.
7
8
 
15
 
! Отговори
Иван преди 7 години
Колата ми е на 16 години и е в пъти по-сигурно от повечето нови трошляци, които се карат в днешно време.
6
2
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Живота е двигателя. Държавата изостава . Власта износена като техниката.Нужно е нови , мощности във всеки бранш.ЕВРОПА НЕ СПИ.
5
3
 
20
 
! Отговори
маке преди 7 години
а през ум не ви минава че 99 % от катастрофите са по вина над задкормилното устройстводругото е да забраним на простосмъртните да се движат щот немогат да си позволят нови автомобили м..............мка ...........без цензуравчера спях да помогна на една мацка задавила си колата (нова)спряха 10 джипа да и обяснят че пречи на движението ама един не слезе да помага как да не ги псуваш
4
4
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Мда, при лошия социализъм всички имаха пари за нова Лада и се чакаше с години да си купиш, а при готиния капитализъм нови Лади и Дачии и Шкоди по 20-30 х. лева колкото искаш, *** народа няма пари да си ги купи, и за това кара 20 годишни курници.Като със жилищата тогава всеки имаше спестявания и чакаше да му дойде ред да си купи панелка по 100 лв. /кв.м ., а сега нови кутийки на шпакловка и замазка по 1200 -1500 евро бол, ама как се плаща после кредита, като вноската за апартамент с чиста площ около 60 кв. м.е колкото две средни брутни заплати?
3
7
 
24
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Новите коли са едни пластмасови сапунерки с компютър вътре. И направени не да ти е удобно, а да има работа за автомонтьорите и диагностиците на софтуера.
2
2
 
49
 
! Отговори
Киро шарнира преди 7 години
Хахахахахаха Старите коли били причината з ПТП!Не колите правят катастрофите а празните кратуни зад волана!По същата логика ако на всички собственици на стари коли им дадем по един чисто нов Мерцедес,БМВ,Ауди,ФВ или Опел и катастрофите ще намалеят.......а дано ама надали!
1
8
 
24
 
! Отговори
чико преди 7 години
Друго си е да караме нови паркетници с фешън светещи-чик чирик бутончета, с двигатели, харчещи масло на поразия, едвам минаващи гаранционния си пробег... Да станем роби на автомобилите си, да работим повече, да изкарваме повече и да плащаме повече за модните бангии! Няма да стане, карам си дарака и не наливам 4 цифрено суми за всеки ремонт!