New Bloom Winery представи новата си серия вина на мултисетивна вечеря

От избата целят популяризиране на винената култура у нас и налагане на българските вина в чужбина
Препоръчан материал | 28 апр 2017 15:40, Мартин Иванов
New Bloom Winery представи новата си серия вина на мултисетивна вечеря

На специална мултисетивна вечеря New Bloom Winery представи новата си корпоративна идентичност и част от знаковите вина в своето портфолио. Изба New Bloom Winery e изградена в град Съединение. Винарната разполага с 6000 дка собствени лозя в Тракийската низина – втората най-добра винена дестинация в света според престижното издание “Wine Enthusiast”.

Новото име и ребрандинга на корпоративната идентичност идва в отговор на пазарните тенденции и плановете за експортна експанзия, бе обявено по време на събитието. „Промяната се случва в момент, в който избата вече е натрупала достатъчно опит в последните години с налагането на нови и нетрадиционни вина. Това са Verano Azur, Pixels и F2F, които вече имат многобройни почитатели и верни фенове. Вярвам, че успехът ще бъде същият и за новата серия вина New Bloom Winery“, коментира Александър Урманов, изпълнителен директор на компанията Power Brands, основен дистрибутор на избата.

Плановете на избата са удвояване на собствените лозя за следващите 4 години, които да станат общо 12 000 дка, облагородяване на района, създаване на заетост и увеличаване на броя наети хора. Направените инвестиции в New Bloom Winery възлизат на 10 милиона лева. Екипът енолози разполага с иновативната технология за микровинификация, която позволява да се бутилират и бутикови серии висококачествени вина от редки за България сортове като дорнфелдер, регент и глера. Сред идеолозите на новите продукти е едно наложено име във винените среди и жури на световни конкурси - енологът Владимир Влъчков. Зад успеха на избата стоят близо 250 души, отговорни за създаването на вината.

New Bloom Winery вече изнася в над 20 държави в целия свят. Екипът на избата се гордее специално с пробива на претенциозния и конкурентен пазар в САЩ, в Япония, където качеството на продукта е водещо и Китай, който е необятен пазар, способен да усвои големи обеми продукция. Вината на New Bloom Winery са добре приети и в Европа. Германия, Франция и Белгия са част от пазарите, на които се реализират продуктите на избата.

New Bloom Winery представи новата си серия вина на мултисетивна вечеря

На специалната мултисетивна вечеря New Bloom Winery представи и едноименната си серия вина New Bloom. Засега тя включва едно бяло и едно розе. Бялото е купаж от двата най-популярни бели сорта – модерният Совиньон Блан и класическото Шардоне. Вицепрезидент на Асоциацията на сомелиерите в България Слави Райчев го описа като „добре конструирано вино с отлична хармония между вкус и аромат; вино, което е подходящо за консумация по всяко време на деня". Розето е купаж от Каберне Совиньон, Каберне Фран и Сира.

Специално подготвени видеоклипове съпътстваха дегустацията на вината заедно с внимателно подбраното меню под ръководството на шеф Андре Токев. Сред ВИП гостите с новите вина си казваха „Наздраве” Поли Генова, актрисата Десислава Бакърджиева, шефката на модна агенция Ивет Фешън – Ивет Григорова и други.

Имиджова публикация

Още от
Спонсорирано съдържание