Свъсена камериерка, стари фъстъци... Агличани целят безплатна BG почивка

Вълна от жалби в КЗП от туристи в края на сезона по Черноморието
59
Свъсена камериерка, стари фъстъци... Агличани целят безплатна BG почивка
Снимка: Булфото, архив

Вълна от жалби от чужди туристи в края на сезона по Черноморието. Някои от тях граничат с абсурда, но явно това е начинът тези туристи да изкарат пари.

Може ли цялата ти почивка да излезе безплатна, защото камериерката те е погледнала накриво или защото не ти е удобна възглавницата? Оказва се, че може.

Скърцащи матраци, стари фъстъци в мини бара, намусени камериерки и дори липса на мемори пяна във възглавниците са част от оплакванията това лято.

Недоволни туристи заляха с искове за обезщетения хотелиерите през сезона.

Според собствениците обаче оплакването се е превърнало в бизнес, който се развива с все по-бързи темпове. Чужди туристи - предимно от Великобритания и Германия измислят всевъзможни причини, често абсурдни, за да недоволстват.

Хотелиерите смятат, че чрез жалбите искат просто да си възстановят част от дадените за почивката пари и отчитат щети за милиони. Данните показват, че в края на лятото хотелиерите ще трябва да върнат обезщетение средно от 2,5 евро на английски турист и от 2 евро на германски турист заради жалби.

Освен хотелиерите у нас жертва на такива туристи стават и тези в Хърватия, а в Испания дори се заканват да спрат достъпа на английските туристи до техните курорти.

От май до август в КЗП са постъпили над 6 000 жалби и сигнали като най-често оплакванията са свързани с неработещи климатици, некачествени храна и алкохол, липса на достъп до свободната зона на плажа.

Капризите на туристите започват още от настаняването.

Пред Нова тв семейство от Полша, избрало да почива през септември в Слънчев бряг, се оплака, че времето било лошо и мрачно, а водата в морето – студена.

Хотелиерът Константин Занков обяснява, че чужденците пускат жалбите си, след като си тръгнат от хотела и недоумява как така са издържали 7 дни при "ужасни условия" без да кажат нищо.

Жалбите са от заради намусен персонал до това, че завесите в стаята пропускали частично светлина и летовниците не можели да спят.

В помощ на британските турски, които искат да спечелят някой лев от хотелиерите и туроператорите, има сайтове на Острова. Там са публикувани съвети от всякакъв характер как да пуснат жалба, така че да се стигне до обезщетение.

"Пияни хора падат по стълбите, ударят се в масите и после искат обезщетение", оплака се Занков.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


59
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
14
0
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Като си отворя хотел на морето ще го мисля, сега ми е през ...
13
1
 
38
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Англичаните първо да си погледнат тяхните хотели в Лондон.Мръсни и неогледни фасади и прозорци ,в стайте мухъл и тъмно и мрачно.Чесно казано по-добре да се забрани на английски туристи да идват да почиват в България.
12
0
 
33
 
! Отговори
сталин преди 6 години
б.х. защо изгонихте българите с тези високи цени,яжте *** на превъртените ингилизи
11
13
 
33
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Те нашите "бизнесмени" са свикнали да имат клиенти българи.Българинът не се оплаква, вечно е доволен от всичко. Ама британците не са българи. Не си траят. Ще се оплакват, нормално е. Те не са свикнали на комунистическо "обслужване".
10
3
 
39
 
! Отговори
от СТАРИЯ НЕСЕБЪР преди 6 години
Когато се залага на количеството в туризма - веднага пада качеството.
9
0
 
51
 
! Отговори
криста преди 6 години
Нали нашите хотелиери и частници с квартири искаха чужденци - това е положението. Някога ходехме редовно в една квартира в Несебър и спряхме, когато при обаждане ни се съобщаваше, че квартирата "е заредена вече с чужденци" .Да им се радват сега. Аз ходя в Гърция и завинаги съм решила въпроса с почивката си.
8
5
 
39
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Нашето море или по-точно, Кафявото море, характерно с простотия, далавери, фалшив алкохол и храни, лакоми и прости хора, корумпирана администрация която прибира пари от всичко и ако може ще открадне всичко. Милиарди не са влезли в хазната а са разпределени между политици, съдии, прокурори, полицаи, общинари и хотелиери. Кой да ги пипне, като богатеят всички? А дрогата и проституцията? И от тези бизнеси се изкарват много кинти. Да мине сезона, който се излъгал, излъгал. Чакат следващите риби.
7
10
 
29
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Еми хората са свикнали да им е хубаво, не като нас.
6
0
 
22
 
! Отговори
Рагин преди 6 години
***, какви са тези оплаквания ? Всичко си ни е наред ! От утре камериерките всяка сутрин преди закуска започват да правят сюнети за доброто настроение на почиващите чужденци.
5
1
 
26
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Още в началото на сезона в западни сайтове имаше публикации на тази тема, най- вече по повод организираното и абсурдно жалбоподаване на британците. Според мен, в бранша работят достатъчно хора, които поназнайват езици. Би трябвало да имат очи и уши във всички важни дестинации и да мислят за законова профилактика.
4
2
 
32
 
! Отговори
Цецо преди 6 години
Агличани... ужас!!! Защо така ме стресирате, още в понеделник???
3
2
 
60
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
ами прогонихте българите от нашето черноморието с високитие си цени , сега ревете , нека бъде за българи а не за пияни англичани , и после им връщате пари
2
5
 
38
 
! Отговори
Men преди 6 години
Ей как па един път тия хотелиери не решиха, че проблема е в тях, в мръсотията, лошата хигиена, старата храна и навъсения персонал. За капак карат туристите да се къпят в собствените си отпадни води. И после се сърдят като трябва да връщат пари, ми няма как, на мен пари да ми дават на клоакоморието няма да стъпя.
1
2
 
36
 
! Отговори
морски преди 6 години
Бълха ги ухапала нашите хотелиери-мошенници.