След ужаса край Драгичево: Нов сблъсък затвори пътя от Перник

Инцидентът е станал тази сутрин при възел "Даскалово"
16
След ужаса край Драгичево: Нов сблъсък затвори пътя от Перник
Снимка: архив "Булфото"

Нова катастрофа затвори временно движението по пътя Перник – София. Инцидентът е станал тази сутрин при пътен възел "Даскалово".

Преминаването там временно е в едната лента, информираха от Пътната агенция. От там призоваха шофьорите да карат внимателно в района.

Според първоначалните данни лек автомобил, управляван от жена, се е преобърнал по таван извън пътя. Шофьорката е транспортирана в болница, тя е с леки наранявания и няма опасност за живота й.

Вчера тежка катастрофа отне живота на един и рани тежко други шестима на пътя между Перник и София в района на Владая.

Още по темата
До трагедията се стигна след като микробус с благоевградска регистрация се преобърна в участъка между село Владая и кръстовището на Драгичево. Най-вероятната причина е несъобразена скорост.

"Районът на катастрофата е в добро състояние, пътят е обезопасен и ремонтиран, но е проблем ниският контрол и високата скорост, с която се движат превозните средства", коментира пред БНР председателят на Инициативния комитет за подобряване ан обществения транспорт на Владая и Княжево Васил Николов пред БНР. Той е станал свидетел на жестоката катастрофа.

"Просто там е отсечка, при която има възможност да се ускорява и автомобилите го правят, но участъкът е опасен, а и сега резките застудявания носят огромен риск, тъй като шофьорите не са се адаптирали към обстановката, не внимават достатъчно. Това застудяване вчера, с този дъжд, комбинирано с очевидно високата скорост, защото то си личеше как колата се е премятала, хората са изхвръкнали в дерето, друг лежеше на пътя, очевидно е, че скоростта е била изключително висока", коментира Николов.
 


16
Още от
Напиши коментар Коментари
16
0
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Най-ужасният вход и изход на София! Има достатъчно пари за усвояване, време е и там да вложите малко, г-да управници!
15
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
ке се собудите, ама не знам кой ден ке е. куцо, кьораво и сакато - шофйоре
14
2
 
4
 
! Отговори
ogin преди 6 месеца
Избихте се със тия скапани коли
13
1
 
1
 
! Отговори
До 12 преди 6 месеца
И всичко това при теб, нали? Да ти текат нашите парички в твоето джобче, а ти вместо да обучаваш шофьорите, гледаш само да им вземеш парите. Кои са нагли и със слаба квалификация водачи, за да им взимаш книжката за една година и после пак да ги "обучаваш"?
12
1
 
1
 
! Отговори
инструктор преди 6 месеца
аиде сега водачите на проверочен и книжката на трупчета за 1 г еи така трябва да за наглите и със слаба квалификация водачи........
11
4
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Какво правят такива като номер 8 bluesky1
Спукват се да поставят суперниски ограничения на скоростта по пътища, където безопасната скорост е 100-200 километра в час, но Ганьо (bluesky1), слага 30-40-50 км/час и се кефи, когато полицаите застанат на хранилката за глоби и глобяват, докато си изпълнят плана за глобите, защото нито един шофьор не спазва това ограничение, но било трябвало да го спазват ....
10
4
 
1
 
! Отговори
До 8 преди 6 месеца
Явно си Ганьо щом така пишеш.
Нещо да си чувал за обезценка на пътните знаци и маркировки и до какво води това?
9
2
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
90% от катастрофите в България са пряко следствие от факта, че КАТ не работи.
Над 9% от катастрофите са заради лошите пътища, лошата организация на движението, вкл. пътни знаци и маркировки не отговарящи на пътните условия.
Под 1% от катастрофите са по вина на шофьорите
8
2
 
6
 
! Отговори
bluesky1 преди 6 месеца
До №3 Пътят си е много хубав и си има и знак, съгласно който максимално допустимата скорост е 60 км.ч. То ограничението до 60 км.ч. не е случайно, но на Ганя все му се струва, че тия дето слагат знаците нищо не разбират.....пхахахааааа.... Карайте с по 200 км.ч. и после пътя ви е виновен....да ва е*а и крет*ните...
7
3
 
3
 
! Отговори
Истината преди 6 месеца
Както винаги добре изманипулираните прехвърлят вината от болната глава (КАТ), на здравата (шофьорите).
Няма държава по света, където правилата да се спазват, ако КАТ на тази държава не работи, както е в България и за това не са виновни шофьорите, а КАТ. Обратното, в държавите, където КАТ работи, правилата се спазват. Затова чужденците шофьори са най-опасните шофьори по пътищата на България, а българските шофьори стриктно спазват правилата и показват добра култура на шофиране в чужбина.
6
5
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Катастрофите ще продължават дотогава докато тези които вчера са продали на деда си кравата и са си купили автомобил не се научат че автомобила не е конска каруца и че мощноста му не е една конска сила! Докато това не го разберат ще има много пресели ли се при свети Петър. А той там ги очаква приготвил им е всичко необходимо за такива като тях. Посрещането ще продължи дотогава докато има такива каруцари! Дано само да няма невинни жертви!
5
2
 
20
 
! Отговори
Men преди 6 месеца
Разбити пътища, разбити коли, нагли шофьори, корумпирана полиция. Вие какво очаквате?
4
2
 
19
 
! Отговори
.. преди 6 месеца
До Анонимен

Ти сложи *** зад волана и чакай всичко да е наред...
За никого не е тайна, че пътищата в БГ са кофти.
И никаква тайна не е, че културата на шофиране в БГ е изключително ниска.
Не е проблем пътя... другаде е ...
3
5
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Пътят е изпълнен абсолютно неадекватно, с обратен наклон на завоите. Този път е направен, за да се избиват хората!
2
8
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Кат да вземе всички книжки издадени в Перник, Благоевград и Кюстендил. Да се преиздават след тройна експертиза! Тези региони са опасни за нашето здраве! Да се забранят тези джигити! Там няма една издадена една книжка без рушвет!
1
3
 
22
 
! Отговори
Щирлиц преди 6 месеца
"Просто там е отсечка, при която има възможност да се ускорява и автомобилите го правят, но участъкът е опасен, а и сега резките застудявания носят огромен риск, тъй като шофьорите не са се адаптирали към обстановката, не внимават достатъчно."

Да почакаме да се "адаптират"до следващата пролет?Става ли?