Три версии за обърнатия автобус: Умора, повреда, засичане

Според пътници се чувало странно тракане в машината
31 окт 2017 08:36,
42

Часове, след като пълен автобус се обърна в канавка на АМ "Тракия", все още няма яснота какво е причинило произшествието – преумора, неизправност или недобросъвестен водач на друг автомобил.

По данни на МВР пострадалите пътници са 17. 13 са били откарани в ямболската болница за преглед, другите четирима - в Бургас.

Още по темата
От тези в Бургас един е оставен за наблюдение, другите са изписани.

В Ямбол двама души са хоспитализирани, останалите са освободени.

11 от пътниците не са пострадали и са продължили пътя си с друг осигурен автобус.

Тази сутрин в МБАЛ-Ямбол остават двама от пострадалите. Директорът й д-р Панайот Диманов се обърна към държавата и МЗ с апел да подпомогнат болницата, която е на стратегическо място, но й липсва ресурс. В спешното й отделение има 4 легла, съобщава BTV.

Според пътници возилото внезапно тръгнало към канавката и така се оказало на една страна извън пътя. Някои споделят, че по време на пътуването отпред се е чувало тракане, други са категорични, че такова излизане от пътното платно може да се случи само при заспиване на водача. Според друг ог пътницитя същият шофьор по-рано през деня е карал в обратната посока – нещо, което при единствен водач не е допустимо.

Според Георги Атанасов, управител на фирма "Юнион Ивкони", чийто е автобусът, кола е засякла рейса и това е причинило катастрофата. "Шофьорът беше силно притеснен от случилото се, не можа да даде адекватен отговор", посочи той.

По думите му служителят е от година и половина във фирмата и е минал изпит преди да започне да кара пътници.

Автобусът е на 12 години, минал е преглед преди 10 дни. Управителят на превозвача посочи, че преди излизане от автобазата всеки рейс се проверява за неизправности.

По случаят е образувано досъдебно производство

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


42
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
39
1
 
4
 
! Отговори
ПРАВЕТЕ СИ СМЕТКА преди 6 години
Тази фирма преди много години успя някак си да ни докара живи от Мадрид до София за малко под 60 часа, И не, не съм сбъркал цифрата. 60. Надуха ни главите с 3 касети чалга до полудяване. В Италия по магистралите на няколко пъти щяха да станат катастрофи, защото карахме с 50 км/ч. Връх- качиха някакви руснаци или украинци, които честно предупредиха, че нямат визи, но им взеха парите и после стояхме 3 часа на словенската граница заради тая алчност.
38
1
 
4
 
! Отговори
Факт преди 6 години
Принципно при автобусните фирми, собственика на фирмата определя на 95% как да се шофира, а от шофьора зависят останалите 5%. Техническото състояние на автобусите - то по документи винаги е изрядно, а подписалият се, че автобуса е изряден може да избира - или не пуска автобуса, защото има технически проблеми и го уволняват или подписва, че е в ред и не го уволняват. Разбира се ако после стане нещо подписалият се е виновен.
37
1
 
10
 
! Отговори
коко преди 6 години
Преди две години пътувах с тази фирма и не повторих.Автобусът беше мръсен,тресеше и шумеше а шофьорът с вид на селски бабаит пушеше цигари и говореше по мобилния телефон по време на движение.
36
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Hora mnogo e lesno prosto ne polzvaite uslugite im! Moje za mesec da falirat i da si vzemat pouka ! Az sashto sam svidetel na bezobrazni praktiki ot cialaya firma i spriah da im polzvam uslugite oste predi godini!
35
0
 
12
 
! Отговори
Nino преди 6 години
Градският транспорт в Ямбол се обслужва от Ивкони. Погледнете на какво приличат автобусите ! Колколи е взел кметотъ за да спечелят конкурса !
34
0
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Много важно какви са версиите!Слава Богу че няма жертви!Естествено,пак шофьора ще бъде виновен,а превозвача-ни лук ял,ни лук мирисал!Нищо,че масово шофьорите в транспортните фирми карат по сумати часове без да почиват /не по документи обаче/!Важното е да има приходи от билети,пък пътниците-да се молят да пристигнат читави!
33
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
mnoooogo ste kuhi nai lesno e da se obvini shofiora ...ribata se vmirisva otkam glavata
32
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
vsichki prevozvachi sa politicheski firmi kakto i proizvoditelite na govnata koito qdem i piem
31
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
da ne bi firmite prevozvachi na pochetniq predsedatel medi ot Pchelarovo da sa po chitavi chakaite otgovor na prokuraturata hahahahahahahahahahahahahahahahahaha
30
4
 
10
 
! Отговори
БГ Работодател преди 6 години
Българите са мързеливи, алчни и с ниска производителност, а постоянно мрънкат за огромни заплати.Ето защо, този шофьор да влезе в затвора, а държавата да внесе шофьори от Бангладеш и Украйна, като им плати и самолетните билети.В крайна сметка, държавата трябва да се грижи за бизнеса.Нали ние плащаме данъци и държавата се крепи на нас.Очакваме помощ и подкрепа от държавата за бизнеса, а не глоби и регулации, те изкривяват свободния пазар.
29
0
 
24
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До \Умишлено съсипаха БДЖ-то, веднъж, за да го ограбят, и втори път, за да създадат бизнес с техните си фирми.Ако имахме нормален жп-транспорт, кой би пътувал с тия гнусни, дърти автобуси по тези пътища? И при скоростта с която карат, и при шофьорите, които работят извънредно и ги глобяват, ако закъснеят.и накрая пак шофьора ще го отнесе, като с машинистите от Хитрино.
28
1
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Юнион Ивкони - това е предостатъчно като информация. На техни...автобуси...не се качвам за нищо на света.
27
0
 
24
 
! Отговори
Пътувал ЮнионИвкони преди 6 години
Автобусите на Юнион Ивкони са в трагично лошо състояние - стари, счупени. Съмнявам се че въобще минават някакъв технически преглед преди да потеглят на път. Тази компания трябва да бъде разследвана от прокуратурата и ДАИ защото е потенциално опасна за пътниците.
26
1
 
22
 
! Отговори
Мислеща преди 6 години
Преди време пътувахме с моя съпруг с тази фирма. Местата ни бяха точно зад седалката на шофьора и през цялото време се молех да стигнем живи. Шофьорът беше един, през по-голямата част от времето караше с една ръка, а с другата говореше по телефона, ядеше вафли или се обръщаше назад да говори със стюардесата. Изпреварваше коли на мост със 130 км/ч. и съвсем леко намаляваше в населените места. Повече не пътувам с тях!
25
4
 
14
 
! Отговори
БГ Работодател преди 6 години
Българите са мързеливи и с ниска производителност, но пък с огромни претенции за заплати.Ето, този шофьор, понеже е с ниска производителност, за разлика от германския си колега, трябва да кара не 7 часа автобуса на денонощие, а три пъти повече - 21 часа в денонощие, за поне десет пъти по-малка заплата.Иначе на мен няма да ми излязат сметките и няма да мога да купя на любовницата вила в Кан.
24
0
 
30
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Версията е една - нередовна фирма, с която постоянно има инциденти, неизправни автобуси и недоспали шофьори!
23
0
 
35
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
С тия "Ивкони" съм пътувал три пъти и всеки път е имало проблем, като последния път автобуса изобщо не дойде на автогарата! Другия път беше свършил горивото на входа на София и пуснаха хората по поляните и кой както може до центъра.
22
1
 
40
 
! Отговори
Пътник преди 6 години
Не знам за вас дали сте се возили на Юнион Ивкони, но автобусите им са на по 20 + години и то в употреба само в България. И това се отнася за всичките изобщо автобуси прекосяващи страната независимо от фирмата. Вонят, седалките не са прани от както са закупени (при това обезателно на старо). В рекламите пише, че има тоалетни, а всъщност кабинките за тази цел са залостени, а дръжките заковани. Пълен ад е пътуването. Целта им е максимална печалба, сигурността и комфрорта не са тяхна грижа.
21
0
 
36
 
! Отговори
МакКонар преди 6 години
Тези и Етап са ужасни фирми поддържани от ужасни политици, които могат да виреят само в страни от такъв тип като нашата.
20
3
 
22
 
! Отговори
anon преди 6 години
Заспал е гада. Много са ларж като почнат да се хвалят как правели по 3 курса Добрич-София и обратно един след друг. Големи мъже.