Пътят край Микре – "гърло на бутилка" за жертви. А отговорните?

В Ловеч загиналите са се удвоили за 4 години
20 ное 2017 08:52, Боряна Павлова
67

9421 гледания   |  Още видео

Трябва отговорните да поемат отговорност за пътя край Ловеч, който взе 11 жертви, а не да чакат премиерът да решава проблемите, категоричен беше бившият директор на КАТ Алекси Стратиев.

В черен се превърна участъкът от ловешкия път край Микре, Сопот и Български извор. 11 души загинаха, а 28 бяха ранените при три катастрофи в участъка.

Още по темата

"В Ловеч загиналите са се удвоили за 4 години - от 16 на 34. Хората, които отговарят за този пътен участък, наречен "Триъгълникът на смъртта", би трябвало да се досетят да предприемат мерки, а не премиерът да им решава проблемите", заяви в "България сутрин" Алекси Стратиев.

Бойко Борисов разпореди повече патрули и видеонаблюдение в района. Проблемите обаче са комплексни, посочи журналистът от breaking.bg Стефан Ташев, също гост в студиото на Bulgaria ON AIR.

"Вчера министърът на транспорта заяви, че участъкът е ремонтиран през 2015 г. Колкото и да го обновяват, той няма да стане по-широк с 4 ленти. Този район е като "гърло на бутилка", категоричен бе Ташев, като допълни, че от 1996 г. трафикът в отсечката се е увеличил многократно, но пътят не е "мръднал".

"Затова жертвите растат", твърди журналистът.

Алекси Стратиев предлага като решение на проблема техника, която сама да контролира движението в региона. Тя би могла да се случи много по-бързо, стига да има средства, тъй като Ловеч не разполага с достатъчно полицаи, които да следят движението в опасния участък, обясни той.


67
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
62
1
 
2
 
! Отговори
Христо преди 1 година
Не трябва да се оправдава никой а трябва да доправят магисрала ХЕМУС
61
0
 
1
 
! Отговори
anonimen преди 1 година
защо ли се удвои питайте мамините от тия де ги пускат де си гледат техните интереси още по зле ще е и ги избират с приоритет докато не се гледа истинска работа повярвайте не по добра а по зле ще е
60
1
 
2
 
! Отговори
Див Петел преди 1 година
То принципно всичко свързано с Микре е пагубно.
59
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
На пътищата трябва да се гледа като на водопровод.
Колена,редуктори ,цолаж ,всичко трябва да се изчисли и калибрира ,че да не се случват ситуации тръба 2 цола да поема налягане за 20 цола.
Само да попитам кат ,какъв е ефекта на спирателния кран ?

Говоря с метафора ,но нещата са много близки между движението на флуидите и пътния трафик,решенията и проблемите също.
58
1
 
10
 
! Отговори
Бай Иван преди 1 година
От магистралите наистина би имало ефект. От както направиха Тракия вече не слушаме за инциденти на петолъчката. Но няма как цялата републиканска пътна мрежа да ни е магистрала.
Шофьора на въпросния микробус го познавам от 6 месеца и всеки ден съм пътувал с него. Мога да каже че беше изключителен човек и шофьор и от цялата фирма беше най-кадърния и свестния.
МИР НА ПРАХА ИМ !!!
57
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Слушах някакви недоразвити идеи на някакъв си полицейски шеф.
Даже и трудът си не направих да ги чуя ,смисъл от говорене няма.
Пътищата са каруци от 50те ,а по тях минава трафик на 2 континента.
По големи жокери за пред ЕС от това ,не мога да ви дам.
Отивате и им мрънкате ако трябва да спите там ,пред вратата с олющеното Фолио.
Искаме магистрали,искаме магистрали,....
56
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
До Анонимен 53

Има нЕ'кви общи медицински предписания за шофЙорлък и ако въпросният водач не ги е покривал и това е документирано, шефът му е за стригане. Но предполагам, че едва ли има конкретен текст открито забраняващ на хората с байпасове да шофират или да упражняват шофьорската професия. Щото като се замислиш и една сополивост и свързаното с нея кихане, кашляне и бухане може да са повече от достатъчни в определен момент зад волана...
55
0
 
16
 
! Отговори
разумен преди 1 година
Предпоставки за смърт по шосетата: В Северна България добре поддържаните пътища са малко?!Пътните знаци са монтирани от ерата на др.Живков, 50% от тях вече не са актуални, почти всеки кмет продължава незаконно да поставя табели, вместо да прави ремонти на шосетата в общината си!?!Грамотността, съзнанието и взаимоуважението на част от водачите на МПС...хич ги няма?!Да не говорим за толерантност...какво е това?? Не бързото, а НЕРАЗУМНОТО шофиране са основната причина за смъртта по пътищата ни :(
54
0
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Каквото и да си анализираме и говорим ,докато не се направят магистрала Хемус,Черно Море ,Русе - Бяла ще продължаваме да губим животи,време и пари.

ЕС не го знам и точно за какъв ..п, го имаме като толкова важни проекти не е готов да финансира.
53
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Никой ли не отчита факта че шофьора на буса е бил с два байпаса на сърцето ?
52
3
 
8
 
! Отговори
Един българин преди 1 година
Е какво "гърло на бутилка", като там си има знаци и в двете посоки, ограничение на скоростта 60 километра в час? Че и камери на КАТ има, и те се знаят, не е като да не се знаят, но въпреки това "гърло на бутилка"?!?
Там има бензиностанция на Шел, много коли спират там.
А кажете сега, със 60 километра в час ли са се движели превозните средства или с повече? Никой не може да ме убеди, че със 60 километра може да стане такава катастрофа там!
51
3
 
13
 
! Отговори
Неук с мнение преди 1 година
Истината е една. накараха ги да сложат зимни гуми, ама те на 12 градуса и много мокра настилка въобще не държат. Сега се чудят как да замажат случая с закононарушения от типа да водят водача до районното и т.н.
50
3
 
3
 
! Отговори
Dies Irae преди 1 година
КАТ и 10 милиарда глоби да наложат, ако ще и 50 милиарда да се водят, че трябва да са постъпленията докато не започнат да си прибират глобите полза няма да има. По пътищата има стотици хиляди водачи с поне по 2 акта неплатени. Няма и да се платят, чака се да изтекат по давност. Да не говорим колко хора карат коли които са на името на баба, дядо и тн. и акта се пише служебно на тях и не се плаща. Просто трябва да се почне с конфискуване на колите. Просто, лесно, ефективно.
49
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
До АНТИ

:)
48
2
 
4
 
! Отговори
За 46 преди 1 година
И с тази сметка КАТ става банкова институция и дава заем на държавата за да си изплати външния дълг. И подарява нови коли на хората с най много нарушения щото са платили най много. И всичко е розово.
47
1
 
6
 
! Отговори
По логиката на обект преди 1 година
Ето с 1 куршум 5 заека:
-Кат глобяват на 100% нарушенията, от там страхотни постъпления в бюджета, от там сигурно 90% от хората с книжка остават без нея за около година, от там по-малко коли - по-чист въздух, и развитие на БДЖ и транспортния бранш. Обявяват зелена 2018 - година без автомобили и така :) а и сигурно ръст на потребителските кредити за да си платя хората глобите и всичко е ок. Научават си урока и вече никога не превишават скоростта
46
0
 
4
 
! Отговори
От 46 преди 1 година
Сложил съм без да искам една нула в повече на сумите, но това не променя същността.
45
0
 
4
 
! Отговори
От 43 преди 1 година
В България всеки ден се правят над 200 милиона нарушения. Ако КАТ си вършеха работата и налагаха глоба за всяко нарушение, и средният размер на глобата е 100 лева, то 200 милиона по 100 лева, прави 20 милиарда лева на ден. За годината това са 365 дни по 20 млрд., което прави 7 трилиона и 300 милиарда лева от глоби. Разбира се това няма да стане, нито КАТ ще заработи, нито нарушенията ще продължат цяла година, ако КАТ работи.
44
2
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
До Dies Irae

Но и няма как да пътуваш с 300 км/ч, ако пътят не го предполага, но мераклии и опитващи ще има всеки ден... до победата. Нищо, че с мерака и карането си са предпоставка за произшествие. А ако е чуждо, к'во ги боли, нали те са си ОК.
43
0
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
До 40 (до Обективен)
И ти си сред обхванатите от масовата заблуда, че големите глоби вършат работа. Умните хора по света отдавна са го казали: Ефективността от наказанията се измерва с тяхната неизбежност, като размера на наказаанията е несъществен. Ключовта дума е НЕИЗБЕЖНОСТ, но някои едно си знаят, едно си баят - в закона пишело 1000 лева глоба, значи за всяко такова нарушение КАТ налагал 1000 лева глоба. Че то тогава, постъпленията от глоби щяха да превишат няколко пъти бюджета на България.