Пътят край Микре – "гърло на бутилка" за жертви. А отговорните?

В Ловеч загиналите са се удвоили за 4 години
20 ное 2017 08:52,
67

Трябва отговорните да поемат отговорност за пътя край Ловеч, който взе 11 жертви, а не да чакат премиерът да решава проблемите, категоричен беше бившият директор на КАТ Алекси Стратиев.

В черен се превърна участъкът от ловешкия път край Микре, Сопот и Български извор. 11 души загинаха, а 28 бяха ранените при три катастрофи в участъка.

Още по темата

"В Ловеч загиналите са се удвоили за 4 години - от 16 на 34. Хората, които отговарят за този пътен участък, наречен "Триъгълникът на смъртта", би трябвало да се досетят да предприемат мерки, а не премиерът да им решава проблемите", заяви в "България сутрин" Алекси Стратиев.

Бойко Борисов разпореди повече патрули и видеонаблюдение в района. Проблемите обаче са комплексни, посочи журналистът от breaking.bg Стефан Ташев, също гост в студиото на Bulgaria ON AIR.

"Вчера министърът на транспорта заяви, че участъкът е ремонтиран през 2015 г. Колкото и да го обновяват, той няма да стане по-широк с 4 ленти. Този район е като "гърло на бутилка", категоричен бе Ташев, като допълни, че от 1996 г. трафикът в отсечката се е увеличил многократно, но пътят не е "мръднал".

"Затова жертвите растат", твърди журналистът.

Алекси Стратиев предлага като решение на проблема техника, която сама да контролира движението в региона. Тя би могла да се случи много по-бързо, стига да има средства, тъй като Ловеч не разполага с достатъчно полицаи, които да следят движението в опасния участък, обясни той.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


67
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
21
1
 
10
 
! Отговори
анонимен преди 6 години
пьтят си е много добьр прав широк зеленина от 1972 пьтувам по неготези са де===били и няма защо да преиграваме нека си трошат главите
20
0
 
29
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
За сега най-големият проблем в България е дебилността!От там произлизат всичките злини за българина!
19
1
 
16
 
! Отговори
Трудовакъ преди 6 години
Примерни мерки за решаване на проблема:1. Незабавно отнемане на СУМПС и лишаване от правоуправление на МПС на лицата, представили пред МВР неистински документ за завършено образование. От тази мярка по предварителни данни на МВР ще бъдат засегнати над 250 00 човека. Познайте какъв е техния социален и етнокултурен профил!2. Пренасочване на големите товари за превоз по БДЖ, с цел намаляването на тежкотоварните бавноходни камиони по пътищата.3. Тунели под Шипка и Петрохан с целеви пари от ЕС.
18
1
 
19
 
! Отговори
Някой преди 6 години
Карам кола 230 к.с. и може да вдига над 240 (не съм пробвал но съм гледал клипчета на германци) но не си го позволявам и не присветкам на хората когато извършват маневри. Изчаквам ги да си направят маневрата и тогава изпреварвам. А хората като този индивид са направо камикадзета и лошото е че убиват невинни!
17
5
 
18
 
! Отговори
Някой преди 6 години
Не е проблема в пътя и маркировката! И 12 ленти да го направят докато има откачени хора които да карат неразумно с високи скорости произшествията няма да намалеят. Пътувам доста и съм на мнение че хората са обезумели и супер комплексирани. Снощи пътувах по магистрала Струма и 1 кола изпреварваше пред мен със 100 км някъде, аз също започнах да изпреварвам като спазвах дистанция от предната 100-150 м. Но 1 перничанин беше решил че много бърза и постоянно ми примигаше и караше на 1м зад мен!!!!!
16
1
 
11
 
! Отговори
king_for_a_day преди 6 години
Така де, напълно съм съгласен с теб :) Просто исках да кажа, че най-бавният и изнервящ участък е преди Сопот, дори не и Микре. Ако дотам се напрят 20 умрели километра магистрала, това ще спести много време и нерви и после на Микре шофьорите няма да са толкова изнервени и да правят глупости на завой. Магистралата трябва да продължи и после, но според мен проблемът е Ябланица - Сопот и е наистина спешен.
15
2
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До Анонимен 11Всички от Микре и Ловеч се изнесоха на ливадата на народна армия, кой да поеме отговорност. Държавата си ти!
14
1
 
23
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Вчера пътувах 60 км. по много натоварен път с много завои. През цялото време се движех в колона. Голямо бе учудването ми, че само 1-2 животни със книжки нарушиха грубо правилата. Браво на коректните водачи! Повече такива, по-малко жертви!Безавариен път на всички!
13
0
 
13
 
! Отговори
king_for_a_day преди 6 години
2, не е необходимо да се наслагат ограничения 60 (жалко, че така от АПИ си измиват ръцете), просто трябва настоящите да не се нарушават грубо и най-вече да не се изпреварва при липса на видимост. Напълно съм съгласен, че магистралата трябва да да се построи (поне от Ябланица до Ловеч за да се избегнат селата и завоите) и е хубаво да натискаме за това, но дотогава и ние трябва да проявим малко разум.
12
12
 
12
 
! Отговори
водач на МПС преди 6 години
По този маршрут София - Варна съм взимал разстоянието за 3 часа и 15 минути. През 2007 *** година. Миналата седмица го взех за 7 часа. С 2 почивки по трасето. Но аз спирам и почивам! След което продължавам. За такива дълги разстояния почивката е належаща! Има достатъчно кафенета и бензиностанции по пътя . Ще се отбиеш, ще спреш, ще пиеш по една кафе, след което ще продължиш.
11
3
 
31
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Изсипаха се маса пари в София и Южна България, а Северозападна България е развалина, а както виждам се превръща и в гробница.Още колко хора трябва да се изнесат от тази част на страната или да умират по пътищата, за да се стреснат политиците. Друг е въпросът и за отговорността на шофьори, за леките санкции, за качеството на превозните средства.Страшно е защото умират много хора по пътищата.
10
3
 
26
 
! Отговори
Дидо преди 6 години
Пълни глупости! Каква бутилка, кви 5лв.... Пътят си е много добър и широк в тоя участък, да не говорим, че и от двете страни ограниченията започват далеч преди ШЕЛ-а и стеснението, просто някой трябва да ги спазва, както и да не предприема непозволени изпреварвания при липса на видимост, все пак от едната страна участъка е прав, а от другата просто трябва да почакаш 2-3км и ще имаш достатъчно дълга права за изпреварване.
9
3
 
28
 
! Отговори
1 преди 6 години
Хора, от както шофирам вече 12 години нон стоп, съм минавал поне 500 пъти по тоя участък. Пътя е широк, маркиран, с отлична видимост.НО, от Ябланица до разлкона за Троян и Ловеч няма никаква полица, веднъж на 10 пъти виждам и обикновено пият кафе Шела на Микре където забележете има стационарна камера!.
8
11
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
*** разбира само от глоби!!!
7
15
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До Анонимен 4Северна България е все поле, досега трябваше да има магистрали на шир и на длъжЕ трябваше ама те там не ядат асфалт и не го искаха ..............
6
4
 
5
 
! Отговори
Anonimen преди 6 години
Do kato se postroi tazi Istoricheska magistrala Varna -Sofiq za syjalenie takiva.neshta shte se sluchuvat... Jalko, dyrjava koqto e v Eu i ima pytishta Ot 5 klas bez ogranichenie za tirove i namirane na dyrgi marshuti za tqx... Tva e bylgarskoto Eldorado na Balkanite
5
1
 
37
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Трябват ни свестни пътища. Снощи минах по ремонтирания път при Владая. Еми на дъжд новата маркировка (на 2 седмици) не се вижда.
4
5
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Северна България е все поле, досега трябваше да има магистрали на шир и на длъж , а да се движим по стъпките на Апостола.
3
8
 
16
 
! Отговори
Наивен преди 6 години
До Анонимен 1С глоби и санкции проблема ще се реши. Стига да са умерени, но бързи и неизбежни. Всички пътища не могат да станат магистрали, но трябва да се поддържат. Да се кърпят малки повреди, а компрометираните пътища да се строят отново. Магистралите също не решават проблема, ако шофьорите се изживяват като пилоти. И на магистралите стават катастрофи при неразумно шофиране.
2
1
 
51
 
! Отговори
Българина преди 6 години
Както винаги нещата от власт имащите се премълчават. Може би трафика се е увеличил също двойно, в което съм сигурен. Някой да спомена думата Хемус тези дни????? Защото това е истнската причина. При спазване правилата софия варна 7.5 часа за 470 км. Това господа в 21 в ннаистина а е убийствено буквално. Днешните управляващи са истинските убийци. Сега ще нашаткат знаци 60 км в ч и ще стане 8,5 часа! Толкова могат.