Паркинг, скоба и дотук! Всеки ден задържат по 500 коли из страната

Най-много "арестувани" автомобили има в столицата
38
Паркинг, скоба и дотук! Всеки ден задържат по 500 коли из страната
Снимка: архив "Булфото"

Всеки ден по около 500 автомобила се оказват в скоби заради неправилно паркиране в зоните за платено паркиране в страната. Причината за своеобразния арест е просроченото време за престой в синя или зелена зона.

Повече от половината от законпачаните автомобили са в София, пише "Монитор".

Още по темата

Над 340 коли освобождават срещу глобата от 30 лв. всеки ден служителите на Центъра за градска мобилност (ЦГМ) в столицата.

От началото на годината до края на октомври общо 102 922 автомобила са задържани принудително.

Само за октомври служителите "Паркинги и гаражи" са закопчали 12 600 коли, като миналата година по същото време задържаните със скоби автомобили са били 12 788.

В началото на миналия месец бе въведена зелена зона в районите "Лозенец" и "Средец". В "Средец" бяха разкрити 1193 платени паркоместа и отделно още 31 инвалидни, а в "Лозенец" вече има 3500 места за платено паркиране.

Средно 35% са свободните паркоместа в новоприсъединените територии към зелената зона.
 


38
Още от
Напиши коментар Коментари
36
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
Парите отиват при Бойко и Цветанов да си живеят Живота Дейба Тяхната......!
35
0
 
7
 
! Отговори
До 34 преди 4 месеца
Парите отиват в мафията.
34
2
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
Къде отиват парите?
33
0
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
И къде отиват тия пари от скобите, а те са много , питайте кръглия суджук от Банкя
32
0
 
9
 
! Отговори
До 30 опетков преди 4 месеца
Май целта на зоните е такива като теб, обичащи да мразят, да получават върховно удоволствие от създаваните за хората неудобства заради тези зони. Живял съм и в покрайнините на София, както и в центъра на София и нищо от това,което си написал, че било цел на платените зони, не е вярно. Автомобилният трафик се увеличава при платени зони за паркиране. Фирмените коли са с поне двама човека вътре - спират насред улицата, пускат аварийните и единия върши работата, а другия стои вътре да пази от скоби
31
1
 
0
 
! Отговори
boko преди 4 месеца
tova e obrazec za firma iskam i barza pomosht da raboti kato neia
30
15
 
5
 
! Отговори
опетков преди 4 месеца
Целта на зоните е да се намали автомобилния трафик и да се замислиш преди да си купиш трошката. Целта на зоните е селяните, които още не са се заселили в София, да си оставят колите по паркингите в началните спирки на метрото. Ерго цените на сини и зелени зони все още са непростимо ниски и трябва да се повишават докато се постигне някакъв баланс и да се замислиш преди да се качиш на каруцата, за да си купиш вестник.
29
3
 
12
 
! Отговори
Как е по света преди 4 месеца
По света първо създават условия за изграждането на много паркинги и се грижат за добър градски транспорт. В София е обратното - паркингите се застрояват, нови паркинго не се строят, градският транспорт се влошава непрекъснато, само метрото се развива, но метрото покрива малка част от пътуванията в София, пътуването с градския транспорт е скъпо и се започна с платените зони за паркиране, които задълбочиха проблема с движението и паркирането. И не е истина как промиват мозъците на хората, че ред и
28
4
 
3
 
! Отговори
Наблюдател преди 4 месеца
До 23:
Като няма паркинг наблизо - ще паркираш надалече.
Иначе скоба и глоба
27
6
 
4
 
! Отговори
Виждаме, че.. преди 4 месеца
Скобите на важат и не се поставят на очевидно скъпи лимузини и джипове. Защо ли?
26
2
 
8
 
! Отговори
Гост преди 4 месеца
За неразбралите "обществени многоетажни паркинги" е един мит:
1. Намерете парцел в кадастъра
2. Цена на парцела?
3. Цена на строежа?
4. Цена на поддръжката?
5. Цена на охраната?
6. Дотук се вижда, че не може да е безплатно ползването му - а ако наоколо е безплатно паркирането, колко ще влязат.
7. Ако входно/изходната пътна инфраструктура към такъв паркинг е под прозореца ти т.е. денонощен шум и мръсен въздух? - Никога няма да мине обществено обсъждане.
8. Не се намалява трафика, а се стимулира!
25
2
 
21
 
! Отговори
Будител преди 4 месеца
Само да отбележа, че глобата е 39,90 лв от половин година поне. И парите не отиват в общината, за да правят дупките по пътищата, а в частна фирма ПАРКИНГИ И ГАРАЖИ, както и парите от талони и есемеси. Въобще - 'айдутлука е пълен, че и им е узакони от джендърите у парламенто...
24
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
До До 20 Калин

не знам колко съм манипулиран, ама по света зоната обикновено обхваща целият град. Или поне широкият център. Орлов Мост и кварталите около него мисля отговарят на този критерии.
Колкото до паркингите - да, строят се, но пак струват пари, често повече от зоните. Сигурно като ви ги настроят и ви накарат да ги плащате, пак няма да сте доволни.
23
2
 
16
 
! Отговори
До 20 Калин преди 4 месеца
Живея в Зелена зона въведена там още с първите Зелени зони съвсем близо до Синята зона. Тротоарите са Лунен пейзаж. Учудващо е колко лесно хора като теб се хващат на елементарната манипулация, че ред има само в Синята или Зелената зона. По данните от новината досега всеки месец средно от скоби са ни скубали по 309 хиляди лева на месец за първите 10 месеца на 2017-та. Къде са паркингите, в които да се паркират колите, които по принуда паркират неправилно по улиците? По света първо строят паркинги
22
4
 
5
 
! Отговори
Коренак Софиянец2 преди 4 месеца
Защо ми триете коментара не селяни
21
2
 
9
 
! Отговори
Истината преди 4 месеца
Платените зони за паркиране очевидно създадоха много проблеми в София. Един от тях е,че съседните квартали се препълват с коли,което е повод за мафията в общината да разшири платената зона,защото "хората така искали". Истината е, че хората не искат платени зони,а ред в паркирането,което е задължение по закон на кмета на общината и ред трябва да има на цялата територия на общината,с което платените зони нямат нищо общо. Разбира се манипулацията,че ред има само в платените зони сред 80% лесно се п
20
9
 
18
 
! Отговори
Калин преди 4 месеца
Всеки път се забавлявам на коментарите под статии за зоните. Като толкова не ви харесва - смело с кракомобила. Живея в Средец и мога с чиста съвест да кажа, че зелената зона беше най-доброто, което се е случвало на този квартал от години. И за парите, че потъвали - нищо подобно! На 1.10 пуснаха зоната, на 10.10 вече ремонтираха тротоарите.

Тъй че, запазете хейта за себе си. Хората са доволни!
19
2
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
слагайте към оборудването на автомобила и един акумулаторен шлайф.
18
2
 
3
 
! Отговори
Кореняк СОФИЯНЕЦ преди 4 месеца
До game 1

Пpocто си на rьoн
17
6
 
8
 
! Отговори
дими преди 4 месеца
център за градска мобилност скоби глоби контролиори всичко това е една полузаконна система за събиране на пари с непрозрачна цел която решава проблеми само на хартия.преди да се искат пари за дадено нещо трябва да се изгради система от паркинги подземни надземни и нормален градски транспорт валеоалеи разширение на булеварди а не да боядисваш половината тротоар и да казваш че си отличника на европа щото ти е добра мини икономиката имаш гарсионера и кафето не ти е 4 евро !