Закотвена завинаги: Кометата на "Аспарухово" - атракцион!

Легендарният плавателен съд - място на палежи и клошари
16

Снимка: Булфото

Легендарната комета, която от години се руши на брега до Аспаруховия парк, ще бъде превърната в атракцион.

Областна администрация и Община Варна търсят варианти, по които да я превърнат в забавление край морето.

"Друга полза от нея не може да се извлече", заяви областният управител на Варна Стоян Пасев, цитиран от "Булфото".

Кометата е пусната на търг заради нейното състояние.

Мястото, където се намира съоръжението, е било обект на множество палежи. Съоръжението не може да се опази и от клошари и наркомани. Размерите на кометата не позволяват нейното местене. Заради скъпото транспортиране не може да се намери и фирма, която да я предаде за старо желязо.

"Плавателният съд, ползван някога за разходка, беше заведение. Впоследствие наемателят се отказа. Няма как кометата да бъде възстановена и да вози пътници", каза още Пасев.

Той не знае по каква причина кометата е собственост на областния управител.

"Някога е била собственост на БКП. Явно поради тази причина собствеността е вменена на областния управител ", заяви Стоян Пасев.

Той допълни, че зоната, върху която е разположен плавателният съд, е прехвърлена на Община Варна.


16
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
17
0
 
0
 
! Отговори
varg преди 3 седмици
Знам го бил съм вътре.
16
0
 
1
 
! Отговори
Гост преди 8 месеца
Погледнете и потърсете информация за този кораб без двигатели този кораб тежи 100тона и е от чист алуминий за това поредния търг направен от шуробаджанащина защо не вземат да публикуват име на купувача
15
0
 
1
 
! Отговори
do 10 преди 11 месеца
Росене, не СДС-то, а Заврян Костов-Гаргамелов разби всичко. Да не забряваме червените му идеи и че е заврян зет на партийци.
14
1
 
2
 
! Отговори
наблюдател преди 11 месеца
В една черна дупка, в едно черно измерение, в една черна галактика, на една черна планета, на един черен континент, в една черна държава, в един черен град, в един черен квартал, на един черен кей се чу дрезгавия глас на един черен областен управител: - Ей, Асане, стига гори тез гуми на кометата ми, че обгази всичко!
13
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 11 месеца
До ???Е как защо, Американските, дето ни ги подариха работят и до днес...Шегувам се, разбира се. Нали помниш-тогава дирестивата бе тотално скъсване със СССР и всичката техника, внесена оттам, и замяната и със западна. Резултатите са видими на всякъде-от алмията до АЕЦ-а.Пълна скръб навсякъде, и многократно по-скъпа и сложна поддръжка, по правило извършвана не от местни специалисти, обучени, а от подделения на фирмата-производител в България. Печелят и от ремонта.
12
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 11 месеца
До 11
Не ги наричай демократи а хамелеони!
11
3
 
20
 
! Отговори
??? преди 11 месеца
Страхотни бяха тези Комети - возил съм се няколко пъти на тях. Не знам защо демократите ги спряха и потрошиха.
10
4
 
15
 
! Отговори
РОСЕН преди 11 месеца
КОМЕТАТА БЕШЕ СОБСТВЕНОСТ НА БМФ ,КОЕТО СЕДЕСАРИТЕ ЗАТРИХА ,ЗАЕДНО С ОЩЕ ХИЛЯДИ ПРЕДПРИЯТИЯ.
ТОЯ БЕЗХАБЕРНИК ОТКЪДЕ ИЗМИСЛИ ТАЯ ГЛУПОСТ ,ЧЕ БИЛА НА БКП.
? СЕДЕСАРСКА МУ РАБОТА -НИЩО ЧЕ СЕ Е ПРЕВЪРНАЛ В ГЕРБАДЖИЯ. В ГЕРБ 80 % СА ОТ СДС-ЛИКВИДАТОРИТЕ НА БЪЛГАРИЯ СЛЕД 1989 Г.
9
0
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 11 месеца
"Плавателният съд, ползван някога за разходка, беше заведение. Впоследствие наемателят се отказа.
.
По-скоро го "отказахте".
8
2
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 11 месеца
Тоя кораб прилича на България - Титаник!
7
1
 
18
 
! Отговори
Влади преди 11 месеца
Тези кораби не са нито шумни, нито бавни. Да не говорим за удоволствието от пътуването. Навремето си бяха удобен транспорт от Варна до Южното Черноморие. Но в края на 80-те, в морето се развъдиха одсобени далекоизточни медузи, които за един-два курса задръстваха охлаждащите тръбопроводи на кометите и се налагаше основно почистване. Затова ги спряха тогава.
6
1
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 11 месеца
До vlady

Те останалите кораби и моторници са много тихи
5
18
 
4
 
! Отговори
vlady преди 11 месеца
Тези кораби са много шумни и неикономични и експлоатацията им е икономически неизгодна. Твърде малко са желаещите да платят 18 евро за Созопол-Несебър, да не говорим за 45 между Златни Пясъци и Несебър при приблизително двойно по-дълго времепътуване в сравнение с автобусите.
4
1
 
29
 
! Отговори
Анонимен преди 11 месеца
Всяко нещо по-сложно и различно от биволска талига трябва да бъде унищожено. Не сме дорасли за по-сложни работи.
3
0
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 11 месеца
До Сп€€нс

Що да се разфасова не мой ли да се боядиса и лъсне ?
2
0
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 11 месеца
Разбира се първо рушим и после кършим пръсти и викаме, че няма възстановяване. Всъщност воден пътнически транспорт практически нямаме по причина рушенето и разни далавери, недалновидности и други народопсихологически причини. Имаме 2 силно наречени фериботи да прекарват гастарбайтери през дунава и толкоз.
1
0
 
18
 
! Отговори
Сп€€нс преди 11 месеца
Статий като тази дават ясна представа за нивото българския бизнес - велики са на маса и при дилъра на мерцедеси , но един катер е непосилно голям, за да се намери някой да го разфасова.
Иначе не се минава край тях - всички с по 100 дкара мъгла в гората.