Не съществува план за оздравяване на БДЖ и никой не работи по него. Няма предвидени пари за нови влакове, понеже няма как да си ги купим.
Това заяви пред Bulgaria ON AIR бившият изпълнителен директор на БДЖ Християн Кръстев, който в участието си през изминалата седмица дори намекна и за корупция.
Днес в студиото на "България сутрин" изпълнителният директор в момента на държавните железници Владимир Владимиров отговори на твърденията на Кръстев.
"Не се учудвам от думите на господин Кръстев, защото по времето на управлението си той не е прилагал нито една мярка от Плана за оздравяване и развитие на БДЖ", посочи гостът на Bulgaria ON AIR.
Владимиров визира съществуването на два плана за реформи в железниците, като първият е от 2010 г., а вторият от 2015 г. - който актуализира онова, което трябва да бъде свършено.
От 2010 г. досега са извършени 400 мерки, подчерта изпълнителният директор.
"Само по времето на господин Кръстев този план не е прилаган, няма нито една извършена мярка", обясни отново Владимиров, с което отговори на обвиненията му по-горе.
Той отбеляза още, че във връзка с всички 400 реформи, извършени с плана от 2010 г., БДЖ получава "нотификация" от Европейската комисия за одобрение и определяне на мерките като "жизненоважни".
"В края на 2017 г. получаваме втора нотификация от ЕК, с която се разрешава държавата да помогне на националните железници с определени средства, като част от тях вече са предоставени", информира Владимиров.
Гостът на телевизията бе категоричен, че не може да се съгласи с думите на Християн Кръстев и по отношение на бъдещето на БДЖ, тъй като към този момент се подготвя техническа спецификация за закупуването на нов подвижен състав, а парите за това ще бъдат разчетени в следващия държавен бюджет.
Не съществува план за оздравяване на БДЖ и никой не работи по него. Няма предвидени пари за нови влакове, понеже няма как да си ги купим.
Това заяви пред Bulgaria ON AIR бившият изпълнителен директор на БДЖ Християн Кръстев, който в участието си през изминалата седмица дори намекна и за корупция.
Днес в студиото на "България сутрин" изпълнителният директор в момента на държавните железници Владимир Владимиров отговори на твърденията на Кръстев.
"Не се учудвам от думите на господин Кръстев, защото по времето на управлението си той не е прилагал нито една мярка от Плана за оздравяване и развитие на БДЖ", посочи гостът на Bulgaria ON AIR.
Владимиров визира съществуването на два плана за реформи в железниците, като първият е от 2010 г., а вторият от 2015 г. - който актуализира онова, което трябва да бъде свършено.
От 2010 г. досега са извършени 400 мерки, подчерта изпълнителният директор.
"Само по времето на господин Кръстев този план не е прилаган, няма нито една извършена мярка", обясни отново Владимиров, с което отговори на обвиненията му по-горе.
Той отбеляза още, че във връзка с всички 400 реформи, извършени с плана от 2010 г., БДЖ получава "нотификация" от Европейската комисия за одобрение и определяне на мерките като "жизненоважни".
"В края на 2017 г. получаваме втора нотификация от ЕК, с която се разрешава държавата да помогне на националните железници с определени средства, като част от тях вече са предоставени", информира Владимиров.
Гостът на телевизията бе категоричен, че не може да се съгласи с думите на Християн Кръстев и по отношение на бъдещето на БДЖ, тъй като към този момент се подготвя техническа спецификация за закупуването на нов подвижен състав, а парите за това ще бъдат разчетени в следващия държавен бюджет.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
За да се оправи БДЖ-то всичкото селянин дето са във власта трябва да се пратят на нивата да копат. Селянин не може да бъде управляващ той няма капацитета за тази дейност. На селянин му дай да копа да сади и да дои кравите за друго не го бива. А не го бива защото вместо да върши работа селянина мисли как и какво да откраде. Кражбата е в кръвта му. Заложена е в гена му. Има и такива селяни които са работливи и честни познавам много такива но се срещат много на рядко. Внимавайте за какви гласувате!
И явно се вижда как си представят реформите от БДЖ. По-малко влакове, с по-малко вагони, с по-малко персонал, а столовете им от времето на Сталин. Приходите на БДЖ от превоз на пътници са 15%, така че може да се предположи защо се развиват основно към администрация
Владимир Владимиров пак лъже нагло. Преди имало 100 човека в холдинга, сега имало 70 ... обаче не казва колко са в другите администрации - все пак футболистите не ги назначава към холдинга, а към Товарни Превози. Ама "представяте ли си какви машини можеше да се купят ако не бяхме платили толкова пари", все едно не изплаща точно купените нови машини. Новите щели да бъдат с включена поддръжка ... но те и Дезирата бяха с поддръжка, но БДЖ реши да икономисва и не плащаше за нея
САМО с пари няма да стане. Трябват и Железничари с главно "Ж". Преди години имаше цели фамилии от хора- дядо, беще, син, израстнали и отдали сърцата си на железниците. Те живееха в служебни жилища край ЖП линиите на България и денонощно бяха на разположение на службата. Такива вече са рядкост. А без тях не може.