Експерт: Колата е стреснала шофьора на "Тракия", сбъркал е

Според Христо Радков тя няма как да изблъска автобуса от пътя
13 апр 2018 22:00, Екип на Bulgaria On Air
99

Леката кола е стреснала водача на пътническия автобус, който днес катастрофира на магистрала "Тракия", а в резултат на това загинаха 6 души. Това е мнението на Христо Радков, който е председател на Българското обединение на шофьорите. Според него колата няма как да изблъска автобуса от пътя.

"Колата по някакъв начин го е стреснала и той е извършил неправилна маневра. От тези данни, които съм видял, не съм бил на място, според мен вината е повече в шофьора на автобуса", категоричен беше Радков в ефира на "Денят ON AIR".

Той обясни, че все още не може да си отговори на въпроса какво точно е станало и защо колата е ударила автобуса. По думите му обаче се вижда от кадрите, че на мястото на катастрофата няма мантинела, а това е задължително за магистралите и пътищата, по които разрешената скорост е над 120 км/ч.

"Ако там имаше мантинела, най-вероятно този автобус щеше да се плъзне по мантинелата. Можеше да се завърти, но нямаше да има такава трагедия", категоричен беше Христо Радков пред Bulgaria ON AIR.

Вижте още във видеото!

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


99
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
63
5
 
12
 
! Отговори
Неа преди 6 години
Според мен управителя на фирмата ,който обвинява пътниците не е ок с главата . Те са длъжни да се погрижат за сигурността на пътниците ! Друг е въпроса че в повечето автобуси на Ивкони няма колани , че са супер некоректна фирма , която слива маршрути само за да качи някой пътник в повече и по този начин обърква планове , полети ,графици на пътниците които са били на време и са разчитали на тях !
62
1
 
20
 
! Отговори
Тъжно преди 6 години
"експертът" греши - Видно от снимките, ударът е бил в предно ляво колело на рейса, деформирано е и калника е изкривен. При скорост около 90 100, машината става неконтролируема. Възможно е да повредил и кормилното управление. За мантинелата е прав... Най вероятно ако я имаше, трагедията нямаше има този мащаб. Жалко за хората...
61
1
 
6
 
! Отговори
Един от Северозапада преди 6 години
До Анонимен66 Реното е смачкано до неузнаваемост отпред отдясно.На снимките на автобуса не личи да има огънати ламарини по средада от ляво, личат само следи от преобръщането.Нещо като следа от удар, на снимките се вижда отзад от ляво на автобуса, но чак до тавана, не вярвам да е от сблъсъка с колата.За мен или предва или задна лява гума на автобуса са минали през капака на реното,което е довело до облъщането му.Следите върху реното не са от челен удар, а от смачкване като от прегазване .
60
0
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Ако колата не беше изгубила управление, нямаше да се налага шофьорът на автобуса да реагира по никакъв начин.Опитите да се обвинят самите пътници, че са виновни, защото не са си сложили колани, също са ненормални.Причинителят е колата.
59
2
 
7
 
! Отговори
до 72 преди 6 години
Проблема не е в етноса , добреее... Проблема е че за Ивкони вече не искат да работят читави шофьори ! Ето това е проблема ! А сега познай защо !
58
3
 
12
 
! Отговори
Неа до 70 преди 6 години
Да и аз се чудя колко време се намаля едно радио ???!!!? Нали с това се оправда ? Изпреварваш и намаляш радио с наведена глава едновревенно ??!! Сериозно ли ???? Нямам думи !!!!
57
2
 
24
 
! Отговори
STELT преди 6 години
И още нещо- в случая етноса на шофьора няма значение, защото и от български произход да беше, това си е стресова ситуация - някой те блъска, усещаш удар и трябва да реагираш за две секунди. Пак ще кажа, че вината е на пишман- кифлата, накоято страшно ме е яд, че са и дали книжка!
56
0
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
вината за птп е на колата, а това дали рейса е могъл при друго реакция да ограничи щетите на птп да може.Но обикновено това не са хора които са обучени при дадена случка как да реагират как да намалят щетите ,при това това е решение за стотни от секундата.А експертите после с часове разсъждават как да се намали при по добро шофиране щетите.Дори и те не го правят за част от секундата.Анализа е хубаво нещо , и е необходим.но за вина за това че не си направил анализ за секунда е глупаво.
55
0
 
19
 
! Отговори
wing преди 6 години
Шофьорката на колата да и вземат телефона и да видят в момента на катастрофата дали не е говорила или чатила с някой. Обикновено такива кифли заради такива елементарни неща, предизвикват огромни трагедии, като тази.
54
5
 
12
 
! Отговори
STELT преди 6 години
До ХА-ХА-ХА !И аз мисля така- как колата ще обърне този голям автобус! Освен това като го даваха по телевизията, не си личи колата да се е "врязала" в автобуса. Блъснала се е, но как ще го ОБЪРНЕ ! Може би експертът има право, че и шофьора има вина, реакцията му не е била адекватна, завил е инстинктивно за секунда и...това е. Експертът е прав и за мантинелата. Но голямата вина си остава за пишман- шофьорката, ако не беше извършила тази глупост, това нямаше да се случи.
53
10
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Вчера пътувах с Ивкони и шофьора беше лилав . Колко капацитет може да има един лилав гражданин ?
52
4
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
вината е изцяло на водачката в скоби *** неразумна маневра за изпреварване а този псевдо специалист които казва че вината е била на водача на автобуса да ги разправя на децата в детската градина дори причината да е само стрес в което дълбоко се съмнявам като виждам пораженията на лекият автомобил водачката пак е изцяло виновна така че много моля такива смешници да не се изказват
51
2
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До Един от СеверозападаГледаш и нищо не си видял. Според интервюто с шофьора *** автобуса колата го е ударила по средата на рейса и той се стреснал и навил на ляво волана..... ама съм сигурен че се е стреснал и преди да го навие на ляво, съвсем инстинктивно е навил надясно да избяга от колата. Само че центъра на тежеста на автобуса е високо и след дясно, ляво няма как да не се обърне.... наистина тъжна история
50
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До MnnПризоваваш да не се обвинява единят шофьор с такава сигурност, но ТИ обвиняваш другият със същата сигурност...
49
5
 
18
 
! Отговори
панализатор преди 6 години
Голяма медийна шапка се прави на водача на лекия автомобил приченил катастрофата.В репортажите нищо не се спомена учудващо защо.А за фирмата превозвач се изля сумата и помия.Сега вече е виновен и водача на автобуса е от това по голяма глпост не бях чул.Явно този вседо експерт има видения да прави такива ръсаждения и казани в ефир той открито зашитава приченитя ля на катастрофата като прехвъля вината на шофьора в какво качество говори да не е правил огледПОКЛОН ПРЕД ПАМЕТТА НА ЗАГИНАЛИТЕ
48
6
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Прав е -няма как кола да изблъска автобус от пътя,а и се вижда ,че удара е много лек, стреснал се е ,но не мисля,че е виновен
47
5
 
21
 
! Отговори
Един от Северозапада преди 6 години
Като гледам, колко смачсано бе Реното отпред от дясно, а също и това, че не е някаква малолитражна кола, силен удар си е било.. Тази кола е поне 1,5 тона тежка, изпреварвала е и с пълна скорост се е врязала отдясно право пред предна лява гума на автобуса, той буквално е минал върху капака на двигателя и.Как да реагира за част от секундата шофьора?Нещо намирисва работата. Я малко инфо, чия дъщеря или любовница е жената с реното, щом почват да я оправдават от сега???
46
8
 
10
 
! Отговори
лошо преди 6 години
Ивкони от години са най-лошия превозвач. Всяка година има имциденти с техни автобуси! Явно имат голям гръб
45
6
 
12
 
! Отговори
Неа преди 6 години
Истината е че Ивкони са супер зле . Има много подадени жалби срещу тях в различни институции. Има много писма към медиите от недоволни пътници , които те неглежираха !!! Всички тези хора които не обърнаха внимание на сигналите са виновни !!!!
44
9
 
13
 
! Отговори
nina преди 6 години
Този "експерт" да не би да е роднина /приятел/ на шофиращия леката кола? Иначе трябва да е *** да обвинява водача на автобуса в реакция или липсата на такава, довела до катастрофата.Поклон пред загиналите!