Нов ад на пътя! Автобус с деца в канавка край Велико Търново

За щастие при ПТП-то няма жертви, но има пострадали деца
Обновена: 16 апр 2018 10:09 | 16 апр 2018 08:20,
132
Нов ад на пътя! Автобус с деца в канавка край Велико Търново
Снимка: flickr

Автобус, пълен с деца между 15-16, е катастрофирал късно снощи в района на Велико Търново, обяви зам.-министърът на транспорта Ангел Попов.

Още по темата

"Пак има обръщане, пак автомобил го е засякъл. Има пострадали, но няма убити", заяви той с облекчение пред БНТ. Инцидентът е станал след 21 часа.

"Не може без колани. Ще задължим всички автобуси да имат колани, защото в някои не са монтирани фабрично", обясни той.

"Когато българинът пътува в чужбина, той е изключително внимателен, а когато навлезе в територията на България, той обича да нарушава пътните правила", каза Попов.

"Нещо може би не правим, както трябва, в обучението на младите шофьори", заключи той.

Припомняме ви, че само преди дни, в петък, "Рено" с плевенска регистрация удари автобус на "Юнион Ивкони" на магистрала "Тракия".

Вследствие на съприкосновението автобусът излезе от пътя и се преобърна в канавка – загинаха 6 души, а 23 бяха ранени.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


132
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
81
1
 
26
 
! Отговори
анонимен преди 6 години
ядене и пиене на корем по великден това е вьзмездието на 14 април националентраур в ловния парк кьдето се разхождахме нямаше място кьде да стьпиш камоли да седнеш и всичко яде и пие и се хили
80
1
 
30
 
! Отговори
Реално преди 6 години
Трябва да се започне от законодателството. Все едно умишлено някой закони не са обновявани от над 30 години!!! Например призън-бреикарите: Оказа се, че охраната на затвора не може да стреля по бягащи затворници, защото ако ги убие - убиецът ще бъде съден?!? Това е Само 1 пример. Трябва да протестираме за реформа в законодателната власт, а не цените на бензина.
79
2
 
37
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Абе оня тлъстия Ленторез, къде се скри ?Или вече в България се превръща за нормално да се обръща всеки ден по един автобус и да загива по десетина българи ?!?!?!?!?!?!?!?
78
3
 
30
 
! Отговори
Гробокопач преди 6 години
До АнонименОставка, оставка, оставка, оставка...!
77
2
 
26
 
! Отговори
Без име преди 6 години
За нови автомобили,автобуси трактори трябват пътища,не пътеки.На село пътеката за клозета е по голяма и здрава.
76
1
 
34
 
! Отговори
мнение преди 6 години
Глобите трябва да бъдат процент от доходите на нарушителя, както вече е в много държави. Защото няма как някой който взима 5 бона на месец да се стресне от глоба 50 лв. За такъв 50 лв са нищо и по никъкъв начин няма да го накарат да не прави простотии по пътищата. Но ако глобата е 10% от дохода му и трябва да плати 500 лв , тогава сериозно ще се замисли как да шофира
75
1
 
36
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Българи, управялватт ми меганекъдърници, назначени единствено на партиен признак и вярност към Вожда.Няма нито един професионалист в Държавата, нито един министър, който да си разбира от ресона.Само вземат заплати и се мазнят на Тиквата.Как искате нещата в държавата да вървят.Тя е Огледало на всички нас.
74
2
 
33
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Ще задължите всички да са с колани?Що за глупаво изказване?Че то си е задължително по закон, само дето у нас полицията не лработи и не заслужава това, което получават служителите й.Кога ще почнат да глобяват наистина сериозните нарушители? Клечат, като гарги край ограниченията за снкорост, а те у нас са на всяка канавка и завой. В същото време покрай тях фучат мотористи без номера и скъпи возила на връзкари-коп. ел. даци и никой нищо не им прави.За пътища плащаме като в белия свят, а не сме
73
2
 
35
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Липсата на контрол за спазването на правилата по пътищата на България е първопричината за над 90% от катастрофите и за над 95% от нарушенията в България. ...И какво? КАТ да сложи на дясната седалка до всеки шофьор по един катаджия ли? Да го контролира непосредствено? Истината е в осъзнаването на отговорността на действието шофиране. Причината е в манталитета на шофьора. Няма как някой да ти назначи личен пазвантин да те контролира освен ако не си член на стадо.
72
3
 
35
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Проблемът не са коланите в автобусите, а неспазването на правилата. Това просто е поредното доказателство за същшествуването на една паразитна структура, наречена КАТ. Никакъв контрол, никаква дисциплина, пълно нюбезобразие в маркировката и пътните знаци. Всеки прави каквото си иска, защото все ще попадне на някой тумбак, който за 1 "кафе" ще го пусне да прави същото...
71
1
 
37
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Всеки, който смята, че шофьорите са виновни за нарушенията и катастрофите, нека помисли, защо всички шофьори българи и чужденци в България масово нарушават правилата, като чужденците ги нарушават най-много и най-опасно, а когато шофират извън България са внимателни шофьори, както е "прозрял" и зам.министъра. Очевидно е, че не размера на наказанията води до това, а нещо друго. Помислете ако можете!
70
8
 
24
 
! Отговори
Гробокопач преди 6 години
До инженер до предателиАбсолютно подкрепям. Демокрацията и западните возила, носят адски много смърт! Няма кола, която може да преобърне, "Икарус" или "Чавдар", тов ае факт. По времето на соца, аз поне не помня, такива случки, рейс, да бъде обърнат при удар с кола, виж, колата може да е станала на хармоника!
69
1
 
32
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Така е в държавата на Мутрите и кумовите роди.Делянчо корумпиран до мозъка на костите си, но парламентараната група не го пуска, тя е над Закона.Московски уби собстения си син, но продължава да наглее.Затвориници излизат през парадния вход на Централния затвор на траве-рсата Цецка продължава да се пъчи с розови костюмчета.Прасиляна открадна 2 милиарда от санирането, но бойковизитите продължават да ния представят като някакъв мегаевропейски фактор.
68
3
 
32
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
А Тиквата се скри в миша дупка.Сега се прави на геополик. Ще оправя Зпадните Балкани.Няма такъв цирк.
67
3
 
27
 
! Отговори
До 54 преди 6 години
Липсата на контрол за спазването на правилата по пътищата на България е първопричината за над 90% от катастрофите и за над 95% от нарушенията в България. Многото нарушения водят до много катастрофи, а нарушенията са много, защото КАТ не работи. В малка част от катастрофите участва автобус. Опитай се да пресметнеш колко нарушения се правят средно всеки ден в България и ги сравни с наказанията наложени от КАТ - около 2000-3000 на ден, като често те са след ПТП. Като ги сравниш, ще разбереш защо са
66
2
 
27
 
! Отговори
изнервен преди 6 години
До 65 анонимник. А бе, глуппак, пак ли държавата е виновна, затова че караме като иддиоти? И като дойдат други ще спрат инцидентите по пътищата ли? Аман от олигпффрени в сайтовете.
65
2
 
23
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Единственият познат по света начин водещ до малко нарушения, е неизбежността на наказанията при всяко нарушение. ....Каква по-голяма неизбежност от това да загубиш живота си? Какво ако не мит е това, че си мислиш, че с 200 по магистралата ще останеш жив при сблъсък?
64
2
 
34
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Държавата на тарикатите, купените книжки, на никой не мое ми каже аз кво да права, простите селяци и как па че турим колан, оно е за балъците.
63
7
 
29
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Оставка некадърници !Това е пародия на държава !
62
2
 
30
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
аз като пътувам в чужбина, имам предвид Бялата чужбина, ползвам влак и самолет. който се е качвал на немски влак или е вземал вътрешен полет в англия, знае за какво иде реч. разстояния, които у нас се минават за 9 часа, там се вземат за 2 часа, а в англия съм летял от лондон до единбург за 30 паунда, при положение, че средната им заплата на час е над 10 паунда. а по нашите 'пътища' все още има коне и индианци.